er zaten maar 35 post tussenquote:
super site.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon WInXP gebuiker.
Overigens ook tof, nu we toch bezig zijn: http://www.archive.org/au(...)php?collection=etree
duizenden concerten te downloaden, legaal. Misschien allemaal niet even bekend voor iedereen hier, maar er zitten genoeg parels tussen.
2xquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Hee dat klinkt goed van de bankquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen, ben weer wat vrolijker dan gisteren... na het weekend tweede gesprek bij de bankEn Ajax naar de CL
![]()
Zekersquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
Ik was de hele dag zo gammel als een peer. En speciaal vroeger begonnen zodat ik om half 5 klaar was en in de tuin kon gaan zitten, ging precies toen de zon weg![]()
En toen ging ik tennissen maar dat ging ook al niet omdat ik me niet kon concentreren en ik constant kramp had.
Is het nog gezellig hier?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
zal ik me ook maar weer eens melden, ben wel zo gaar als wat
heb trouwens weekend
Eerste salaris uitgeven is altijd leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
ah mooi er zijn nog gasten... Ik ben ook gaar en heb nog geen weekend, maar ja.![]()
Zaterdag ga ik m'n eerste salaris maar eens spenderen aan shoppen dus dat is een leuk vooruitzicht
nou ja zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef komrad het volgende:
salaris
maar ik ga er weer vandoor, die bikinifoto's komen toch niet![]()
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Eerste salaris uitgeven is altijd leuk![]()
mmm, beetje tegenstrijdig, deze bewering![]()
Het mijne ging op aan een DVD speler. Toen die dingen nog wat duurder waren en niet gratis bij een pak melk kwamenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja raar he. Maar velen hebben mij altijd gezegd dat je je eerste salaris helemaal moet verbrassen. Nu is het maar van een week en een prut salaris, maar toch..
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef komrad het volgende:
nou ik ben er weg van, play offs kijken
Ajaxwat een mazzel
PSV(en ja ik ben dus ook een brabo)
ik hoop niet dat je dat serieus meent (ondanks dequote:
nou steeds als ik er ben ga je wegquote:
neem hapjes of wat te drinkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:09 schreef MiLalaa het volgende:
oh, ben het voetbal helemaal vergeten![]()
maar ja ik heb het ook ZOO zwaar![]()
Ajax in de CL dus? Hmm, tsja...
Proost!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
neem hapjes of wat te drinken
* komrad gaat een fles vino opentrekken
Dat laatste maar niet, maar het is en was niet best in Amsterdam dit jaar. Gelukkig waren er de play-offs en Sneijder. Volgend jaar hopelijk beter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dat serieus meent (ondanks de)
maar ik zal de bal terugkaatsen, het falende beleid bij ajax, dat is geen pech dat is gebrek aan kwaliteit en visie, de verkeerde mensen, onderlinge strubbelingen en clubbreed falen
zullen we ajax dan maar opdoeken![]()
tv staat al aan, maar ik kan je toch niet in de steek laten in deze toestandquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht juist dat je wegging komrad?
nee ik heb al heel veel gegeten vandaag.. en als ik aan de vino ga, dan kap ik om vrees ik.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
oh het wordt weer druk.. nou ik spring eerst ff onder de douche, tot later dan schuif ik weer aan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
[..]
tv staat al aan, maar ik kan je toch niet in de steek laten in deze toestand
nou gezellig ben jij, kom ik binnen ga je meteen wegquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
oh het wordt weer druk.. nou ik spring eerst ff onder de douche, tot later dan schuif ik weer aan
net als voor logica geldt ook dat humor ' in the eye of the beholder' isquote:
daar schijn ik de oorzaak van te zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
nou gezellig ben jij, kom ik binnen ga je meteen weg![]()
Toevallig vandaag op het werk ook een discussie over cabaret gehad. Maassen is top! zegt deze Groninger.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
[..]
net als voor logica geldt ook dat humor ' in the eye of the beholder' is
wat vinden jullie trouwens van Theo Maassen (aangezien hier veel brabo's zitten)
Ik geef een aftrapje:
Berry leert lezen, dat is dan een iets dikker boekje he
Zie hem nog wel eens op zijn bakfiets door het centrum van Eindhoven fietsen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
[..]
net als voor logica geldt ook dat humor ' in the eye of the beholder' is
wat vinden jullie trouwens van Theo Maassen (aangezien hier veel brabo's zitten)
Ik geef een aftrapje:
Berry leert lezen, dat is dan een iets dikker boekje he
wat vind je de beste sketchquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toevallig vandaag op het werk ook een discussie over cabaret gehad. Maassen is top! zegt deze Groninger.
ik vond het wel een beetje jammer hoe psv daar me omging, hadden ze wat gemoedelijker op moeten lossen. VOlgens mij is hij trouwens wel redelijk aan de dope, iig rookt hij redelijk wat jointsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zie hem nog wel eens op zijn bakfiets door het centrum van Eindhoven fietsen.
Misschien wel zijn beste actie ooit: de UEFA cup van PSV jatten![]()
Geweldige stunt, iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zie hem nog wel eens op zijn bakfiets door het centrum van Eindhoven fietsen.
Misschien wel zijn beste actie ooit: de UEFA cup van PSV jatten![]()
idd geniaal gewoonquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
Ook zo mooi toen hij hem in de studio bij Jack v. Gelder terug gaf.
Eerst valt je mond open van verbazing, en daarna kwam ik gewoon niet meer bij van het lachen.
wil je zeggen dat je nog nooit wijn in bed gedronken hebtquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
nee want ik lig inmiddels in bed.
Oh dan kan ik niet neerstorten, dus op zich zou het kunnen
nee, geen wijn. Liever champagne danquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
wil je zeggen dat je nog nooit wijn in bed gedronken hebt![]()
Geweldig publiekquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee, geen wijn. Liever champagne dan![]()
woei Groningen is tot nu toe wel lekker bezig
Cola...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
champagne?
Ja, vooral de afloopquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef snellejelle het volgende:
ik ben er ook weer
leuke samenvatting gezien net
Same here. Gelukkig blijft het nog even mooi weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, eigenlijk alleen de afloop
morgen weer werken
jupsquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig blijft het nog even mooi weer. Toch?
Als het in het weekend nog een beetje mooi weer is komt de BBQ toch echt tevoorschijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig blijft het nog even mooi weer. Toch?
vanaf zaterdag schijnt het kloteweer te wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als het in het weekend nog een beetje mooi weer is komt de BBQ toch echt tevoorschijn![]()
Toevallig wordt het dan in N-O Spanje mooi weer, zeker?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf zaterdag schijnt het kloteweer te worden![]()
heb jij dat ook gehoord?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toevallig wordt het dan in N-O Spanje mooi weer, zeker?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij dat ook gehoord?
maar nee, 't wordt supermooi weer ook dit weekend
owsfans@hotmail.com tochquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
oh, ga je zaterdag al joh.. lekker!
stuur je een kaartje naar ons..
Hmmm, je wordt er niet vriendelijker op de laatste tijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf zaterdag schijnt het kloteweer te worden![]()
zeker, knappe wedstrijd van zequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
toffe penalty van Pranjic
je wordt gevoelig brucequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, je wordt er niet vriendelijker op de laatste tijd![]()
Misschien tijd voor een vakantie![]()
Sportbar #29 Zwaai hier Snellejelle en Mirri uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:20 schreef Spooky4u het volgende:
Nou?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef XL het volgende:
Vreemde combinatie trouwens, naar Salou en Rome.
Enerzijds het ranzigste zuip-oord van Europa gecombineerd met cultureel de meest verantwoorde stad van Europa.
Precies, zaterdag is deze wel vol waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef XL het volgende:
Normaal gesproken zou dit topic nog lang niet vol zijn voor jullie vertrek.
Wat is er tegenwoordig nog normaal?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef XL het volgende:
Normaal gesproken zou dit topic nog lang niet vol zijn voor jullie vertrek.
Nu pas. Wij hebben van de flatconcierge al een verbod te pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de eerste outdoor-BBQ van het jaar
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:31 schreef komrad het volgende:
hier wordt niet geBBQ'ed
Idem!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de eerste outdoor-BBQ van het jaar
ach bij een gratis vakantie mag je niet te kieskeurig zijn hčquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef XL het volgende:
Vreemde combinatie trouwens, naar Salou en Rome.
Enerzijds het ranzigste zuip-oord van Europa gecombineerd met cultureel de meest verantwoorde stad van Europa.
ik vertrek vrijdag avond al vanaf huisquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Precies, zaterdag is deze wel vol waarschijnlijk.![]()
Gaan we weer live meemaken dat je wordt afgehaald? Net als destijds met het langlaufen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vertrek vrijdag avond al vanaf huis
en denk niet dat ik me morgenavond nog kan melden hier
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gaan we weer live meemaken dat je wordt afgehaald? Net als destijds met het langlaufen?![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
We hebben digitale televisie heeel veel sport, ESPN Eurosport 2
ja, erg handig, en de eerste maand kregen we er nog een hoop sportzenders gratis bij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Ja wij hebben hem net sinds vandaag dan kun je allemaal zenders gratis proberenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.![]()
Pluspakket is een euro of 8 per maand. Da's met BBC3 en 4, CNBC ( elke avondquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.![]()
ach de acht euro per maandquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja wij hebben hem net sinds vandaag dan kun je allemaal zenders gratis proberen
Maar na twee maanden moet je ervoor gaan betalen
Ja idd valt wel mee die 8 euroquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Pluspakket is een euro of 8 per maand. Da's met BBC3 en 4, CNBC ( elke avondLeno & Conan
), ESPN, ES2 en heel veel Discovery channels. Ik vind het wel value for money
Ik vraag mammie zojuist even en wij hebben van KPN ¤7.95 en hebben geen ESPN en meerdere discovery channels. Wel Cnn gelukkig, en Eurosport enzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Pluspakket is een euro of 8 per maand. Da's met BBC3 en 4, CNBC ( elke avondLeno & Conan
), ESPN, ES2 en heel veel Discovery channels. Ik vind het wel value for money
Echt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Je moet niet sport kijken en tegelijkertijd daarover telefoneren met iemand anders die analoog kijkt: digi-tv loopt 2- 3 seconden achter.
p.s. ik heb tv-home
ooooh dan was dat het. Ik telefoneerde tijdens de penalty-serie van Oranje -20 (of whatever de grens was) WK vorig jaar, omdat we anders de spanning niet aankonden. Maar ik gilde steeds al van blijdschap als ie erin ging, terwijl bij haar de bal nog geraakt moest worden.. Heel vaag. Spoilers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Je moet niet sport kijken en tegelijkertijd daarover telefoneren met iemand anders die analoog kijkt: digi-tv loopt 2- 3 seconden achter.
Waarom wij digitale tv hebben snap ik niet, we hebben niet eens zenders erbij. En als ik tv wil kijken heb ik 3 afstandsbedieningen in mn handen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
p.s. ik heb tv-home
Is dat zo? Wij hebben namelijk nog wel de anologe kabel erin omdat we onze pip(dat je in een klein hoekje onder een ander programma kunt zien) willlen blijven gebruiken en volgensmij loopt hij niets achter....quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
p.s. ik heb tv-home
Waarschijnlijk niet, nee. Overigens zit er bij veel Amerikaanse live-programma's een aantal seconden delay ingebouwd om de censor de kans te geven om blote borsten en vuige taal weg te knippen. Anders zouden die tere Amerikaanse zieltjes eens gekwetst kunnen worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dus ik heb al die schaatswedstrijden van het WK niet eens echt live gezien?![]()
![]()
Ja dat is idd erg irritant wij hebben nu ook drie afstandbedieningen.... En onze recorder doet het niet meerquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom wij digitale tv hebben snap ik niet, we hebben niet eens zenders erbij. En als ik tv wil kijken heb ik 3 afstandsbedieningen in mn handen.![]()
Gelukkig kijk ik weinig tv.
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nee. Overigens zit er bij veel Amerikaanse live-programma's een aantal seconden delay ingebouwd om de censor de kans te geven om blote borsten en vuige taal weg te knippen. Anders zouden die tere Amerikaanse zieltjes eens gekwetst kunnen worden.![]()
Yup, sinds het Superbowl incident met Justin Timberlake en de blote tiet van Janet Jackson zijn ze nog meer paranoīde geworden in de VS m.b.t. live-televisie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Maar dat was bij schaatsen vast niet nodig, welke schaatser zou er nou gaan zitten vloeken? Of als Anni ineens zin heeft om haar schaatspak uit te doen, zoals ze al eerder deed.![]()
Het is natuurkundig gezien waarschijnlijk het mooiste land te wereld, maar wel een beetje raar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Yup, sinds het Superbowl incident met Justin Timberlake en de blote tiet van Janet Jackson zijn ze nog meer paranoide geworden in de VS m.b.t. live-televisie.
Ik dacht er ook meteen aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
Tessa van Dijk wenste dat in NL ook die regeling was..
Wat heeft zij dan meegemaakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb dat nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
Cool! Maar waarom Gattuso?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef placebeau het volgende:
ff pimpen met mijn nieuwe (WK-) avatar
Nadat ze finishte, deed ze de rits van haar pak automatisch een eindje naar beneden. Ze schrok er alleen zelf zo enorm van dat het meer dan 5cm was, dat dat een heel grappig gezicht was. En toen hup snel die rits weer omhoog of hand ervoor of ik weet niet meer wat. En bloos bloosquote:
nee en jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat het een held is.
En omdat ie wereldkampioen wordt.
hipquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef placebeau het volgende:
ff pimpen met mijn nieuwe (WK-) avatar
Is dat niet die voetballer met de meeste overtredingen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat het een held is.
En omdat ie wereldkampioen wordt.
Ja idd het viel een beetje tegen zat gewoon iets van een hemd onder ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nadat ze finishte, deed ze de rits van haar pak automatisch een eindje naar beneden. Ze schrok er alleen zelf zo enorm van dat het meer dan 5cm was, dat dat een heel grappig gezicht was. En toen hup snel die rits weer omhoog of hand ervoor of ik weet niet meer wat. En bloos bloos![]()
Overigens meende ik nog wel gewoon een hemd te hebben gezien of hele hoge, totaal-geen-decollete-hebbende sportbeha.
Oh haha, ik heb het ook niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nadat ze finishte, deed ze de rits van haar pak automatisch een eindje naar beneden. Ze schrok er alleen zelf zo enorm van dat het meer dan 5cm was, dat dat een heel grappig gezicht was. En toen hup snel die rits weer omhoog of hand ervoor of ik weet niet meer wat. En bloos bloos![]()
Overigens meende ik nog wel gewoon een hemd te hebben gezien of hele hoge, totaal-geen-decollete-hebbende sportbeha.
in de CL dit jaar, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat niet die voetballer met de meeste overtredingen?
Dat zou ik straks in Florence en Rome niet al te hard roepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat niet die voetballer met de meeste overtredingen?
Ronaldinho![]()
![]()
Dat neusje van Ibrahimovicquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Iewiew, Geef mij Milan Baros maar, van Tsjechië. Of al die leuke Zweedse voetballers.![]()
Haha, nee inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat zou ik straks in Florence en Rome niet al te hard roepen![]()
cewl.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
Oh ja toen ik in Rome was, was er een derby tussen AS en Lazio Roma, kwamen we later achter. We konden elkaar helemaal niet meer verstaan in het appartement..
Toen ik in Rome was, kwam ik steeds langs een brandkraan die de ene morgen in de kleuren van Lazio Roma was geschilderd en de volgende morgen in die van AS Romaquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
Oh ja toen ik in Rome was, was er een derby tussen AS en Lazio Roma, kwamen we later achter. We konden elkaar helemaal niet meer verstaan in het appartement..
Da's jammer, inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef MiLalaa het volgende:
Wel jammer dat ik overal te laat achter kom.
Vorig jaar was ik in Oslo, veel lawaai 's avonds. Bleek de andere dag, toen wij toevallig een bezoekje aan het Bislett stadion wilden brengen, dat het die avond daarvoor opnieuw geopend was (neie Bislett).
Waarom had niemand dat even verteld, top atletiek wereld was er. Lijkt me ook wel eens leuk om live te zien.
Ik weet niet, ik ga veeeel doen, naar het strand, inpakken, leren en fietsen. Veel te warm om achter de computer te zitten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Brahimov het volgende:
Right, ik ga slapen. Tot morgen! Jelle, alvast een fijne vakantie gewenstMirri ook natuurlijk, maar die komt dit weekend waarschijnlijk nog wel langs hier. toch?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
ga je nog blote voeten dansen?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hallo volk, ben ik ook nog even op de valreep
Truste dan maar he... en veel plezier in la Bella Italiaquote:
Ik kom vast nog wel even, ik ga 8 mei pas weg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Truste dan maar he... en veel plezier in la Bella Italia
Dan wens ik Jelle ook alvast een hele fijne vacanse soleilquote:
Ik ook. Misschien leest hij dit morgen nog.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan wens ik Jelle ook alvast een hele fijne vacanse soleil
ik ga alvast oefenen voor mijn latere vakantiesquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Remzz het volgende:
Salou ? Serieus Jelle? Daar zit nu toch alleen nog maar 50 +?
Maar toch een goede vakantie!
thnxquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan wens ik Jelle ook alvast een hele fijne vacanse soleil
ik lees het nogquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien leest hij dit morgen nog.
Heeeeel veel plezier in Salou, misschien word je wel verliefd.
![]()
thnx en gaat ongetwijfeld lukkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Brahimov het volgende:
Right, ik ga slapen. Tot morgen! Jelle, alvast een fijne vakantie gewenstMirri ook natuurlijk, maar die komt dit weekend waarschijnlijk nog wel langs hier. toch?
Eens!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:51 schreef MiLalaa het volgende:
lekker weer![]()
ik ga nog even terug de zon in. EINDELIJK![]()
Shit ik mis het, ga naar het strand.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:17 schreef Bruce117 het volgende:
Vanavond Mart Smeets bij de TV show, waarin hij o.a. zal reageren op zijn relatie met Ria Visser
Wat voor bikinifoto's bedoel je?? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef komrad het volgende:
ik heb net al een paar uurtjes op het terras gezeten
@Milalaa, bikini-foto's
milalaa ging het mooie weer opzoeken dus dacht ik, kan ze meteen die foto's fixenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat voor bikinifoto's bedoel je?? Heb ik iets gemist?![]()
ik wil net zo'n mooie foto-reportage als die jij liet zien in het schaatsmeet topic.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Mirri het volgende:
Wat voor bikinifoto's bedoel je?? Heb ik iets gemist?![]()
ik las kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:38 schreef MiLalaa het volgende:
Maar het was idd erg lekker in de tuin.
Enige jammere dat de buur-kids nogal aan het krijsen waren, maar dat mag de pret niet drukken
Tat for tit, zal MiLalaa zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef komrad het volgende:
anonimity is a charm
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef komrad het volgende:
anonimity is a charm
Hoe moet het dan op de schaatsmeet met jullie?quote:
Daar is nog geen oplossing voor gevonden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoe moet het dan op de schaatsmeet met jullie?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar is nog geen oplossing voor gevonden.
ik moet om twaalf uur weg. wil de trein liever niet missen. denk niet dat dat lukt dus. ga wel internetten daazoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan je nog net de cijfertjes meepikken
Senk joequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
Ik mag hem wel, ook al maakt hij zeker fouten en is zijn engels niet om aan te horen.
20 juli 1961quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Brahimov het volgende:
Ehm, hoe oud is RV eigenlijk?
deed 'ie netjes!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
20 juli 1961
In de winter van '80 was ze dus 18
Dat heb ik met Venco16.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Placebeau, je wisselt de laatste weken teveel van user-icon.
Ja, dat was wel even een vreemd icoontje halverwege het scrollen door de msn-log van de schaatscrew.quote:
je blijft erg flauwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een vreemd icoontje halverwege het scrollen door de msn-log van de schaatscrew.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een vreemd icoontje halverwege het scrollen door de msn-log van de schaatscrew.
Ik zeg Fokkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
Ik ben net al ff weggeweest, veel te vroeg
NU bedenken wat ik de rest van de dag ga doen
nee, ga sowieso naar buiten met dit weerquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:14 schreef Mirri het volgende:
Goedemorgen, ik ben net wakker.![]()
Gisteren ben ik naar het strand geweest, naar Kijkduin. De plaats waar die schaatsmeet waarschijnlijk komt. Tis leuk daar!![]()
dat probleem heb ik ook, mijn auto staat bij de garagequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
![]()
[..]
nee, ga sowieso naar buiten met dit weer
probleem is dat mijn vervoersmiddelen beperkt zijn vandaag
Da's leuk om te horenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:14 schreef Mirri het volgende:
Goedemorgen, ik ben net wakker.![]()
Gisteren ben ik naar het strand geweest, naar Kijkduin. De plaats waar die schaatsmeet waarschijnlijk komt. Tis leuk daar!![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef Brahimov het volgende:
Damn, die LBJ is goed zeg. 182 punten in 5 wedstrijden
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Placebeau, je wisselt de laatste weken teveel van user-icon. Die kasseien vond ik de leukste, neem die maar!
en dat als belg, is korfbal niets voor je, daar zijn jullie iig nog second-bestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.
Tja, dit verdienen we wel nadat wij vier jaar geleden voortdurend met de Nederlanders hebben gelachen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef komrad het volgende:
[..]
en dat als belg, is korfbal niets voor je, daar zijn jullie iig nog second-best
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tja, dit verdienen we wel nadat wij vier jaar geleden voortdurend met de Nederlanders hebben gelachen.
ik hoopte alleen dat je verstandiger was gewordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat met mijn nieuwe avatar al duidelijk gemaakt had.
214 in 6 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef Brahimov het volgende:
Damn, die LBJ is goed zeg. 182 punten in 5 wedstrijden
ah, ah.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:33 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hoopte alleen dat je verstandiger was geworden
quote:
Tis wel verwarrend hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.
Nee, ik heb alleen het water getest. Het was 8 °. Ik was 's avonds gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's leuk om te horen![]()
bikini al getest?
Ik weet niet zeker of het echt 8 graden was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
8 graden. Brrr.
Tot je benen in het water? Dapper hoor. Alleen een kleine teen zou ik al niet overleven.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
durf ik expres niet hier te kijken omdat de uitslag er waarschijnlijk staat, komt die volgende week pas.
weer een fokloos dagje, help
Wie van die mensen is er nu uit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
durf ik expres niet hier te kijken omdat de uitslag er waarschijnlijk staat, komt die volgende week pas.
*PROEST* je had ook vanmorgen op uitzendinggemist.nl kunnen kijken, had je eerder kunnen Fokkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
Het is hier in West-Vlaanderen slecht weer, dus het duurt nog wel even voor het in Zeeland opklaart.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef MiLalaa het volgende:
Het is alleen in Zeelandde zon zou vanmiddag wel komen, maar ik vind het al verdomd lang duren..
En dan zeggen ze dat in Zld altijd de zon schijnt..
En morgen moet ik weer gaan werken. Ik vind het oneerlijk
echt? shitquote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef placebeau het volgende:
Het is hier in West-Vlaanderen slecht weer, dus het duurt nog wel even voor het in Zeeland opklaart.
Hier in Noord-Brabant is het ook flink bewolkt, wel 22 graden.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef MiLalaa het volgende:
Het is alleen in Zeelandde zon zou vanmiddag wel komen, maar ik vind het al verdomd lang duren..
En dan zeggen ze dat in Zld altijd de zon schijnt..
En morgen moet ik weer gaan werken. Ik vind het oneerlijk
nou, gelukkig hoef ik me dan niet alleen te voelenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hier in Noord-Brabant is het ook flink bewolkt, wel 22 graden.
Er zit nog weinig spanning in tot nu toe.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, gelukkig hoef ik me dan niet alleen te voelen![]()
nu maar hopen op een mooie f1
Ik supporter wel voor je MiLalaa, ga jij maar de zon inquote:Op zondag 7 mei 2006 14:17 schreef MiLalaa het volgende:
de zon komtverkeerde timing...
net nu ik Alonso moet supporteren
Schumi mag ook wel winnen, dis echt erg is het niet als dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:21 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet blijven kijken. Dat is zo'n psychische stoornis. Als ik wegga, denk ik dat het misgaat en dat Alonso de pole verliest.
Toch niet Ajaxquote:Op zondag 7 mei 2006 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
nee Schumi mag niet winnen.
Bij voetbal heb ik ook zoiets. Als m'n favoriete ploeg achterstaat, en de tijd begint te dringen, ga ik vaak een rondje zappen. Dan denk ik dat dat helpt en dat als ik dan terug op die zender kom, het gelijk is geworden![]()
He Bruce, ga je voor het WK-forum ook de aantallen bijhouden zoals bij de OWS?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toch niet Ajax
Omdat die nogal eens scoren in de laatste minuten van een wedstrijd
nee hoor geen Ajax. En ook geen Schumiquote:
Kans dat of ik of Arcee er iets gaat doen is wel redelijk groot.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Bruce, ga je voor het WK-forum ook de aantallen bijhouden zoals bij de OWS?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kans dat of ik of Arcee er iets gaat doen is wel redelijk groot.
Maar of het wee dagelijks gaat worden zoals bij de OWS weet ik nog niet.
Ik hoop het wel, al is het alleen maar om sommige van mijn vrienden de mond te snoerenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Grrrrr.
Laten we daar maar niet vanuit gaan.
snellejelle loopt iig al een flinke achterstand opquote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Dus ik zit nu nog voor jan joker in dat forum te posten
precies, daar doe ik het ook voorquote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
snellejelle loopt iig al een flinke achterstand op
Het zou mijn dag anders aardig verpesten.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, al is het alleen maar om sommige van mijn vrienden de mond te snoeren
Hoe moet het dan met de Bikiniquote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef MiLalaa het volgende:
hier wil het nog steeds niet echt lukken met de zon. Laat dan ook maar, ik heb het er nu wel mee gehad op deze manier. Kom maar op met de winter![]()
jij bent geen vriend dus daar zit ik dan niet meequote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zou mijn dag anders aardig verpesten.
die kan toch best aan, het is niet koud nu...quote:
onder de winterjasquote:
Mijn auto komt waarschijnlijk pas in de 2e helft van juni.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
onder de winterjas
Trouwens, m'n auto is ook nog niet binnen. Maandag of dinsdag pas. Er moest nog iets extra's aan gebeuren. Maarja, beter maar dat ie meteen helemaal goed afgeleverd wordt natuurlijk.
Heb jij em al, Bruce?
Over auto's gesproken, ik doe op dit moment een onderzoek voor aardrijkskunde naar de filebestrijding. Ik moet de voordelen van het verhogen van de benzineaccijns doen, ik heb er weinig verstand van. Maar ik vind dat we meer moeten gaan fietsen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mijn auto komt waarschijnlijk pas in de 2e helft van juni.
Tot die tijd blijf ik maar in mijn huurautotje rijden.
tsja, naar m'n werk is best onmogelijk om op de fiets te gaan. Maar afstanden minder dan 5km doe ik graag op de fiets zelfs. Ik fiets wel graag. Rondjes door de polder enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef Mirri het volgende:
Over auto's gesproken, ik doe op dit moment een onderzoek voor aardrijkskunde naar de filebestrijding. Ik moet de voordelen van het verhogen van de benzineaccijns doen, ik heb er weinig verstand van. Maar ik vind dat we meer moeten gaan fietsen.![]()
dat boeruhhh gedoe slaat ook niet echt ergens op behalve dat er in de omgeving van eindhoven relatief wel wat kleine dorpjes met veel boerderijen zijn. Ik ben echter wel PSV fanquote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef MiLalaa het volgende:
Dat vind ik nou zoo stom he, dat ze continu 'BOERUHH' roepen. Snap ik echt niet. Maar snap ik van de meeste dingen die voetbalsupporters doen eigenlijk niet.
tsja beetje simpele reden. Maar ok, ik mag hopen dat jij dat iig niet gezellig continu staat mee te roepenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:27 schreef komrad het volgende:
dat boeruhhh gedoe slaat ook niet echt ergens op behalve dat er in de omgeving van eindhoven relatief wel wat kleine dorpjes met veel boerderijen zijn. Ik ben echter wel PSV fan
ik ben sowiesso nogal een nep fan omdat ik bijna nooit naar het stadion ga.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
tsja beetje simpele reden. Maar ok, ik mag hopen dat jij dat iig niet gezellig continu staat mee te roepen![]()
Ik zou mezelf echt enorm ongelukkig voelen als ik in zo'n stadion stond en daar "BOERUH, BOERUH' stond te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |