Sportbar #29 Zwaai hier Snellejelle en Mirri uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:20 schreef Spooky4u het volgende:
Nou?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef XL het volgende:
Vreemde combinatie trouwens, naar Salou en Rome.
Enerzijds het ranzigste zuip-oord van Europa gecombineerd met cultureel de meest verantwoorde stad van Europa.
Precies, zaterdag is deze wel vol waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef XL het volgende:
Normaal gesproken zou dit topic nog lang niet vol zijn voor jullie vertrek.
Wat is er tegenwoordig nog normaal?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef XL het volgende:
Normaal gesproken zou dit topic nog lang niet vol zijn voor jullie vertrek.
Nu pas. Wij hebben van de flatconcierge al een verbod te pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de eerste outdoor-BBQ van het jaar
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:31 schreef komrad het volgende:
hier wordt niet geBBQ'ed
Idem!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de eerste outdoor-BBQ van het jaar
ach bij een gratis vakantie mag je niet te kieskeurig zijn hèquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef XL het volgende:
Vreemde combinatie trouwens, naar Salou en Rome.
Enerzijds het ranzigste zuip-oord van Europa gecombineerd met cultureel de meest verantwoorde stad van Europa.
ik vertrek vrijdag avond al vanaf huisquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Precies, zaterdag is deze wel vol waarschijnlijk.![]()
Gaan we weer live meemaken dat je wordt afgehaald? Net als destijds met het langlaufen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vertrek vrijdag avond al vanaf huis
en denk niet dat ik me morgenavond nog kan melden hier
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gaan we weer live meemaken dat je wordt afgehaald? Net als destijds met het langlaufen?![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
We hebben digitale televisie heeel veel sport, ESPN Eurosport 2
ja, erg handig, en de eerste maand kregen we er nog een hoop sportzenders gratis bij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Ja wij hebben hem net sinds vandaag dan kun je allemaal zenders gratis proberenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |