Precies, zaterdag is deze wel vol waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef XL het volgende:
Normaal gesproken zou dit topic nog lang niet vol zijn voor jullie vertrek.
Wat is er tegenwoordig nog normaal?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef XL het volgende:
Normaal gesproken zou dit topic nog lang niet vol zijn voor jullie vertrek.
Nu pas. Wij hebben van de flatconcierge al een verbod te pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de eerste outdoor-BBQ van het jaar
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:31 schreef komrad het volgende:
hier wordt niet geBBQ'ed
Idem!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de eerste outdoor-BBQ van het jaar
ach bij een gratis vakantie mag je niet te kieskeurig zijn hčquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef XL het volgende:
Vreemde combinatie trouwens, naar Salou en Rome.
Enerzijds het ranzigste zuip-oord van Europa gecombineerd met cultureel de meest verantwoorde stad van Europa.
ik vertrek vrijdag avond al vanaf huisquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Precies, zaterdag is deze wel vol waarschijnlijk.![]()
Gaan we weer live meemaken dat je wordt afgehaald? Net als destijds met het langlaufen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vertrek vrijdag avond al vanaf huis
en denk niet dat ik me morgenavond nog kan melden hier
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gaan we weer live meemaken dat je wordt afgehaald? Net als destijds met het langlaufen?![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
We hebben digitale televisie heeel veel sport, ESPN Eurosport 2
ja, erg handig, en de eerste maand kregen we er nog een hoop sportzenders gratis bij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Ja wij hebben hem net sinds vandaag dan kun je allemaal zenders gratis proberenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.![]()
Pluspakket is een euro of 8 per maand. Da's met BBC3 en 4, CNBC ( elke avondquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben ook digitale televisie, maar ik heb alleen maar de gewone zenders.![]()
ach de acht euro per maandquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja wij hebben hem net sinds vandaag dan kun je allemaal zenders gratis proberen
Maar na twee maanden moet je ervoor gaan betalen
Ja idd valt wel mee die 8 euroquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Pluspakket is een euro of 8 per maand. Da's met BBC3 en 4, CNBC ( elke avondLeno & Conan
), ESPN, ES2 en heel veel Discovery channels. Ik vind het wel value for money
Ik vraag mammie zojuist even en wij hebben van KPN ¤7.95 en hebben geen ESPN en meerdere discovery channels. Wel Cnn gelukkig, en Eurosport enzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Pluspakket is een euro of 8 per maand. Da's met BBC3 en 4, CNBC ( elke avondLeno & Conan
), ESPN, ES2 en heel veel Discovery channels. Ik vind het wel value for money
Echt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Je moet niet sport kijken en tegelijkertijd daarover telefoneren met iemand anders die analoog kijkt: digi-tv loopt 2- 3 seconden achter.
p.s. ik heb tv-home
ooooh dan was dat het. Ik telefoneerde tijdens de penalty-serie van Oranje -20 (of whatever de grens was) WK vorig jaar, omdat we anders de spanning niet aankonden. Maar ik gilde steeds al van blijdschap als ie erin ging, terwijl bij haar de bal nog geraakt moest worden.. Heel vaag. Spoilers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Je moet niet sport kijken en tegelijkertijd daarover telefoneren met iemand anders die analoog kijkt: digi-tv loopt 2- 3 seconden achter.
Waarom wij digitale tv hebben snap ik niet, we hebben niet eens zenders erbij. En als ik tv wil kijken heb ik 3 afstandsbedieningen in mn handen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
p.s. ik heb tv-home
Is dat zo? Wij hebben namelijk nog wel de anologe kabel erin omdat we onze pip(dat je in een klein hoekje onder een ander programma kunt zien) willlen blijven gebruiken en volgensmij loopt hij niets achter....quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
p.s. ik heb tv-home
Waarschijnlijk niet, nee. Overigens zit er bij veel Amerikaanse live-programma's een aantal seconden delay ingebouwd om de censor de kans te geven om blote borsten en vuige taal weg te knippen. Anders zouden die tere Amerikaanse zieltjes eens gekwetst kunnen worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dus ik heb al die schaatswedstrijden van het WK niet eens echt live gezien?![]()
![]()
Ja dat is idd erg irritant wij hebben nu ook drie afstandbedieningen.... En onze recorder doet het niet meerquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom wij digitale tv hebben snap ik niet, we hebben niet eens zenders erbij. En als ik tv wil kijken heb ik 3 afstandsbedieningen in mn handen.![]()
Gelukkig kijk ik weinig tv.
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nee. Overigens zit er bij veel Amerikaanse live-programma's een aantal seconden delay ingebouwd om de censor de kans te geven om blote borsten en vuige taal weg te knippen. Anders zouden die tere Amerikaanse zieltjes eens gekwetst kunnen worden.![]()
Yup, sinds het Superbowl incident met Justin Timberlake en de blote tiet van Janet Jackson zijn ze nog meer paranoīde geworden in de VS m.b.t. live-televisie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Maar dat was bij schaatsen vast niet nodig, welke schaatser zou er nou gaan zitten vloeken? Of als Anni ineens zin heeft om haar schaatspak uit te doen, zoals ze al eerder deed.![]()
Het is natuurkundig gezien waarschijnlijk het mooiste land te wereld, maar wel een beetje raar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Yup, sinds het Superbowl incident met Justin Timberlake en de blote tiet van Janet Jackson zijn ze nog meer paranoide geworden in de VS m.b.t. live-televisie.
Ik dacht er ook meteen aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
Tessa van Dijk wenste dat in NL ook die regeling was..
Wat heeft zij dan meegemaakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb dat nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
Cool! Maar waarom Gattuso?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef placebeau het volgende:
ff pimpen met mijn nieuwe (WK-) avatar
Nadat ze finishte, deed ze de rits van haar pak automatisch een eindje naar beneden. Ze schrok er alleen zelf zo enorm van dat het meer dan 5cm was, dat dat een heel grappig gezicht was. En toen hup snel die rits weer omhoog of hand ervoor of ik weet niet meer wat. En bloos bloosquote:
nee en jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat het een held is.
En omdat ie wereldkampioen wordt.
hipquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef placebeau het volgende:
ff pimpen met mijn nieuwe (WK-) avatar
Is dat niet die voetballer met de meeste overtredingen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat het een held is.
En omdat ie wereldkampioen wordt.
Ja idd het viel een beetje tegen zat gewoon iets van een hemd onder ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nadat ze finishte, deed ze de rits van haar pak automatisch een eindje naar beneden. Ze schrok er alleen zelf zo enorm van dat het meer dan 5cm was, dat dat een heel grappig gezicht was. En toen hup snel die rits weer omhoog of hand ervoor of ik weet niet meer wat. En bloos bloos![]()
Overigens meende ik nog wel gewoon een hemd te hebben gezien of hele hoge, totaal-geen-decollete-hebbende sportbeha.
Oh haha, ik heb het ook niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nadat ze finishte, deed ze de rits van haar pak automatisch een eindje naar beneden. Ze schrok er alleen zelf zo enorm van dat het meer dan 5cm was, dat dat een heel grappig gezicht was. En toen hup snel die rits weer omhoog of hand ervoor of ik weet niet meer wat. En bloos bloos![]()
Overigens meende ik nog wel gewoon een hemd te hebben gezien of hele hoge, totaal-geen-decollete-hebbende sportbeha.
in de CL dit jaar, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat niet die voetballer met de meeste overtredingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |