dat probleem heb ik ook, mijn auto staat bij de garagequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
![]()
[..]
nee, ga sowieso naar buiten met dit weer
probleem is dat mijn vervoersmiddelen beperkt zijn vandaag
Da's leuk om te horenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:14 schreef Mirri het volgende:
Goedemorgen, ik ben net wakker.![]()
Gisteren ben ik naar het strand geweest, naar Kijkduin. De plaats waar die schaatsmeet waarschijnlijk komt. Tis leuk daar!![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef Brahimov het volgende:
Damn, die LBJ is goed zeg. 182 punten in 5 wedstrijden
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Placebeau, je wisselt de laatste weken teveel van user-icon. Die kasseien vond ik de leukste, neem die maar!
en dat als belg, is korfbal niets voor je, daar zijn jullie iig nog second-bestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.
Tja, dit verdienen we wel nadat wij vier jaar geleden voortdurend met de Nederlanders hebben gelachen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef komrad het volgende:
[..]
en dat als belg, is korfbal niets voor je, daar zijn jullie iig nog second-best
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tja, dit verdienen we wel nadat wij vier jaar geleden voortdurend met de Nederlanders hebben gelachen.
ik hoopte alleen dat je verstandiger was gewordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat met mijn nieuwe avatar al duidelijk gemaakt had.
214 in 6 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef Brahimov het volgende:
Damn, die LBJ is goed zeg. 182 punten in 5 wedstrijden
ah, ah.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:33 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hoopte alleen dat je verstandiger was geworden
quote:
Tis wel verwarrend hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.
Nee, ik heb alleen het water getest. Het was 8 °. Ik was 's avonds gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's leuk om te horen![]()
bikini al getest?
Ik weet niet zeker of het echt 8 graden was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
8 graden. Brrr.
Tot je benen in het water? Dapper hoor. Alleen een kleine teen zou ik al niet overleven.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
durf ik expres niet hier te kijken omdat de uitslag er waarschijnlijk staat, komt die volgende week pas.
weer een fokloos dagje, help
Wie van die mensen is er nu uit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
durf ik expres niet hier te kijken omdat de uitslag er waarschijnlijk staat, komt die volgende week pas.
weer een fokloos dagje, help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |