dat probleem heb ik ook, mijn auto staat bij de garagequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
![]()
[..]
nee, ga sowieso naar buiten met dit weer
probleem is dat mijn vervoersmiddelen beperkt zijn vandaag
Da's leuk om te horenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:14 schreef Mirri het volgende:
Goedemorgen, ik ben net wakker.![]()
Gisteren ben ik naar het strand geweest, naar Kijkduin. De plaats waar die schaatsmeet waarschijnlijk komt. Tis leuk daar!![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef Brahimov het volgende:
Damn, die LBJ is goed zeg. 182 punten in 5 wedstrijden
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Placebeau, je wisselt de laatste weken teveel van user-icon. Die kasseien vond ik de leukste, neem die maar!
en dat als belg, is korfbal niets voor je, daar zijn jullie iig nog second-bestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.
Tja, dit verdienen we wel nadat wij vier jaar geleden voortdurend met de Nederlanders hebben gelachen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:18 schreef komrad het volgende:
[..]
en dat als belg, is korfbal niets voor je, daar zijn jullie iig nog second-best
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tja, dit verdienen we wel nadat wij vier jaar geleden voortdurend met de Nederlanders hebben gelachen.
ik hoopte alleen dat je verstandiger was gewordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat met mijn nieuwe avatar al duidelijk gemaakt had.
214 in 6 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef Brahimov het volgende:
Damn, die LBJ is goed zeg. 182 punten in 5 wedstrijden
ah, ah.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:33 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hoopte alleen dat je verstandiger was geworden
quote:
Tis wel verwarrend hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar na de vlaamse klassiekers waren die kasseien ook niets meer, en nu doe ik mee aan de WK hype.
Nee, ik heb alleen het water getest. Het was 8 °. Ik was 's avonds gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's leuk om te horen![]()
bikini al getest?
Ik weet niet zeker of het echt 8 graden was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
8 graden. Brrr.
Tot je benen in het water? Dapper hoor. Alleen een kleine teen zou ik al niet overleven.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
durf ik expres niet hier te kijken omdat de uitslag er waarschijnlijk staat, komt die volgende week pas.
weer een fokloos dagje, help
Wie van die mensen is er nu uit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
durf ik expres niet hier te kijken omdat de uitslag er waarschijnlijk staat, komt die volgende week pas.
*PROEST* je had ook vanmorgen op uitzendinggemist.nl kunnen kijken, had je eerder kunnen Fokkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Stomme wie is de mol.
Het is hier in West-Vlaanderen slecht weer, dus het duurt nog wel even voor het in Zeeland opklaart.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef MiLalaa het volgende:
Het is alleen in Zeelandde zon zou vanmiddag wel komen, maar ik vind het al verdomd lang duren..
En dan zeggen ze dat in Zld altijd de zon schijnt..
En morgen moet ik weer gaan werken. Ik vind het oneerlijk
echt? shitquote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef placebeau het volgende:
Het is hier in West-Vlaanderen slecht weer, dus het duurt nog wel even voor het in Zeeland opklaart.
Hier in Noord-Brabant is het ook flink bewolkt, wel 22 graden.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef MiLalaa het volgende:
Het is alleen in Zeelandde zon zou vanmiddag wel komen, maar ik vind het al verdomd lang duren..
En dan zeggen ze dat in Zld altijd de zon schijnt..
En morgen moet ik weer gaan werken. Ik vind het oneerlijk
nou, gelukkig hoef ik me dan niet alleen te voelenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hier in Noord-Brabant is het ook flink bewolkt, wel 22 graden.
Er zit nog weinig spanning in tot nu toe.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, gelukkig hoef ik me dan niet alleen te voelen![]()
nu maar hopen op een mooie f1
Ik supporter wel voor je MiLalaa, ga jij maar de zon inquote:Op zondag 7 mei 2006 14:17 schreef MiLalaa het volgende:
de zon komtverkeerde timing...
net nu ik Alonso moet supporteren
Schumi mag ook wel winnen, dis echt erg is het niet als dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:21 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet blijven kijken. Dat is zo'n psychische stoornis. Als ik wegga, denk ik dat het misgaat en dat Alonso de pole verliest.
Toch niet Ajaxquote:Op zondag 7 mei 2006 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
nee Schumi mag niet winnen.
Bij voetbal heb ik ook zoiets. Als m'n favoriete ploeg achterstaat, en de tijd begint te dringen, ga ik vaak een rondje zappen. Dan denk ik dat dat helpt en dat als ik dan terug op die zender kom, het gelijk is geworden![]()
He Bruce, ga je voor het WK-forum ook de aantallen bijhouden zoals bij de OWS?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toch niet Ajax
Omdat die nogal eens scoren in de laatste minuten van een wedstrijd
nee hoor geen Ajax. En ook geen Schumiquote:
Kans dat of ik of Arcee er iets gaat doen is wel redelijk groot.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Bruce, ga je voor het WK-forum ook de aantallen bijhouden zoals bij de OWS?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kans dat of ik of Arcee er iets gaat doen is wel redelijk groot.
Maar of het wee dagelijks gaat worden zoals bij de OWS weet ik nog niet.
Ik hoop het wel, al is het alleen maar om sommige van mijn vrienden de mond te snoerenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Grrrrr.
Laten we daar maar niet vanuit gaan.
snellejelle loopt iig al een flinke achterstand opquote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Dus ik zit nu nog voor jan joker in dat forum te posten
precies, daar doe ik het ook voorquote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
snellejelle loopt iig al een flinke achterstand op
Het zou mijn dag anders aardig verpesten.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, al is het alleen maar om sommige van mijn vrienden de mond te snoeren
Hoe moet het dan met de Bikiniquote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef MiLalaa het volgende:
hier wil het nog steeds niet echt lukken met de zon. Laat dan ook maar, ik heb het er nu wel mee gehad op deze manier. Kom maar op met de winter![]()
jij bent geen vriend dus daar zit ik dan niet meequote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zou mijn dag anders aardig verpesten.
die kan toch best aan, het is niet koud nu...quote:
onder de winterjasquote:
Mijn auto komt waarschijnlijk pas in de 2e helft van juni.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
onder de winterjas
Trouwens, m'n auto is ook nog niet binnen. Maandag of dinsdag pas. Er moest nog iets extra's aan gebeuren. Maarja, beter maar dat ie meteen helemaal goed afgeleverd wordt natuurlijk.
Heb jij em al, Bruce?
Over auto's gesproken, ik doe op dit moment een onderzoek voor aardrijkskunde naar de filebestrijding. Ik moet de voordelen van het verhogen van de benzineaccijns doen, ik heb er weinig verstand van. Maar ik vind dat we meer moeten gaan fietsen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mijn auto komt waarschijnlijk pas in de 2e helft van juni.
Tot die tijd blijf ik maar in mijn huurautotje rijden.
tsja, naar m'n werk is best onmogelijk om op de fiets te gaan. Maar afstanden minder dan 5km doe ik graag op de fiets zelfs. Ik fiets wel graag. Rondjes door de polder enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef Mirri het volgende:
Over auto's gesproken, ik doe op dit moment een onderzoek voor aardrijkskunde naar de filebestrijding. Ik moet de voordelen van het verhogen van de benzineaccijns doen, ik heb er weinig verstand van. Maar ik vind dat we meer moeten gaan fietsen.![]()
dat boeruhhh gedoe slaat ook niet echt ergens op behalve dat er in de omgeving van eindhoven relatief wel wat kleine dorpjes met veel boerderijen zijn. Ik ben echter wel PSV fanquote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef MiLalaa het volgende:
Dat vind ik nou zoo stom he, dat ze continu 'BOERUHH' roepen. Snap ik echt niet. Maar snap ik van de meeste dingen die voetbalsupporters doen eigenlijk niet.
tsja beetje simpele reden. Maar ok, ik mag hopen dat jij dat iig niet gezellig continu staat mee te roepenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:27 schreef komrad het volgende:
dat boeruhhh gedoe slaat ook niet echt ergens op behalve dat er in de omgeving van eindhoven relatief wel wat kleine dorpjes met veel boerderijen zijn. Ik ben echter wel PSV fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |