Dat zou ik straks in Florence en Rome niet al te hard roepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat niet die voetballer met de meeste overtredingen?
Ronaldinho![]()
![]()
Dat neusje van Ibrahimovicquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Iewiew, Geef mij Milan Baros maar, van Tsjechië. Of al die leuke Zweedse voetballers.![]()
Haha, nee inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat zou ik straks in Florence en Rome niet al te hard roepen![]()
cewl.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
Oh ja toen ik in Rome was, was er een derby tussen AS en Lazio Roma, kwamen we later achter. We konden elkaar helemaal niet meer verstaan in het appartement..
Toen ik in Rome was, kwam ik steeds langs een brandkraan die de ene morgen in de kleuren van Lazio Roma was geschilderd en de volgende morgen in die van AS Romaquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
Oh ja toen ik in Rome was, was er een derby tussen AS en Lazio Roma, kwamen we later achter. We konden elkaar helemaal niet meer verstaan in het appartement..
Da's jammer, inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef MiLalaa het volgende:
Wel jammer dat ik overal te laat achter kom.
Vorig jaar was ik in Oslo, veel lawaai 's avonds. Bleek de andere dag, toen wij toevallig een bezoekje aan het Bislett stadion wilden brengen, dat het die avond daarvoor opnieuw geopend was (neie Bislett).
Waarom had niemand dat even verteld, top atletiek wereld was er. Lijkt me ook wel eens leuk om live te zien.
Ik weet niet, ik ga veeeel doen, naar het strand, inpakken, leren en fietsen. Veel te warm om achter de computer te zitten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Brahimov het volgende:
Right, ik ga slapen. Tot morgen! Jelle, alvast een fijne vakantie gewenstMirri ook natuurlijk, maar die komt dit weekend waarschijnlijk nog wel langs hier. toch?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
ga je nog blote voeten dansen?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hallo volk, ben ik ook nog even op de valreep
Truste dan maar he... en veel plezier in la Bella Italiaquote:
Ik kom vast nog wel even, ik ga 8 mei pas weg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Truste dan maar he... en veel plezier in la Bella Italia
Dan wens ik Jelle ook alvast een hele fijne vacanse soleilquote:
Ik ook. Misschien leest hij dit morgen nog.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan wens ik Jelle ook alvast een hele fijne vacanse soleil
ik ga alvast oefenen voor mijn latere vakantiesquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Remzz het volgende:
Salou ? Serieus Jelle? Daar zit nu toch alleen nog maar 50 +?
Maar toch een goede vakantie!
thnxquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan wens ik Jelle ook alvast een hele fijne vacanse soleil
ik lees het nogquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien leest hij dit morgen nog.
Heeeeel veel plezier in Salou, misschien word je wel verliefd.
![]()
thnx en gaat ongetwijfeld lukkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Brahimov het volgende:
Right, ik ga slapen. Tot morgen! Jelle, alvast een fijne vakantie gewenstMirri ook natuurlijk, maar die komt dit weekend waarschijnlijk nog wel langs hier. toch?
Eens!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:51 schreef MiLalaa het volgende:
lekker weer![]()
ik ga nog even terug de zon in. EINDELIJK![]()
Shit ik mis het, ga naar het strand.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:17 schreef Bruce117 het volgende:
Vanavond Mart Smeets bij de TV show, waarin hij o.a. zal reageren op zijn relatie met Ria Visser
Wat voor bikinifoto's bedoel je?? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef komrad het volgende:
ik heb net al een paar uurtjes op het terras gezeten
@Milalaa, bikini-foto's
milalaa ging het mooie weer opzoeken dus dacht ik, kan ze meteen die foto's fixenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat voor bikinifoto's bedoel je?? Heb ik iets gemist?![]()
ik wil net zo'n mooie foto-reportage als die jij liet zien in het schaatsmeet topic.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Mirri het volgende:
Wat voor bikinifoto's bedoel je?? Heb ik iets gemist?![]()
ik las kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:38 schreef MiLalaa het volgende:
Maar het was idd erg lekker in de tuin.
Enige jammere dat de buur-kids nogal aan het krijsen waren, maar dat mag de pret niet drukken
Tat for tit, zal MiLalaa zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef komrad het volgende:
anonimity is a charm
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef komrad het volgende:
anonimity is a charm
Hoe moet het dan op de schaatsmeet met jullie?quote:
Daar is nog geen oplossing voor gevonden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoe moet het dan op de schaatsmeet met jullie?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar is nog geen oplossing voor gevonden.
ik moet om twaalf uur weg. wil de trein liever niet missen. denk niet dat dat lukt dus. ga wel internetten daazoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan je nog net de cijfertjes meepikken
Senk joequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
Ik mag hem wel, ook al maakt hij zeker fouten en is zijn engels niet om aan te horen.
20 juli 1961quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Brahimov het volgende:
Ehm, hoe oud is RV eigenlijk?
deed 'ie netjes!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
20 juli 1961
In de winter van '80 was ze dus 18
Dat heb ik met Venco16.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Placebeau, je wisselt de laatste weken teveel van user-icon.
Ja, dat was wel even een vreemd icoontje halverwege het scrollen door de msn-log van de schaatscrew.quote:
je blijft erg flauwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een vreemd icoontje halverwege het scrollen door de msn-log van de schaatscrew.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een vreemd icoontje halverwege het scrollen door de msn-log van de schaatscrew.
Ik zeg Fokkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
Ik ben net al ff weggeweest, veel te vroeg
NU bedenken wat ik de rest van de dag ga doen
nee, ga sowieso naar buiten met dit weerquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:14 schreef Mirri het volgende:
Goedemorgen, ik ben net wakker.![]()
Gisteren ben ik naar het strand geweest, naar Kijkduin. De plaats waar die schaatsmeet waarschijnlijk komt. Tis leuk daar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |