Nu pas? Volgens mij is ze sneller van begrip.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
+3 scherpmaar ik vermoed dat Chanty je nu gaat zien als een gefrustreerde vrijgezelle IT-er
![]()
Liefst vaker dan 1 keer zeker?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Nu pas? Volgens mij is ze sneller van begrip.
als dat mogelijk isquote:
Dat deed ik toch alquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
+3 scherpmaar ik vermoed dat Chanty je nu gaat zien als een gefrustreerde vrijgezelle IT-er
![]()
iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nu pas? Volgens mij is ze sneller van begrip.
ook seksueel gefrustreerd of zo?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
als dat mogelijk is
maar t hoeft niet steeds achter elkaar hoor
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een idee: we maken er een orgie van![]()
helemaal niet frusti maar genieten mag toch welquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
ook seksueel gefrustreerd of zo?
Ik heb een idee: we maken er een orgie van![]()
Ow dan hoef ik niet te komen...ik ben niet sexueel gefrustreerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
Sub mag de topictitel gewijzigd worden in [meet] orgie voor seksueel gefrustreerde FOK!ers
Met als extra SM-element de barbecue?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
Sub mag de topictitel gewijzigd worden in [meet] orgie voor seksueel gefrustreerde FOK!ers
Shark en Ynske natuurlijk: hot hot hotquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
wat gaat er dan eigenlijk op de BBQ bij zo'n soort meeting?
Worst met witte saus?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
wat gaat er dan eigenlijk op de BBQ bij zo'n soort meeting?
auwquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Met als extra SM-element de barbecue?
ach vlees genoeg hierquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Shark en Ynske natuurlijk: hot hot hot![]()
nee eerder in andere lichaamsdelenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef petre86 het volgende:
de lentekriebels schieten iedereen al naar het hoofd
Nou er is vast wel een fokker die je van dienst wil zijn *wijst naar anderen*quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
als dat mogelijk is
maar t hoeft niet steeds achter elkaar hoor
Ik ben niet oversekst. Ik doe aan glassex, jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:09 schreef Chanty het volgende:
Maar om de vraag van onze lieve oversekste Sharkie te beantwoorden: langs![]()
TIME OUTquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Shark en Ynske natuurlijk: hot hot hot![]()
LOLquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Toeps het volgende:
Worst met witte saus?
Van te voren stevig lunchen dusquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Lynx666 het volgende:
De vraag is of we nog aan eten toekomen blijkbaar
Ja ik lachtequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou er is vast wel een fokker die je van dienst wil zijn *wijst naar anderen*
[..]
Ik ben niet oversekst. Ik doe aan glassex, ja
En terwijl je dit leest hebben de mooie letters die ik hier neerzet wilde hete sex met je ogen. Ja je lacht al, je vind het wel leuk.
Ik denk dat ik maar niets meer zegquote:[..]
TIME OUT
Ik ben Shark.Bait, geen Ynske.Bait
Typisch geval van projectie, wat denk jij Chanty?
mislukte foto's snap je wel en kun je critiek op geven maar een simpele fout van een dislect snap je al nietquote:
Hij is bang dat jij de barbeque opeetquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Orgie, waarNu wil ik zeker weten mee
. Maar goed, van Sub mag ik niet mee blijkbaar
, dus helaas...
Oh nee, ben ik alweer iemand vergeten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Orgie, waarNu wil ik zeker weten mee
. Maar goed, van Sub mag ik niet mee blijkbaar
, dus helaas...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh nee, ben ik alweer iemand vergeten.Je staat in de lijst nu, en je bent meer dan welkom! En de barbecue mag je best opeten, zolang je maar van mijn vlees afblijft.
Nog meer mensen die mij willen schoppen omdat ik ze vergeten ben?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb wel zin in een stukjes geroosterde vegetarier eten![]()
Ga maar gebukt staan. FF een aanloop nemenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
Nog meer mensen die mij willen schoppen omdat ik ze vergeten ben?
He jakkie, ik krijg toch een wat luguber gevoel als ik Nulde hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zou Nulde Bij Putten willen aanraden. Daar zijn ook toiletten ed en vlak aan de snelweg en redelijk centraal.
Helemaal mee eens.. Minder ver pokke-end rijden..quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zou Nulde Bij Putten willen aanraden. Daar zijn ook toiletten ed en vlak aan de snelweg en redelijk centraal.
Ja idd, die naam blijft voor mij verbonden aan dat dramaquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:16 schreef Chanty het volgende:
He jakkie, ik krijg toch een wat luguber gevoel als ik Nulde hoor
Dan pakken we strand Horst. Zelfde gebied, 1 kilometer verderop maar een stuk verder van de snelweg tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja idd, die naam blijft voor mij verbonden aan dat drama
He maakt me niet uit hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:34 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dan pakken we strand Horst. Zelfde gebied, 1 kilometer verderop maar een stuk verder van de snelweg tegenwoordig.
Je hebt helemaal gelijk, zowel datum als plaats zijn nog niet vastgesteld. Het gaat in elk geval ergens in de zomer zijn!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef An24 het volgende:
Klinkt gezellig allemaal.....heb ik er overheen gelzen of is de datum nog niet vastgesteld?
jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef An24 het volgende:
Klinkt gezellig allemaal.....heb ik er overheen gelezen of is de datum nog niet vastgesteld?
Meerijden is over het algemeen niet echt een probleemquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef petre86 het volgende:
ik stem voor iets wat met het OV ook een beetje goed te bereiken is.. of er moet iemand langs een station rijden...
U gaat door voor de met BBQ spullen gevulde picknickmand?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef An24 het volgende:
slimmerd ben je toch he....ga je ook nog serieus antwoord geven?
*gokt op een nee![]()
oh in dat geval.. ik kom nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zullen van de deelnemers foto's gemaakt (en gepost) worden.
Maar dan geen 23 juli, dan ben ik jarugquote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wordt dan wel eind juli anders ben ik op vakantie.
Ik zie iemand die de barbecue gaat bekostigen!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan geen 23 juli, dan ben ik jarug![]()
en mijn mams ook, dus dat gaat echt heulemaal nietquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
en een locatie hebben we ook al zie ikquote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en mijn mams ook, dus dat gaat echt heulemaal niet
noproblemo als jullie allen naar Wijlre komenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en een locatie hebben we ook al zie ik
quote:
dat is er jah, maar daar wonen mijn ouders nietquote:Op maandag 15 mei 2006 18:14 schreef k_man het volgende:
Leuk kasteeltje in Wijlre toch?
Kun jij vast wel regelen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is er jah, maar daar wonen mijn ouders niet
euhm..quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Begin juli/eind juni meet is wel een lekker begin voor iedereen van de zomer(vakantie)..
* PdeHoog pakt automatisch geweer en schiet de datum overhoopquote:
NEE!!!quote:
Kijk dat zijn al 3 gezellig mensen die op die datum kunnenquote:
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef aapstok het volgende:
VondelparkZet me maar op de geinteresseerdenlijst! Ik eet geen vlees maar vind dat idee dat je je eigen voedsel meeneemt wel een goede.
2 Juli moet mogelijk zijn..quote:
Ja een ECHTE organisator begint dan ook bij een datum en een plaats....graag of nietquote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Hallo, hallo!Luister eens naar de organisator!
Gelijk die datum afkraken...
Ja de datum die ik noemde stond niet eens een vraagteken achter.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja een ECHTE organisator begint dan ook bij een datum en een plaats....graag of nietdan krijg je dit gedoe van daar wel...nee daar niet...dan wel...dan niet....enzo allemaal niet
![]()
voor mij iig welquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.
en ook geen 24 juli want dan ben ik jarig en ook geen 21 juli want dan is DirtyHarry jarigquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jupquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.
Strand Horst dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Subhuman het volgende:
Een park is niet de ideale locatie aangezien je meestal niet zomaar een barbecue mag aansteken daar (heb ik van horen zeggen).
eindelijk iemand met verstandquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, niet 2 juli, dan vier ik mijn verjaardag....
Nouhouquote:
ik ga voor het splitsen van 2 dagen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
't Is altijd lastig zo een meet plannen. Want het gaat denk ik toch niet lukken om iedereen tevreden te stellen...
vondelpark voor de vegeteriersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |