quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh nee, ben ik alweer iemand vergeten.Je staat in de lijst nu, en je bent meer dan welkom! En de barbecue mag je best opeten, zolang je maar van mijn vlees afblijft.
Nog meer mensen die mij willen schoppen omdat ik ze vergeten ben?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb wel zin in een stukjes geroosterde vegetarier eten![]()
Ga maar gebukt staan. FF een aanloop nemenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
Nog meer mensen die mij willen schoppen omdat ik ze vergeten ben?
He jakkie, ik krijg toch een wat luguber gevoel als ik Nulde hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zou Nulde Bij Putten willen aanraden. Daar zijn ook toiletten ed en vlak aan de snelweg en redelijk centraal.
Helemaal mee eens.. Minder ver pokke-end rijden..quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zou Nulde Bij Putten willen aanraden. Daar zijn ook toiletten ed en vlak aan de snelweg en redelijk centraal.
Ja idd, die naam blijft voor mij verbonden aan dat dramaquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:16 schreef Chanty het volgende:
He jakkie, ik krijg toch een wat luguber gevoel als ik Nulde hoor
Dan pakken we strand Horst. Zelfde gebied, 1 kilometer verderop maar een stuk verder van de snelweg tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja idd, die naam blijft voor mij verbonden aan dat drama
He maakt me niet uit hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:34 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dan pakken we strand Horst. Zelfde gebied, 1 kilometer verderop maar een stuk verder van de snelweg tegenwoordig.
Je hebt helemaal gelijk, zowel datum als plaats zijn nog niet vastgesteld. Het gaat in elk geval ergens in de zomer zijn!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef An24 het volgende:
Klinkt gezellig allemaal.....heb ik er overheen gelzen of is de datum nog niet vastgesteld?
jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef An24 het volgende:
Klinkt gezellig allemaal.....heb ik er overheen gelezen of is de datum nog niet vastgesteld?
Meerijden is over het algemeen niet echt een probleemquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef petre86 het volgende:
ik stem voor iets wat met het OV ook een beetje goed te bereiken is.. of er moet iemand langs een station rijden...
U gaat door voor de met BBQ spullen gevulde picknickmand?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef An24 het volgende:
slimmerd ben je toch he....ga je ook nog serieus antwoord geven?
*gokt op een nee![]()
oh in dat geval.. ik kom nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zullen van de deelnemers foto's gemaakt (en gepost) worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |