Het gaat tot op heden nog elke keer goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Volgens de policy mag dat niet hè?
dat wisten we alquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb wel zin in een stukjes geroosterde vegetarier eten![]()
Daarom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Het gaat tot op heden nog elke keer goedDus dat zal nu ook wel goed komen
wie heeft er nou niet trek in een lekekre vegetarische dame ?quote:
Ooow.... zooooow...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef Re het volgende:
wie heeft er nou niet trek in een lekekre vegetarische dame ?
dat is tenminste een compliment in de goede categoriequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow.... zooooow...
Ik doelde natuurlijk op een koe of varken...hoewel varkens wel meer eten dan groente
...niet dat er iets mis is met het trek hebben in een vegetarische damequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef Re het volgende:
dat is tenminste een compliment in de goede categorie
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:Ik haat barbeques
![]()
Maar als er ook bier is, kan ik me daar misschien over heen zetten.
aldus mijn woordvoerderquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:Ik haat barbeques
![]()
Maar als er ook bier is, kan ik me daar misschien over heen zetten.
aaah we zijn al met z'n 3en die niet meeëtenquote:
Maaaarrr, wat eet je dan bij een BBQ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah we zijn al met z'n 3en die niet meeëten
mag je ook geen salade met tomaatjes en komkommer e.d. ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah we zijn al met z'n 3en die niet meeëten
zolang er niets van olie, saus of iets overheen zit welquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mag je ook geen salade met tomaatjes en komkommer e.d. ?
no offence hoor, maar kan je nog wel lekker eten als je niets van smaakmakers / vlees / vis etc. mag?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang er niets van olie, saus of iets overheen zit wel
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no offence hoor, maar kan je nog wel lekker eten als je niets van smaakmakers / vlees / vis etc. mag?
owwww...maar dan kan je prima BBQ-en hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]zekers, ik eet wel vlees, alleen kruiden doen we zelf en goed letten op wat overal inzit
Geen idee, ik eet geen BBQ'squote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Maaaarrr, wat eet je dan bij een BBQ?
Ketchupquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maaaarrr, wat eet je dan bij een BBQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |