Nee, volgens de pollicy mogen de foto's die users van zichzelf gemaakt hebben of hebben laten maken niet gepost worden. Volgens de policy mag je wel een foto maken die een indruk geeft van een gebeurtenis. Zeker op openbaar terrein, tenzij jij als afgebeelde een zwaarwegend argument hebt om verdere publikatie tegen te houden. Overigens altijd achteraf, en de zwaarwegendheid is te bepalen door een onafhankelijke instantie, zoals een rechter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Volgens de policy mag dat niet hè?
er zal een oogje worden toegeknepen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Het gaat tot op heden nog elke keer goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
dat wisten we alquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb wel zin in een stukjes geroosterde vegetarier eten![]()
Daarom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Het gaat tot op heden nog elke keer goedDus dat zal nu ook wel goed komen
wie heeft er nou niet trek in een lekekre vegetarische dame ?quote:
Ooow.... zooooow...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef Re het volgende:
wie heeft er nou niet trek in een lekekre vegetarische dame ?
dat is tenminste een compliment in de goede categoriequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow.... zooooow...
Ik doelde natuurlijk op een koe of varken...hoewel varkens wel meer eten dan groente
...niet dat er iets mis is met het trek hebben in een vegetarische damequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef Re het volgende:
dat is tenminste een compliment in de goede categorie
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:Ik haat barbeques
![]()
Maar als er ook bier is, kan ik me daar misschien over heen zetten.
aldus mijn woordvoerderquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:Ik haat barbeques
![]()
Maar als er ook bier is, kan ik me daar misschien over heen zetten.
aaah we zijn al met z'n 3en die niet meeëtenquote:
Maaaarrr, wat eet je dan bij een BBQ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah we zijn al met z'n 3en die niet meeëten
mag je ook geen salade met tomaatjes en komkommer e.d. ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah we zijn al met z'n 3en die niet meeëten
zolang er niets van olie, saus of iets overheen zit welquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mag je ook geen salade met tomaatjes en komkommer e.d. ?
no offence hoor, maar kan je nog wel lekker eten als je niets van smaakmakers / vlees / vis etc. mag?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang er niets van olie, saus of iets overheen zit wel
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
no offence hoor, maar kan je nog wel lekker eten als je niets van smaakmakers / vlees / vis etc. mag?
owwww...maar dan kan je prima BBQ-en hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]zekers, ik eet wel vlees, alleen kruiden doen we zelf en goed letten op wat overal inzit
Geen idee, ik eet geen BBQ'squote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Maaaarrr, wat eet je dan bij een BBQ?
Ketchupquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maaaarrr, wat eet je dan bij een BBQ?
dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh, het ging erom dat andere foto's dan snapshots verboden waren. En ik laat me niks verbieden
Alstie maar genoeg bier op heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Ehm fles.. heb jij dan ooit een plan van aanpak voordat je gaat fotograferen?
mmmmm met een caramel sausje!quote:
Ik sta er niet bij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef Subhuman het volgende:
Schopje met de laatste interessetoners toegevoegd in de OP.
beetje lastig als je lang moet reizen en het is warm..quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef Subhuman het volgende:
Is een "bring your own food"-barbecue misschien een leuk idee? Dan heeft iedereen genoeg eten en ook eten wat ie zelf lekker vindt!
Zeg sub, wil je als de sodemieter K-man en mij ook ff toevoegen in dat rijtje?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef Subhuman het volgende:
Is een "bring your own food"-barbecue misschien een leuk idee? Dan heeft iedereen genoeg eten en ook eten wat ie zelf lekker vindt!
Koelboxje mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
beetje lastig als je lang moet reizen en het is warm..
of een aantal menu's samenstellen
A: 2 hamburgers, 2 worstjes 2 ribbetjes 2 spiesjes
B: 3 vegaburgers, 1 vales-schnitzel, 3 sojaballen en een komkommer
C: ....
etc?
Oeps.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg sub, wil je als de sodemieter K-man en mij ook ff toevoegen in dat rijtje?![]()
![]()
![]()
langs of klaar?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef Chanty het volgende:
Had ik al gezegd dat DirtyHarry en ik wel willen komen?
+3 scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |