dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh, het ging erom dat andere foto's dan snapshots verboden waren. En ik laat me niks verbieden
Alstie maar genoeg bier op heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Ehm fles.. heb jij dan ooit een plan van aanpak voordat je gaat fotograferen?
mmmmm met een caramel sausje!quote:
Ik sta er niet bij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef Subhuman het volgende:
Schopje met de laatste interessetoners toegevoegd in de OP.
beetje lastig als je lang moet reizen en het is warm..quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef Subhuman het volgende:
Is een "bring your own food"-barbecue misschien een leuk idee? Dan heeft iedereen genoeg eten en ook eten wat ie zelf lekker vindt!
Zeg sub, wil je als de sodemieter K-man en mij ook ff toevoegen in dat rijtje?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef Subhuman het volgende:
Is een "bring your own food"-barbecue misschien een leuk idee? Dan heeft iedereen genoeg eten en ook eten wat ie zelf lekker vindt!
Koelboxje mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
beetje lastig als je lang moet reizen en het is warm..
of een aantal menu's samenstellen
A: 2 hamburgers, 2 worstjes 2 ribbetjes 2 spiesjes
B: 3 vegaburgers, 1 vales-schnitzel, 3 sojaballen en een komkommer
C: ....
etc?
Oeps.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg sub, wil je als de sodemieter K-man en mij ook ff toevoegen in dat rijtje?![]()
![]()
![]()
langs of klaar?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef Chanty het volgende:
Had ik al gezegd dat DirtyHarry en ik wel willen komen?
+3 scherpquote:
Nu pas? Volgens mij is ze sneller van begrip.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
+3 scherpmaar ik vermoed dat Chanty je nu gaat zien als een gefrustreerde vrijgezelle IT-er
![]()
Liefst vaker dan 1 keer zeker?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Nu pas? Volgens mij is ze sneller van begrip.
als dat mogelijk isquote:
Dat deed ik toch alquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
+3 scherpmaar ik vermoed dat Chanty je nu gaat zien als een gefrustreerde vrijgezelle IT-er
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |