oh in dat geval.. ik kom nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zullen van de deelnemers foto's gemaakt (en gepost) worden.
Maar dan geen 23 juli, dan ben ik jarugquote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wordt dan wel eind juli anders ben ik op vakantie.
Ik zie iemand die de barbecue gaat bekostigen!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan geen 23 juli, dan ben ik jarug![]()
en mijn mams ook, dus dat gaat echt heulemaal nietquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
en een locatie hebben we ook al zie ikquote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en mijn mams ook, dus dat gaat echt heulemaal niet
noproblemo als jullie allen naar Wijlre komenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en een locatie hebben we ook al zie ik
quote:
dat is er jah, maar daar wonen mijn ouders nietquote:Op maandag 15 mei 2006 18:14 schreef k_man het volgende:
Leuk kasteeltje in Wijlre toch?
Kun jij vast wel regelen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is er jah, maar daar wonen mijn ouders niet
euhm..quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Begin juli/eind juni meet is wel een lekker begin voor iedereen van de zomer(vakantie)..
* PdeHoog pakt automatisch geweer en schiet de datum overhoopquote:
NEE!!!quote:
Kijk dat zijn al 3 gezellig mensen die op die datum kunnenquote:
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef aapstok het volgende:
VondelparkZet me maar op de geinteresseerdenlijst! Ik eet geen vlees maar vind dat idee dat je je eigen voedsel meeneemt wel een goede.
2 Juli moet mogelijk zijn..quote:
Ja een ECHTE organisator begint dan ook bij een datum en een plaats....graag of nietquote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Hallo, hallo!Luister eens naar de organisator!
Gelijk die datum afkraken...
Ja de datum die ik noemde stond niet eens een vraagteken achter.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja een ECHTE organisator begint dan ook bij een datum en een plaats....graag of nietdan krijg je dit gedoe van daar wel...nee daar niet...dan wel...dan niet....enzo allemaal niet
![]()
voor mij iig welquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.
en ook geen 24 juli want dan ben ik jarig en ook geen 21 juli want dan is DirtyHarry jarigquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jupquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gezelli! En voor jou ook lekker dichtbij natuurlijk.
Strand Horst dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Subhuman het volgende:
Een park is niet de ideale locatie aangezien je meestal niet zomaar een barbecue mag aansteken daar (heb ik van horen zeggen).
eindelijk iemand met verstandquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, niet 2 juli, dan vier ik mijn verjaardag....
Nouhouquote:
ik ga voor het splitsen van 2 dagen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
't Is altijd lastig zo een meet plannen. Want het gaat denk ik toch niet lukken om iedereen tevreden te stellen...
vondelpark voor de vegeteriersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |