iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nu pas? Volgens mij is ze sneller van begrip.
ook seksueel gefrustreerd of zo?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
als dat mogelijk is
maar t hoeft niet steeds achter elkaar hoor
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een idee: we maken er een orgie van![]()
helemaal niet frusti maar genieten mag toch welquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
ook seksueel gefrustreerd of zo?
Ik heb een idee: we maken er een orgie van![]()
Ow dan hoef ik niet te komen...ik ben niet sexueel gefrustreerdquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
Sub mag de topictitel gewijzigd worden in [meet] orgie voor seksueel gefrustreerde FOK!ers
Met als extra SM-element de barbecue?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
Sub mag de topictitel gewijzigd worden in [meet] orgie voor seksueel gefrustreerde FOK!ers
Shark en Ynske natuurlijk: hot hot hotquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
wat gaat er dan eigenlijk op de BBQ bij zo'n soort meeting?
Worst met witte saus?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
wat gaat er dan eigenlijk op de BBQ bij zo'n soort meeting?
auwquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Met als extra SM-element de barbecue?
ach vlees genoeg hierquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Shark en Ynske natuurlijk: hot hot hot![]()
nee eerder in andere lichaamsdelenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef petre86 het volgende:
de lentekriebels schieten iedereen al naar het hoofd
Nou er is vast wel een fokker die je van dienst wil zijn *wijst naar anderen*quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
als dat mogelijk is
maar t hoeft niet steeds achter elkaar hoor
Ik ben niet oversekst. Ik doe aan glassex, jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:09 schreef Chanty het volgende:
Maar om de vraag van onze lieve oversekste Sharkie te beantwoorden: langs![]()
TIME OUTquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Shark en Ynske natuurlijk: hot hot hot![]()
LOLquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Toeps het volgende:
Worst met witte saus?
Van te voren stevig lunchen dusquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Lynx666 het volgende:
De vraag is of we nog aan eten toekomen blijkbaar
Ja ik lachtequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou er is vast wel een fokker die je van dienst wil zijn *wijst naar anderen*
[..]
Ik ben niet oversekst. Ik doe aan glassex, ja
En terwijl je dit leest hebben de mooie letters die ik hier neerzet wilde hete sex met je ogen. Ja je lacht al, je vind het wel leuk.
Ik denk dat ik maar niets meer zegquote:[..]
TIME OUT
Ik ben Shark.Bait, geen Ynske.Bait
Typisch geval van projectie, wat denk jij Chanty?
mislukte foto's snap je wel en kun je critiek op geven maar een simpele fout van een dislect snap je al nietquote:
Hij is bang dat jij de barbeque opeetquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Orgie, waarNu wil ik zeker weten mee
. Maar goed, van Sub mag ik niet mee blijkbaar
, dus helaas...
Oh nee, ben ik alweer iemand vergeten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Orgie, waarNu wil ik zeker weten mee
. Maar goed, van Sub mag ik niet mee blijkbaar
, dus helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |