het vorige topic was FOT SC: aftellen tot uur Uquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:
@topictitel: en toch kan die lucht blauwer hier
Ik heb geen pola, ik ben geen wolkenfotograafquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebruik je pola word ie vanzelf blauwer
wat zeik je danquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb geen pola, ik ben geen wolkenfotograaf
volgende TT:quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zeik je dan
@PdH, was dan maar mij mijn ijsje komen brengen, had ik je een zakje blauwe lucht meegegeven
YWquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
En toch was dat niet de reclame die ik bedoelde
thnx V.V. nu zit ik me suf te denken welke reclame ik in mijn hoofd heb
Denk het niet hequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgende TT:
"PdH krijgt een blauwe zak van Ynske"
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet heYnske blijft nl. van mijn zakken af
![]()
condensstrepen van vliegtuigenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:08 schreef Ynske het volgende:
wat voor dingen?
Ik weet wat er in zit, dus dan hou ik het maar op condens trails-hoewel ik er van uit kan gaan dat niet alles 100% verbrand is dus er ws nog rommel in zit. Maar daar komt de sluierbewolking vandaan die er nu hangt iig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
chemtrails bedoel je misschien zelfsEn zo raar is dat niet, zo vlak bij schiphol
Zoek je heil dan eens hierquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:55 schreef ed_reeb het volgende:
ik verwachtte fotoos van korte rokjes en kleine topjes... waar zijn ze?
bij je moeder in d'r kast denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:55 schreef ed_reeb het volgende:
ik verwachtte fotoos van korte rokjes en kleine topjes... waar zijn ze?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
5 uur
ik ga lekker naar huis in het zonnetje zitten
daaaaaaaaaaaaaaag!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Subhuman het volgende:
Nu pas? Ik ben de hele middag al vrij!
Iemand nog foto's gemaakt met dit heerlijke weer??
Dat heet een vapor trail, u invoegen voor Britse spellingquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, ik heb me ooit eens laten vertellen dat die dingen chemtrails heten, en dat is dan voor mij DE waarheid, je weet hoe dat gaat
Je hebt altijd van de mensen die het weer moeten overdrijven....quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik het nog leuker vertellen? Vannacht om 04:00 precies vertrek ik naar Praag voor een lang weekend!![]()
Niet slaan, alsjeblieft!
enik vlieg je de 10 achterna wanneer jij weer terug bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik het nog leuker vertellen? Vannacht om 04:00 precies vertrek ik naar Praag voor een lang weekend!![]()
Niet slaan, alsjeblieft!
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Keniaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef Re het volgende:
[..]
enik vlieg je de 10 achterna wanneer jij weer terug bent
ik wil wel beginnen hoor ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Kenia
Haha ik vind het een goed idee!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekkere barbecue!Wat zeggen jullie van een FOT-barbecue?
ja halloo! Ik vlieg de 30ste mei naar Turkijequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Kenia
Financieel administratief medewerkster bij een grote drukkerij in Heerhugowaard voor 32 uur...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja halloo! Ik vlieg de 30ste mei naar Turkije
marjo: waar was die soll. voor eigenlijk?
Ja echt wel. En ik heb er best wel een goed gevoel over....quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
Woeiiii!! Klinkt goedheb je wel als voorwaarde gesteld dat je minimaal 34 van die 32 uur mag Fokken?
Jij hebt ook wel een bril nodig als je zo dicht bij al die zonnestralen zit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
waartegen beschermt die zonnebril eigenlijk dan?
misschien dat iemand die zaterdag maaktquote:
Ik heb me laten vertellen dat daar kans op is jaquote:
hihi, durf je dat dan aan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat daar kans op is ja
Mijn spul is zeer goed verzekerdquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, durf je dat dan aan?
misschien gaat je sensor wel kapot daarvan
ja ga eens ontopic manquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vanmiddag te snel warm gewordenIk voel me helemaal beroerd van het weer, of zo, denk ik. Ben nog wel zo gezond aan het eten
Foto's?
Ja idd, zo was het gister nog amper 15 graden hier en nu maar liefst 23.2 als maxquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
Pfff, wat was het warm vandaag... niet te geloven, zo in 1 keer.
Ben bijna bang dat dit onze zomer was
klinkt als technisch weer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd, zo was het gister nog amper 15 graden hier en nu maar liefst 23.2 als max![]()
toen ik hoorde dat het lekker weer ging worden heb ik meteen 2 dagen vrij in de planning laten zetten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:en ik moet werken, het zou verboden moeten worden om bij mooi weer te gaan werken
wat voor werk doe jij dan? als je met de bouwvak te maken hebt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:dat kon ik ook wel doen, maar ik neem liever nog 2 extra weken vrij na of voor mijn bouwvak
hmmm.quote:
zeg nog ff iets over de witbalans, daar deugt ook geen ruk vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
hmmm.
Beetje donker. Niet echt scherp. En het onderwerp is veels te centraal geplaatst.
vierkante krop is best leuk vooral als je m vervolgens als tegel gebruiktquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg nog ff iets over de witbalans, daar deugt ook geen ruk vanMaar hey, zie het als een tegemoetkoming aan de mensen die "vierkante crop" wel een goed idee vonden
Och, de gekozen (quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg nog ff iets over de witbalans, daar deugt ook geen ruk vanMaar hey, zie het als een tegemoetkoming aan de mensen die "vierkante crop" wel een goed idee vonden
ga je deze insturen dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik morgen die sigma pipo's eens bellen en zeggen dat ze dat stinkende kloteding maar in de glasbak tiefen, en dat onderdeel uit Japan erbij? En dan lekker een nieuwe kopen? Zal ik dat eens doen ja?
da's altijd in retrospect he...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben het gewoon meer dan bale zat godverAls ik van tevoren geweten had dat ik er 4 maanden mee zoet zou zijn had ik meteen gezegd "oh dan flikker maar weg, ik koop wel een nieuwe"
da's ook weer waar, maar dan wel volgende week dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar als ik hem nu bestel heb ik hem ook niet zaterdag binnen, dus echt opschieten doet dat ook niet
ja precies, 29-12 kwam hij binnen en 8-1 issie gestuiterd. 13-1 naar de winkel gebracht in de hoop hem toch uiterlijk eind feb wel terug te hebben....quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
hoelang heb je de lens gehad dan?
een paar dagen toch maar?
Veel plezier Sub!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga jullie allemaal verlaten nu, tot zondag!
feeessiequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga jullie allemaal verlaten nu, tot zondag!
vrouwenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Godver nu krijg ik trek in koffie weer
Nee koffie will doquote:
koffie is goed, kan je nu tenminste weer rustig van genietenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee koffie will do
Ik heb al,en weg is ze weer he'
Ja rustig word je van koffie he`quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Re het volgende:
[..]
koffie is goed, kan je nu tenminste weer rustig van genieten
quote:
Nou dat laatste schijn je ervan te krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef Re het volgende:
[..], goed tegen hoofdpijn, zenuwen en verstopte stoelgang
dat zekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat laatste schijn je ervan te krijgen![]()
Geen last van ligt aan je kwaliteit koffie natuurlijk
Wooohoooquote:
Rooiequote:
ook lekker, maar doe eens ontopic, bier mag niet meer schijntquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:42 schreef CocaColaLight het volgende:
zag ik daar koffie om deze tijd met deze temperaturen?
BIERTJE?
ik kreeftenquote:
Ik word gek van jouquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef Re het volgende:
[..]
goeie timing met het weer... zat er worst bij?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik word gek van jou
Eerst koffie dat viel te regelen nog![]()
Nu krijg ik zin in kreeften,wat moeilijk word![]()
als je er een doet heb je minimalistischquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[afbeelding]
Een foto van bierdopjes dan?
Nee dit is niet het portie van vanavond.
hmmmm schutters ofzo?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Als dan al een plat gestapt blikje van het goedkoopste merk wat er te vinden is
spelen is altijd leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis of het blikje of de pixel mocht het minimalistisch worden
denk hardop mode:
Zal ik mijn camera morgen weer meenemen naar het werk in de hoop de de lucht voor de verandering blauw is als ik naar huis kan. Ik wil nog steeds een keer spelen met mijn polar filter.....
tsja, kan ook leuke effecten op water doen met je polaquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee ok maar vandaag was er geen enkel gaatje te bekennen wat ook maar leek op blauw hier.
En dan is het effect van een polar filter compleet weg. En met mijn sky light filter heb ik al gespeeld
Waaromquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef fraubitch het volgende:
ik ga "mijn" camera zo f*cking veel missen he![]()
Kheb nog een logitech webCAM in de aanbieding als de nood hoog isquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef fraubitch het volgende:
awwwwwwwquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef fraubitch het volgende:
het vangt de reflectie weg op het water dus kun je onder het oppervalk kijken bijvoorbeeld of schittering weghalen indien nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Dit was met skyligt en polar volgens mij een beetje water en veel zand
[afbeelding]
Maar wat voor effect zou een poler moeten geven op water? nog nooit gedaan eigendlijk.
ik ga hem niet meenemen nar kretaquote:
zuip vakantie?quote:
hier wl... althans.... dicht bijquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
zuip vakantie?
Kreta schijnt best mooi te zijn om vast te leggen.
@RE Er is nergens helder water in de buurt behalve mijn aquarium
Het enige "heldere" water in de buurt is de zand afgraving:quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:23 schreef Re het volgende:
[..]
hier wl... althans.... dicht bijde zee de zee zei hij gedwee
goeie tele meenemen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het enige "heldere" water in de buurt is de zand afgraving:
[afbeelding]
Maar daar worden ze boos als je daar loopt zonder "toestemming"
jahquote:
werkvakantiequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
zuip vakantie?
Kreta schijnt best mooi te zijn om vast te leggen.
@RE Er is nergens helder water in de buurt behalve mijn aquarium
de foto hierboven had het beter gedaan met polaquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:30 schreef CocaColaLight het volgende:
55-200 is deze mee genomen en das het "verste" wat ik heb.
Commentaar op de foto's opzich is ook welkom.
owwww eitje johquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Kzal eens kijken of ik vrijdag of zaterdag in de buurt kan komen en dan zal ik een spelen met mijn pola
Maar toen was het tijd om naar bed te gaan morgen weer "fijn" met een externe partij om de tafel voor interface meuk tussen 2 systemen. Ik verheug me nu al
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:03 schreef Ynske het volgende:
za, 06-05
minimum temperatuur 12°C
maximum temperatuur 22°C
morgen [afbeelding]
middag [afbeelding]
avond [afbeelding]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten en klaar maken om te vertrekkenMoet 10:30 in A'dam zijn
Ik hoop dat die gasten airco hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:44 schreef Re het volgende:
[..], amsterdam is lekker op temerpatuur al... oww daar heb je niet echt iets aan huh?
hmm ik ga toch liever voor wat warmte dan een airco, work altijd verkouden vanquote:
Bij ons doetie hetquote:
Hangt die meuk dan zo te koken in het rack dan?? Lijkt me niet goed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons doetie hetnet op tijd
Alleen sinds we 5 nieuwe dual Xeon bakken in de serverruimte erbij gezet hebben trekt de airco daar het ineens niet zo ontzettend goed meer
is ook niet goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hangt die meuk dan zo te koken in het rack dan?? Lijkt me niet goed.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook niet goedhet schommelt nu een beetje tussen de 31 en de 34 graden daar, en de eerste warme dagen zijn NET geweest
AIrco vriest iedere keer dicht, waardoor hij maar een half uurtje achter elkaar kan koelen, dan moet ie eerst weer ont-ijzen. Typisch gevalletje ondercapaciteit
Maar in ons rack gebeuren wel meer rare dingen hoor. Toen we een 1GB latje erbij wilden prikken in de exchangebak, bleek dat ding (6 u) ondersteboven gemonteerd te zijnLachen dit
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
----------> DIG
het enige 'rack' dat ik ken is wat ik voor me zie
dan heb je de troep hier nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook niet goedhet schommelt nu een beetje tussen de 31 en de 34 graden daar, en de eerste warme dagen zijn NET geweest
AIrco vriest iedere keer dicht, waardoor hij maar een half uurtje achter elkaar kan koelen, dan moet ie eerst weer ont-ijzen. Typisch gevalletje ondercapaciteit
Maar in ons rack gebeuren wel meer rare dingen hoor. Toen we een 1GB latje erbij wilden prikken in de exchangebak, bleek dat ding (6 u) ondersteboven gemonteerd te zijnLachen dit
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
----------> DIG
het enige 'rack' dat ik ken is wat ik voor me zie
Foto!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb je de troep hier nog niet gezien.
dat wat in de datacentre hangen geloof ik wel dat meevalt
hier staan in de vergaderruimte ! 3 x 2u
euhm, staandas t verkeerde woord, 1 ligt op een tafel, 1 ligt op een kratje, en 1 hangt half achter een kratje. Reken er niet op dat ze stofvrij zijn
aangezien er steeds een stoffige brandlucht hangt.
owjah, 1 is dicht, 1 ligt de deksel half van open , en nummer 3tja daar is de deksel van weg.
dan spreek ik nog niet over de bekabeling, die ik n half jaar geleden kompleet ontward heb, en nu weer een grote knopen boel is
je kunt wel merken dat het hier een mannencultuur is, van orde en netheid geen sprake
van shark?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Foto!
ow HM2: ik mag van Shark geen laag uitgesneden t-shirtje aandoen, en gehoorzaam als ik ben zal ik dat ook maar doen
En jij laat je africhten door die stekelbaars??quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Foto!
ow HM2: ik mag van Shark geen laag uitgesneden t-shirtje aandoen, en gehoorzaam als ik ben zal ik dat ook maar doen
Racks fotografeer je van bovenaf!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jij laat je africhten door die stekelbaars??![]()
En trouwens 'racks' fotografeer je altijd van onderaf..
![]()
![]()
niet zeuren jijquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:06 schreef blackbully het volgende:
goede morge,
heb weekend, willen jullie daar rekening mee houden?
zie 19'racks zat onder werk tijd. dus hoef ze niet hier te zien
Yupz, ook mn fietsie maar weer eens gepakt. was lekker rustig op de A12quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:15 schreef Xilantof het volgende:
zow, ik zit ook weer op school. Ben lekker opde fiets gegaan. Heerlijk weer.
19" is toch wel aan de brede kant voor de gemiddelde jongedame heb ik gehoordquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:06 schreef blackbully het volgende:
goede morge,
heb weekend, willen jullie daar rekening mee houden?
zie 19'racks zat onder werk tijd. dus hoef ze niet hier te zien
My first sony? met mooie felle kleurtjes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:08 schreef Kleintje het volgende:
Hi!!!
Geen vooruitgang bij Treas. Zou dus goed voorwerk kunnen zijn geweest.
als het zaterdagmorgen nog rustig in haar is dan kom ik naar Simpelveld.
Ik ga de camera eerder halen! KOMENDE ZONDAG!
HAPPY!!!!!!!!!
Grmbl grmbl...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
My first sony? met mooie felle kleurtjes?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
GODVERDEGODVER sorry voor mijn taalgebruik
een collega van de trein is overleden, en raad eens wanneer de begrafenis is... idd zaterdag om half 1
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
een collega van de trein is overleden, en raad eens wanneer de begrafenis is... idd zaterdag om half 1
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Gecondoleerd![]()
Kweet niet wat dat is met dat dood gaan, het moet leuk zijn voor de gene zelf denk ik dan... Want iedereen moet het een keer uitproberen...
Ik ben onderdeel van het meubilair hier elke werkdag van 9 - 17.00quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Hey Puckzzz je kan me vast helpen...
Ben je er nog
Gecondoleerdquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
Ik maak wel effe wat netjes voor zaterdag. Dan kunnen we allen die tekenen en laten bezorgen bij de nabestaanden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Vliegvrager het volgende:
goed idee HM2
Dat vind ik wel heel lief van julliequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik maak wel effe wat netjes voor zaterdag. Dan kunnen we allen die tekenen en laten bezorgen bij de nabestaanden.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik maak wel effe wat netjes voor zaterdag. Dan kunnen we allen die tekenen en laten bezorgen bij de nabestaanden.
Spannende plek? Meisje van 15? Wat ben je van plan, en pas je wel op?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Ok ik gooi het in de groep...
Kep zo om 12:00 een afspraak met een meisje van 15. Zij is een collega van me en ik wil haar fotograveren. Ik heb een auto dus mobiel maar heb nog geen spannende plek kunnen vinden.
Dus dan maar bos... iemand nog tips ?
Mijn koffie wat doe jequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spannende plek? Meisje van 15? Wat ben je van plan, en pas je wel op?
dat was dus ook mijn eerste ingeving!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spannende plek? Meisje van 15? Wat ben je van plan, en pas je wel op?
Idd waar ongeveer? Ik weet dat je me in dat mailtje vroeg naar dat half afgebroken huisje. Dat is in de buurt van Erp Noord Brabantquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Kep zo om 12:00 een afspraak met een meisje van 15. Zij is een collega van me en ik wil haar fotograveren. Ik heb een auto dus mobiel maar heb nog geen spannende plek kunnen vinden.
is er ook water bij in de buurt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef Loontjah het volgende:
en bij best, bij dat aqualanddinges?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef Loontjah het volgende:
Ik woon in Deurne, zij in Asten
Ik zat de denken aan:
- de groote peel
- de bikkels
alleen ik ben daar nog nooit geweest, dus weet niet of het wat is...
ERP hmmm
Zeg! je kan het ook normaal vragen hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef Loontjah het volgende:
Jezus zeg wacko's...
Ik bedoel geen standaard plek!!!
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef Loontjah het volgende:
Jezus zeg wacko's...
Ik bedoel geen standaard plek!!!
Euh: je post op Fok!, je weet wel, vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Loontjah het volgende:
jah wie denkt er hier meteen weer zo overdreven !
enquote:hoi!Nuecken?
quote:eerst je tieten zien!
het is niet echt bij Erp, maar in het centrum van Erp (echt megagrootquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Loontjah het volgende:
jah wie denkt er hier meteen weer zo overdreven !
mijn oom komt uit boekel die weet het vast wel..thanks Puckzz![]()
Kijk dan ook even meteen in welke subcat. ze zijn geplaatstquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh: je post op Fok!, je weet wel, van
[..]
en
[..]
richting waar, en hoe heet dat dorpje :Squote:Op donderdag 4 mei 2006 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is niet echt bij Erp, maar in het centrum van Erp (echt megagroot) moet je richting langs die snackbar en die weg alsmaar volgen. echt eenflink stuk hoor, je komt ook nog door een ander dorp, en dan zul je het aan je rechterkant zien.
Je moet nog een hoop lerenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:08 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Kijk dan ook even meteen in welke subcat. ze zijn geplaatst![]()
richting langs die snackbar, dat zegt ze toch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef Loontjah het volgende:
[..]
richting waar, en hoe heet dat dorpje :S
als ik me dat nou eens kon herrineren had ik dat wel meteen erbij gezet, maar kom momenteel echt ff niet op de naam. Ik zal wel ff kijken of ik een kaartje uit google kan toveren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef Loontjah het volgende:
[..]
richting waar, en hoe heet dat dorpje :S
snackbar links of rechts aanhoudenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
richting langs die snackbar, dat zegt ze toch.
Maak me wild!quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
snackbar links of rechts aanhouden
trouwens die winkel aan de lijnmarkt is ook een netjes tegenwoordig
maar ben geslaagd bij die op de steenweg, zoals altijd
3 tochquote:
Schuin tegenover die op de Steenweg zit een klein ***straatje en daar zit er nog 1. Naast Suri-eettentje, gespecialiseerd in van die lange Gothic-jurken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
3 toch
bij de dom, steenweg en lijnmarkt
wanneer plaats je de showcase?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Geweldig puckzzz je bent geweldig ik ga straks kijken !
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Schuin tegenover die op de Steenweg zit een klein ***straatje en daar zit er nog 1. Naast Suri-eettentje, gespecialiseerd in van die lange Gothic-jurken.
toestemming van de ouders?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:18 schreef Loontjah het volgende:
Dus het is tussen erp en boekel !! ?
voorbij boekel nog...gewoon doorrijdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:18 schreef Loontjah het volgende:
Dus het is tussen erp en boekel !! ?
Evil dead gezien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
is er ook water bij in de buurt?
en verstoppertje spelen met de bomen
euhm, nee?quote:
was het maar waar, zit nog steeds op kantoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen is ineens op weg naar een bos bij Boekel?
omdat daar toevoegingen aan zijn die sommige mensen neit kunnen verdragen in mijn gevalquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef SPK het volgende:
Waarom lusten mensen nou weer geen BBq?
en wat zijn die toevoegingen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat daar toevoegingen aan zijn die sommige mensen neit kunnen verdragen in mijn geval
kruiden, smaakversterkers, aroma's etc etcquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kruiden, smaakversterkers, aroma's etc etc
Omdat ik liever het semi-verkoolde vlees eet dan dat ik op een stuk rooster ga zitten knagen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef SPK het volgende:
Koop jij altijd voorverprutst vlees??? Bij een ECHTE slager kan je ook gewoon ongekruid/gemarteld vlees kopen hoor..quote:
* SPK checkt invoerknoppen=kleur grijs niet zwart dus neequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
@GB What's with the new image? Je bent toch niet gebanned
ik eet alleen worstjes, hamburgers en satestokjes en zo. En het liefst even in de magnetron voorgegaard. Rauw vlees is niet goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef SPK het volgende:
Ik hoop dat je een goede verhouding hebt met het Nikky-meisje, want kloontjes worden niet zo gewaardeerd..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef SPK het volgende:
[..]
* SPK checkt invoerknoppen=kleur grijs niet zwart dus nee
Ik zit op mn laptop outside![]()
Nikkyquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een goede verhouding hebt met het Nikky-meisje, want kloontjes worden niet zo gewaardeerd..![]()
vuurtje stoken is ook een essentieel onderdeel van Mens' Pleasure, dat begrijp jequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef SPK het volgende:
Maar ik ben gek op BBQ,maar wel goede dingen en doorgebakken
En op een elektrieke BBQ dan heb je dat half rauwe niet zo
En kom niet van blehhhhhhhhhh dat is geen real BBQ,het gaat erom je zit buiten met bier mooi weer en vlees en wilde vrouwen (dat laatste komt minder voor wel)
Ja dat doe ik wel weer graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vuurtje stoken is ook een essentieel onderdeel van Mens' Pleasure, dat begrijp je
jah spoken en BSE is ook zoiets hèquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef SPK het volgende:
Maar ik ben gek op BBQ,maar wel goede dingen en doorgebakken
En op een elektrieke BBQ dan heb je dat half rauwe niet zo
En kom niet van blehhhhhhhhhh dat is geen real BBQ,het gaat erom je zit buiten met bier mooi weer en vlees en wilde vrouwen (dat laatste komt minder voor wel)
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
jah spoken en BSE is ook zoiets hè
bier en wild vlees ^Ô^
Nah-ah, rose en BBQ worstjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
jah spoken en BSE is ook zoiets hè
bier en wild vlees ^Ô^
En met kruiden en kerrie enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben thuis de fikkie stoker hoor
ik steek altijd de BBQ aan, en als we uitgeBBQ-ed zijn gaat er een zooi hout op en hebben we lekker kampvuur
maar wij hebben een vast gemetselde BBQ niet zo'n wankel bol ding
OMGquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil forel gewikkeld in zilverfolie met heerlijke verse bieslook en knoflook in zijn buikje gestopt
ze maken het ons altijd wel lastig he met al dat voer voor onze neus wapperenquote:
Bahquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil forel gewikkeld in zilverfolie met heerlijke verse bieslook en knoflook in zijn buikje gestopt
Ja of die Fraubitch komt even langs en roept kreeft ofzo,dan komt er 1 met bbq worstjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
ze maken het ons altijd wel lastig he met al dat voer voor onze neus wapperen
ik wil forel gewoon gerooktquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
de liefde he.... magen enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja of die Fraubitch komt even langs en roept kreeft ofzo,dan komt er 1 met bbq worstjes
Of forel![]()
Ik ben iig niet lastigquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja of die Fraubitch komt even langs en roept kreeft ofzo,dan komt er 1 met bbq worstjes
Of forel![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedenk me net, dat ik mezelf straks in de stad ga trakteren op Ben & Jerry'sJeeeeeh Ben & Jerry's
Pishfood
Ja, 2 bakkies kan ik dus niet betalen hequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gooi ff een bakkie deze kant op!
pishfood is ook mijn favo smaakje
maar ik vind B&J dus echt BE-LACH-E-LIJK duur![]()
5 euro voor een bakkie ijs![]()
ik lees er pishoofd inquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gooi ff een bakkie deze kant op!
pishfood is ook mijn favo smaakje
maar ik vind B&J dus echt BE-LACH-E-LIJK duur![]()
5 euro voor een bakkie ijs![]()
He bahquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Offy het volgende:
Mijn katten heten Ben en JerryChunky Monkey
Uhm, omdat ik het straks ga etenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die ook ja!!
en New York Super Fudge Chunk
en Caramel Chow Chow
* Puckzzz heeft al zeker anderhalf jaar geen B&J meer gehad, damn waarom moest je daar nu over beginnen Deb?
Zien we helemaal niks vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm, omdat ik het straks ga eten? In de stad, in het zonnetje, met mn aardbeien rok aan
jeeeeeh
Karamelsutra
verkapte zie-mij-eens-een-superdeluxe-gave-aardbeienrok-hebben
Doe een TR danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
mijn rokjes topic gaat nog steeds helemaal nergens over
hier zou ie allang dichtgetieft zijn, lang leve LIF![]()
Ik zorg wel dat die in de stad gemaakt wordt, als ik ben & jerry's aan het eten benquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zien we helemaal niks van
Dus waar blijft de foto?
kloptquote:
welnee! Laat maar lekker gaanquote:
is saar daar dan al langs komen waaien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welnee! Laat maar lekker gaantenminste ergens waar je compleet lekker off-topic mag gaan en kleine meisjes uitlachen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is saar daar dan al langs komen waaien?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hou je mond en verzoek geen goden
![]()
![]()
Die heeft nu haar eigen Lifestyle en kledinglijn. Overhemd met riempjes op de rug![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Die heeft nu haar eigen Lifestyle en kledinglijn. Overhemd met riempjes op de rug![]()
![]()
nee maar wel een ander meisje die kennelijk onzeker wordt van een vrouw van 37 en daar op een hele rare manier kennis van geeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is saar daar dan al langs komen waaien?
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |