spelen is altijd leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis of het blikje of de pixel mocht het minimalistisch worden
denk hardop mode:
Zal ik mijn camera morgen weer meenemen naar het werk in de hoop de de lucht voor de verandering blauw is als ik naar huis kan. Ik wil nog steeds een keer spelen met mijn polar filter.....
tsja, kan ook leuke effecten op water doen met je polaquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee ok maar vandaag was er geen enkel gaatje te bekennen wat ook maar leek op blauw hier.
En dan is het effect van een polar filter compleet weg. En met mijn sky light filter heb ik al gespeeld
Waaromquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef fraubitch het volgende:
ik ga "mijn" camera zo f*cking veel missen he![]()
Kheb nog een logitech webCAM in de aanbieding als de nood hoog isquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef fraubitch het volgende:
awwwwwwwquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef fraubitch het volgende:
het vangt de reflectie weg op het water dus kun je onder het oppervalk kijken bijvoorbeeld of schittering weghalen indien nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Dit was met skyligt en polar volgens mij een beetje water en veel zand
[afbeelding]
Maar wat voor effect zou een poler moeten geven op water? nog nooit gedaan eigendlijk.
ik ga hem niet meenemen nar kretaquote:
zuip vakantie?quote:
hier wl... althans.... dicht bijquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
zuip vakantie?
Kreta schijnt best mooi te zijn om vast te leggen.
@RE Er is nergens helder water in de buurt behalve mijn aquarium
Het enige "heldere" water in de buurt is de zand afgraving:quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:23 schreef Re het volgende:
[..]
hier wl... althans.... dicht bijde zee de zee zei hij gedwee
goeie tele meenemen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het enige "heldere" water in de buurt is de zand afgraving:
[afbeelding]
Maar daar worden ze boos als je daar loopt zonder "toestemming"
jahquote:
werkvakantiequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
zuip vakantie?
Kreta schijnt best mooi te zijn om vast te leggen.
@RE Er is nergens helder water in de buurt behalve mijn aquarium
de foto hierboven had het beter gedaan met polaquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:30 schreef CocaColaLight het volgende:
55-200 is deze mee genomen en das het "verste" wat ik heb.
Commentaar op de foto's opzich is ook welkom.
owwww eitje johquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Kzal eens kijken of ik vrijdag of zaterdag in de buurt kan komen en dan zal ik een spelen met mijn pola
Maar toen was het tijd om naar bed te gaan morgen weer "fijn" met een externe partij om de tafel voor interface meuk tussen 2 systemen. Ik verheug me nu al
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:03 schreef Ynske het volgende:
za, 06-05
minimum temperatuur 12°C
maximum temperatuur 22°C
morgen [afbeelding]
middag [afbeelding]
avond [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |