quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Subhuman het volgende:
Nu pas? Ik ben de hele middag al vrij!
Iemand nog foto's gemaakt met dit heerlijke weer??
Dat heet een vapor trail, u invoegen voor Britse spellingquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, ik heb me ooit eens laten vertellen dat die dingen chemtrails heten, en dat is dan voor mij DE waarheid, je weet hoe dat gaat
Je hebt altijd van de mensen die het weer moeten overdrijven....quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik het nog leuker vertellen? Vannacht om 04:00 precies vertrek ik naar Praag voor een lang weekend!![]()
Niet slaan, alsjeblieft!
enik vlieg je de 10 achterna wanneer jij weer terug bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik het nog leuker vertellen? Vannacht om 04:00 precies vertrek ik naar Praag voor een lang weekend!![]()
Niet slaan, alsjeblieft!
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Keniaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef Re het volgende:
[..]
enik vlieg je de 10 achterna wanneer jij weer terug bent
ik wil wel beginnen hoor ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Kenia
Haha ik vind het een goed idee!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekkere barbecue!Wat zeggen jullie van een FOT-barbecue?
ja halloo! Ik vlieg de 30ste mei naar Turkijequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Kenia
Financieel administratief medewerkster bij een grote drukkerij in Heerhugowaard voor 32 uur...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja halloo! Ik vlieg de 30ste mei naar Turkije
marjo: waar was die soll. voor eigenlijk?
Ja echt wel. En ik heb er best wel een goed gevoel over....quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
Woeiiii!! Klinkt goedheb je wel als voorwaarde gesteld dat je minimaal 34 van die 32 uur mag Fokken?
Jij hebt ook wel een bril nodig als je zo dicht bij al die zonnestralen zit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
waartegen beschermt die zonnebril eigenlijk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |