het vorige topic was FOT SC: aftellen tot uur Uquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:
@topictitel: en toch kan die lucht blauwer hier
Ik heb geen pola, ik ben geen wolkenfotograafquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebruik je pola word ie vanzelf blauwer
wat zeik je danquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb geen pola, ik ben geen wolkenfotograaf
volgende TT:quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zeik je dan
@PdH, was dan maar mij mijn ijsje komen brengen, had ik je een zakje blauwe lucht meegegeven
YWquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
En toch was dat niet de reclame die ik bedoelde
thnx V.V. nu zit ik me suf te denken welke reclame ik in mijn hoofd heb
Denk het niet hequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgende TT:
"PdH krijgt een blauwe zak van Ynske"
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet heYnske blijft nl. van mijn zakken af
![]()
condensstrepen van vliegtuigenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:08 schreef Ynske het volgende:
wat voor dingen?
Ik weet wat er in zit, dus dan hou ik het maar op condens trails-hoewel ik er van uit kan gaan dat niet alles 100% verbrand is dus er ws nog rommel in zit. Maar daar komt de sluierbewolking vandaan die er nu hangt iig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
chemtrails bedoel je misschien zelfsEn zo raar is dat niet, zo vlak bij schiphol
Zoek je heil dan eens hierquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:55 schreef ed_reeb het volgende:
ik verwachtte fotoos van korte rokjes en kleine topjes... waar zijn ze?
bij je moeder in d'r kast denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:55 schreef ed_reeb het volgende:
ik verwachtte fotoos van korte rokjes en kleine topjes... waar zijn ze?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
5 uur
ik ga lekker naar huis in het zonnetje zitten
daaaaaaaaaaaaaaag!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Subhuman het volgende:
Nu pas? Ik ben de hele middag al vrij!
Iemand nog foto's gemaakt met dit heerlijke weer??
Dat heet een vapor trail, u invoegen voor Britse spellingquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, ik heb me ooit eens laten vertellen dat die dingen chemtrails heten, en dat is dan voor mij DE waarheid, je weet hoe dat gaat
Je hebt altijd van de mensen die het weer moeten overdrijven....quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik het nog leuker vertellen? Vannacht om 04:00 precies vertrek ik naar Praag voor een lang weekend!![]()
Niet slaan, alsjeblieft!
enik vlieg je de 10 achterna wanneer jij weer terug bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik het nog leuker vertellen? Vannacht om 04:00 precies vertrek ik naar Praag voor een lang weekend!![]()
Niet slaan, alsjeblieft!
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Keniaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef Re het volgende:
[..]
enik vlieg je de 10 achterna wanneer jij weer terug bent
ik wil wel beginnen hoor ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Kenia
Haha ik vind het een goed idee!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekkere barbecue!Wat zeggen jullie van een FOT-barbecue?
ja halloo! Ik vlieg de 30ste mei naar Turkijequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ik vlieg de 16 Juni naar Kenia
Financieel administratief medewerkster bij een grote drukkerij in Heerhugowaard voor 32 uur...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja halloo! Ik vlieg de 30ste mei naar Turkije
marjo: waar was die soll. voor eigenlijk?
Ja echt wel. En ik heb er best wel een goed gevoel over....quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
Woeiiii!! Klinkt goedheb je wel als voorwaarde gesteld dat je minimaal 34 van die 32 uur mag Fokken?
Jij hebt ook wel een bril nodig als je zo dicht bij al die zonnestralen zit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
waartegen beschermt die zonnebril eigenlijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |