misschien dat iemand die zaterdag maaktquote:
Ik heb me laten vertellen dat daar kans op is jaquote:
hihi, durf je dat dan aan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat daar kans op is ja
Mijn spul is zeer goed verzekerdquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, durf je dat dan aan?
misschien gaat je sensor wel kapot daarvan
ja ga eens ontopic manquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vanmiddag te snel warm gewordenIk voel me helemaal beroerd van het weer, of zo, denk ik. Ben nog wel zo gezond aan het eten
Foto's?
Ja idd, zo was het gister nog amper 15 graden hier en nu maar liefst 23.2 als maxquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
Pfff, wat was het warm vandaag... niet te geloven, zo in 1 keer.
Ben bijna bang dat dit onze zomer was
klinkt als technisch weer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd, zo was het gister nog amper 15 graden hier en nu maar liefst 23.2 als max![]()
toen ik hoorde dat het lekker weer ging worden heb ik meteen 2 dagen vrij in de planning laten zetten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:en ik moet werken, het zou verboden moeten worden om bij mooi weer te gaan werken
wat voor werk doe jij dan? als je met de bouwvak te maken hebt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:dat kon ik ook wel doen, maar ik neem liever nog 2 extra weken vrij na of voor mijn bouwvak
hmmm.quote:
zeg nog ff iets over de witbalans, daar deugt ook geen ruk vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
hmmm.
Beetje donker. Niet echt scherp. En het onderwerp is veels te centraal geplaatst.
vierkante krop is best leuk vooral als je m vervolgens als tegel gebruiktquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg nog ff iets over de witbalans, daar deugt ook geen ruk vanMaar hey, zie het als een tegemoetkoming aan de mensen die "vierkante crop" wel een goed idee vonden
Och, de gekozen (quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg nog ff iets over de witbalans, daar deugt ook geen ruk vanMaar hey, zie het als een tegemoetkoming aan de mensen die "vierkante crop" wel een goed idee vonden
ga je deze insturen dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik morgen die sigma pipo's eens bellen en zeggen dat ze dat stinkende kloteding maar in de glasbak tiefen, en dat onderdeel uit Japan erbij? En dan lekker een nieuwe kopen? Zal ik dat eens doen ja?
da's altijd in retrospect he...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben het gewoon meer dan bale zat godverAls ik van tevoren geweten had dat ik er 4 maanden mee zoet zou zijn had ik meteen gezegd "oh dan flikker maar weg, ik koop wel een nieuwe"
da's ook weer waar, maar dan wel volgende week dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar als ik hem nu bestel heb ik hem ook niet zaterdag binnen, dus echt opschieten doet dat ook niet
ja precies, 29-12 kwam hij binnen en 8-1 issie gestuiterd. 13-1 naar de winkel gebracht in de hoop hem toch uiterlijk eind feb wel terug te hebben....quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
hoelang heb je de lens gehad dan?
een paar dagen toch maar?
Veel plezier Sub!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga jullie allemaal verlaten nu, tot zondag!
feeessiequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga jullie allemaal verlaten nu, tot zondag!
vrouwenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Godver nu krijg ik trek in koffie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |