quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten en klaar maken om te vertrekkenMoet 10:30 in A'dam zijn
Ik hoop dat die gasten airco hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:44 schreef Re het volgende:
[..], amsterdam is lekker op temerpatuur al... oww daar heb je niet echt iets aan huh?
hmm ik ga toch liever voor wat warmte dan een airco, work altijd verkouden vanquote:
Bij ons doetie hetquote:
Hangt die meuk dan zo te koken in het rack dan?? Lijkt me niet goed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons doetie hetnet op tijd
Alleen sinds we 5 nieuwe dual Xeon bakken in de serverruimte erbij gezet hebben trekt de airco daar het ineens niet zo ontzettend goed meer
is ook niet goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hangt die meuk dan zo te koken in het rack dan?? Lijkt me niet goed.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook niet goedhet schommelt nu een beetje tussen de 31 en de 34 graden daar, en de eerste warme dagen zijn NET geweest
AIrco vriest iedere keer dicht, waardoor hij maar een half uurtje achter elkaar kan koelen, dan moet ie eerst weer ont-ijzen. Typisch gevalletje ondercapaciteit
Maar in ons rack gebeuren wel meer rare dingen hoor. Toen we een 1GB latje erbij wilden prikken in de exchangebak, bleek dat ding (6 u) ondersteboven gemonteerd te zijnLachen dit
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
----------> DIG
het enige 'rack' dat ik ken is wat ik voor me zie
dan heb je de troep hier nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook niet goedhet schommelt nu een beetje tussen de 31 en de 34 graden daar, en de eerste warme dagen zijn NET geweest
AIrco vriest iedere keer dicht, waardoor hij maar een half uurtje achter elkaar kan koelen, dan moet ie eerst weer ont-ijzen. Typisch gevalletje ondercapaciteit
Maar in ons rack gebeuren wel meer rare dingen hoor. Toen we een 1GB latje erbij wilden prikken in de exchangebak, bleek dat ding (6 u) ondersteboven gemonteerd te zijnLachen dit
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
----------> DIG
het enige 'rack' dat ik ken is wat ik voor me zie
Foto!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb je de troep hier nog niet gezien.
dat wat in de datacentre hangen geloof ik wel dat meevalt
hier staan in de vergaderruimte ! 3 x 2u
euhm, staandas t verkeerde woord, 1 ligt op een tafel, 1 ligt op een kratje, en 1 hangt half achter een kratje. Reken er niet op dat ze stofvrij zijn
aangezien er steeds een stoffige brandlucht hangt.
owjah, 1 is dicht, 1 ligt de deksel half van open , en nummer 3tja daar is de deksel van weg.
dan spreek ik nog niet over de bekabeling, die ik n half jaar geleden kompleet ontward heb, en nu weer een grote knopen boel is
je kunt wel merken dat het hier een mannencultuur is, van orde en netheid geen sprake
van shark?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Foto!
ow HM2: ik mag van Shark geen laag uitgesneden t-shirtje aandoen, en gehoorzaam als ik ben zal ik dat ook maar doen
En jij laat je africhten door die stekelbaars??quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Foto!
ow HM2: ik mag van Shark geen laag uitgesneden t-shirtje aandoen, en gehoorzaam als ik ben zal ik dat ook maar doen
Racks fotografeer je van bovenaf!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jij laat je africhten door die stekelbaars??![]()
En trouwens 'racks' fotografeer je altijd van onderaf..
![]()
![]()
niet zeuren jijquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:06 schreef blackbully het volgende:
goede morge,
heb weekend, willen jullie daar rekening mee houden?
zie 19'racks zat onder werk tijd. dus hoef ze niet hier te zien
Yupz, ook mn fietsie maar weer eens gepakt. was lekker rustig op de A12quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:15 schreef Xilantof het volgende:
zow, ik zit ook weer op school. Ben lekker opde fiets gegaan. Heerlijk weer.
19" is toch wel aan de brede kant voor de gemiddelde jongedame heb ik gehoordquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:06 schreef blackbully het volgende:
goede morge,
heb weekend, willen jullie daar rekening mee houden?
zie 19'racks zat onder werk tijd. dus hoef ze niet hier te zien
My first sony? met mooie felle kleurtjes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:08 schreef Kleintje het volgende:
Hi!!!
Geen vooruitgang bij Treas. Zou dus goed voorwerk kunnen zijn geweest.
als het zaterdagmorgen nog rustig in haar is dan kom ik naar Simpelveld.
Ik ga de camera eerder halen! KOMENDE ZONDAG!
HAPPY!!!!!!!!!
Grmbl grmbl...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
My first sony? met mooie felle kleurtjes?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
GODVERDEGODVER sorry voor mijn taalgebruik
een collega van de trein is overleden, en raad eens wanneer de begrafenis is... idd zaterdag om half 1
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
een collega van de trein is overleden, en raad eens wanneer de begrafenis is... idd zaterdag om half 1
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Gecondoleerd![]()
Kweet niet wat dat is met dat dood gaan, het moet leuk zijn voor de gene zelf denk ik dan... Want iedereen moet het een keer uitproberen...
Ik ben onderdeel van het meubilair hier elke werkdag van 9 - 17.00quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Hey Puckzzz je kan me vast helpen...
Ben je er nog
Gecondoleerdquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
Ik maak wel effe wat netjes voor zaterdag. Dan kunnen we allen die tekenen en laten bezorgen bij de nabestaanden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Vliegvrager het volgende:
goed idee HM2
Dat vind ik wel heel lief van julliequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik maak wel effe wat netjes voor zaterdag. Dan kunnen we allen die tekenen en laten bezorgen bij de nabestaanden.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik maak wel effe wat netjes voor zaterdag. Dan kunnen we allen die tekenen en laten bezorgen bij de nabestaanden.
Spannende plek? Meisje van 15? Wat ben je van plan, en pas je wel op?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Ok ik gooi het in de groep...
Kep zo om 12:00 een afspraak met een meisje van 15. Zij is een collega van me en ik wil haar fotograveren. Ik heb een auto dus mobiel maar heb nog geen spannende plek kunnen vinden.
Dus dan maar bos... iemand nog tips ?
Mijn koffie wat doe jequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spannende plek? Meisje van 15? Wat ben je van plan, en pas je wel op?
dat was dus ook mijn eerste ingeving!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spannende plek? Meisje van 15? Wat ben je van plan, en pas je wel op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |