vuurtje stoken is ook een essentieel onderdeel van Mens' Pleasure, dat begrijp jequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef SPK het volgende:
Maar ik ben gek op BBQ,maar wel goede dingen en doorgebakken
En op een elektrieke BBQ dan heb je dat half rauwe niet zo
En kom niet van blehhhhhhhhhh dat is geen real BBQ,het gaat erom je zit buiten met bier mooi weer en vlees en wilde vrouwen (dat laatste komt minder voor wel)
Ja dat doe ik wel weer graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vuurtje stoken is ook een essentieel onderdeel van Mens' Pleasure, dat begrijp je
jah spoken en BSE is ook zoiets hèquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:13 schreef SPK het volgende:
Maar ik ben gek op BBQ,maar wel goede dingen en doorgebakken
En op een elektrieke BBQ dan heb je dat half rauwe niet zo
En kom niet van blehhhhhhhhhh dat is geen real BBQ,het gaat erom je zit buiten met bier mooi weer en vlees en wilde vrouwen (dat laatste komt minder voor wel)
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
jah spoken en BSE is ook zoiets hè
bier en wild vlees ^Ô^
Nah-ah, rose en BBQ worstjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
jah spoken en BSE is ook zoiets hè
bier en wild vlees ^Ô^
En met kruiden en kerrie enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben thuis de fikkie stoker hoor
ik steek altijd de BBQ aan, en als we uitgeBBQ-ed zijn gaat er een zooi hout op en hebben we lekker kampvuur
maar wij hebben een vast gemetselde BBQ niet zo'n wankel bol ding
OMGquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil forel gewikkeld in zilverfolie met heerlijke verse bieslook en knoflook in zijn buikje gestopt
ze maken het ons altijd wel lastig he met al dat voer voor onze neus wapperenquote:
Bahquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil forel gewikkeld in zilverfolie met heerlijke verse bieslook en knoflook in zijn buikje gestopt
Ja of die Fraubitch komt even langs en roept kreeft ofzo,dan komt er 1 met bbq worstjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
ze maken het ons altijd wel lastig he met al dat voer voor onze neus wapperen
ik wil forel gewoon gerooktquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
de liefde he.... magen enzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja of die Fraubitch komt even langs en roept kreeft ofzo,dan komt er 1 met bbq worstjes
Of forel![]()
Ik ben iig niet lastigquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja of die Fraubitch komt even langs en roept kreeft ofzo,dan komt er 1 met bbq worstjes
Of forel![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedenk me net, dat ik mezelf straks in de stad ga trakteren op Ben & Jerry'sJeeeeeh Ben & Jerry's
Pishfood
Ja, 2 bakkies kan ik dus niet betalen hequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gooi ff een bakkie deze kant op!
pishfood is ook mijn favo smaakje
maar ik vind B&J dus echt BE-LACH-E-LIJK duur![]()
5 euro voor een bakkie ijs![]()
ik lees er pishoofd inquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gooi ff een bakkie deze kant op!
pishfood is ook mijn favo smaakje
maar ik vind B&J dus echt BE-LACH-E-LIJK duur![]()
5 euro voor een bakkie ijs![]()
He bahquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Offy het volgende:
Mijn katten heten Ben en JerryChunky Monkey
Uhm, omdat ik het straks ga etenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die ook ja!!
en New York Super Fudge Chunk
en Caramel Chow Chow
* Puckzzz heeft al zeker anderhalf jaar geen B&J meer gehad, damn waarom moest je daar nu over beginnen Deb?
Zien we helemaal niks vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm, omdat ik het straks ga eten? In de stad, in het zonnetje, met mn aardbeien rok aan
jeeeeeh
Karamelsutra
verkapte zie-mij-eens-een-superdeluxe-gave-aardbeienrok-hebben
Doe een TR danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
mijn rokjes topic gaat nog steeds helemaal nergens over
hier zou ie allang dichtgetieft zijn, lang leve LIF![]()
Ik zorg wel dat die in de stad gemaakt wordt, als ik ben & jerry's aan het eten benquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zien we helemaal niks van
Dus waar blijft de foto?
kloptquote:
welnee! Laat maar lekker gaanquote:
is saar daar dan al langs komen waaien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welnee! Laat maar lekker gaantenminste ergens waar je compleet lekker off-topic mag gaan en kleine meisjes uitlachen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is saar daar dan al langs komen waaien?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hou je mond en verzoek geen goden
![]()
![]()
Die heeft nu haar eigen Lifestyle en kledinglijn. Overhemd met riempjes op de rug![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Die heeft nu haar eigen Lifestyle en kledinglijn. Overhemd met riempjes op de rug![]()
![]()
nee maar wel een ander meisje die kennelijk onzeker wordt van een vrouw van 37 en daar op een hele rare manier kennis van geeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is saar daar dan al langs komen waaien?
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |