quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:21 schreef NJ het volgende:
Goed spel, goed topic. Game on.
Ik zou dus wel wat meer willen weten over dat vampierjagersgenootschap..
In de main quest wordt je op een gegeven moment in dat fort ten noorden van Bruma lid van de Blades (maar een rank hoor, maar je kan gratis steel armor halen bij zequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:29 schreef spacecrap het volgende:
ik ook.... en hoe je bij de blades komt.. (het schijnt een van de eerste te zijn waar je bij kan komen, maar ik heb er nog niets van/ over gezien!)
Ik kijk vanavond even voor de exacte naam en bij behorende quest. Het valt me op doordat m'n fame veel hoger dan de infame is 47 - 3 dat ik veel toegeworpen quests krijg, war iemand een nobele daad van je verwachtquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:21 schreef NJ het volgende:
Goed spel, goed topic. Game on.
Ik zou dus wel wat meer willen weten over dat vampierjagersgenootschap..
Ik heb er nog geen een op m'n kaart staanquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb de Main Quest afgelopen week afgerond, werd gek van die stomme oblivion gates overal op de map...
Order of the Virtuous Blood heet de quest. Bij mij kwam er een mannetje naar me toe lopen in de, ik gloof, Imperial City Talos Plaza disctrict. In het Zuidwesten. Daarna moest ik naar zijn huis komen voor meer informatie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond even voor de exacte naam en bij behorende quest. Het valt me op doordat m'n fame veel hoger dan de infame is 47 - 3 dat ik veel toegeworpen quests krijg, war iemand een nobele daad van je verwacht.
Ik heb nog helemaal nix gedaan aan de main quest. Ben de riool uit gegaan en dat was het eigenlijk ook wel...... eerst maar een deel van de guilds doen en dan maar eens kijken of de main quest leuk is...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wie is er trouwens echt bezig met de "mian quest" ? Ik ben er zelf nog niet aan toegekomen , veel te druk met alle andere quest en map verkennen
het begin van de main quest is wel handig om te doen, want dan krijg je:quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:50 schreef acethemask het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nix gedaan aan de main quest. Ben de riool uit gegaan en dat was het eigenlijk ook wel...... eerst maar een deel van de guilds doen en dan maar eens kijken of de main quest leuk is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef azaroth het volgende:
[..]
het begin van de main quest is wel handig om te doen, want dan krijg je:ja dat weet ik, maar paardrijden doe ik niet. Ik loop of ik gebruik fasttravel.. En ik wil mijn heavy armour niet te veel omhoog laten gaan.. en volgens mij hebben de blades alleen mar heavy armour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
Dat is hemquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Order of the Virtuous Blood heet de quest. Bij mij kwam er een mannetje naar me toe lopen in de, ik gloof, Imperial City Talos Plaza disctrict. In het Zuidwesten. Daarna moest ik naar zijn huis komen voor meer informatie.
Dat forum was ook al zwaar KUT met Morrowind. Echt kankerstreng die lui, volgens mij was er iemand geband omdat hij toen wat onchristelijks zei.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:57 schreef Pek het volgende:
Zo hee! Keihard zijn ze daar op 't elderscrolls-forum, 1 flauw geintje en ik heb meteen een 72-uurs ban aan m'n broek![]()
M'n allereerste ban in de historie en niet eens op Fok!![]()
Idd, beter dan het gros van wat van Nederlandse bodem komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat forum was ook al zwaar KUT met Morrowind. Echt kankerstreng die lui, volgens mij was er iemand geband omdat hij toen wat onchristelijks zei.
Amerikanen:
Hun games:
hoe krijg j dat voor elkaar ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef azaroth het volgende:
als je gesuspend wordt van het mages guild, is er dan een manier om er terug te komen in het guild?
Age of Wonders was anders zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Idd, beter dan het gros van wat van Nederlandse bodem komt.
Of alles wat van die makers komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Haijo het volgende:
[..]
Age of Wonders was anders zeer vermakelijk.
A2 racer weet dat natuurlijk weer allemaal te verkloten.
Davilexquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Of alles wat van die makers komt.
Davilex
Niet zo moeilijk als je ook bij de Thieves zit, dan krijg je wat tricky questsquote:
ja tijdens een thieves quest heb ik Fathis Aren vermoordquote:
Jij nobele held jijquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:46 schreef azaroth het volgende:
[..]
ja tijdens een thieves quest heb ik Fathis Aren vermoorden hij was lid van het mages guild
maar goed, ziet er naar uit dat ik dus een oblivion gate in moet om wat daedra harten te verzamelen![]()
Ik heb inderdaad de eerste Gate gesloten. die deadra zooi is echt nietsquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Jheronimus het volgende:
[..]
In de main quest wordt je op een gegeven moment in dat fort ten noorden van Bruma lid van de Blades (maar een rank hoor, maar je kan gratis steel armor halen bij ze)
Daarom heb ik een mod voor platinum wapensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de eerste Gate gesloten. die deadra zooi is echt nietsAlles wat ik aan heb en gebruik is sterker dan die afzichtelijke troep
![]()
Het is een spell, geen scroll. Die kun je sowieso niet verkopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben bezig met een quest en moet een dinner party verstoren met een Stark Reality spell. Maar ik kan hem nergens vinden. Kan het mss zo zijn dat ik hem per ongeluk verkocht heb?
Ik dacht dat het niet mogelijk was om quest items te verkopen maar ik kan hem nergens vinden die spell in m'n itemlist.
Die heb ik er nog niet in zitten, wel voor huisjes en shops en om een beetje fatsoenlijk door het water te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daarom heb ik een mod voor platinum wapens
Tegenhanger van Daedra, maar het ziet er niet zo freakin' lelijk uit.
Heb je al een manier gevonden om beetje simpeler je boeken / bekers wapens etc in de rekennen kasten te legen ?quote:
Die heb ik inderdaad ook. zit alleen een vervelende bug in hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Pek het volgende:
Voor armour gebruik ik paspoppen![]()
http://www.tescreens.be/o(...)eznod%27s_Mannequins
Zo lijkt 't net of je een privé-legertje je huis laat bewaken, 't ziet er kewl uit![]()
Zeer zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:11 schreef HAL9000S het volgende:
De Skeleton key maakt heerst gruwelijk hard
Ik ben toch wel blij met mijn Deadra long sword. Er zijn wel betere zwaarden maar daarmee worden spoken een groot probleem. En met dat deadra zwaard niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de eerste Gate gesloten. die deadra zooi is echt nietsAlles wat ik aan heb en gebruik is sterker dan die afzichtelijke troep
![]()
Is dat ding van zilver oid?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij met mijn Deadra long sword. Er zijn wel betere zwaarden maar daarmee worden spoken een groot probleem. En met dat deadra zwaard niet.
Niet als je hem zelf enchantquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij met mijn Deadra long sword. Er zijn wel betere zwaarden maar daarmee worden spoken een groot probleem. En met dat deadra zwaard niet.
Ik zou het niet weten. Staat er niet bij, maar hij werkt wel tegen spoken en die wil-o-wisp dingen.quote:
Nu wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:59 schreef Hathor het volgende:
Je linkie is niet goed doorgekomen. Maar ik kon het artikel al, en ja, het is weer eens van het meest preutse land op deze aarde.![]()
HDRquote:Op zondag 7 mei 2006 02:46 schreef Luutgaert het volgende:
Ik kan hem eindelijk ook spelen.Maar ik kan niet HDR en antialiasing tegelijk aanzetten, met welke van de twee ziet 't er mooier uit dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Eh ja, daar is nog een hele quest aan verbonden voordat je daar een rustig nachtje pitten kan. Je moet terug gaan naar diegene van wie je het huis gekocht hebt, en hem een beetje onder druk zetten. wat er dan precies gebeurt weet ik al niet meer, maar uiteindelijk gaat ie met je mee om je de laatste beslissende clues uit te leggen. Er zit in ieder geval een geheime kamer in dat huis, en alleen hij kan je vertellen hoe je daar in kan komen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik zit vast in mijn game
Ik heb een huis gekocht van een persoon .
Nu blijkt dat dat huis met spoken zit
Ik ga slapen en om middennacht word ik aan gevallen door de spoken
Ik verslaat de spoken maar ik hoor iets uit de kelder.
In die kelder zit een magies poort die gesloten is.
Mijn probleem is hoe kan ik die poort open.
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Ok... die kant moet ik nu ook op voor de magesguild, komt me mooi uit dan.. thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
je kan de moeilijkheidsgraad ook gewoon hoger zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 06:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
dat zal wel lukken
loop namelijk niet alleen (4-huisdieren)
Ook heb ik een mod die rondom is voor belans terug te brengen in de game
Dus mijn tegen stander kan alle levels hebben van 1 tot en met 100 als je pech heb.
Zo word ik verslagen door een beer die veel sterker en meer heal had dan ik terwijl ik met een hond en imp loopt.
Even herstarten en ik had een anderen level beer of anderen dier .
Nadeel vaan het die mod is dus ik bij obliviongate ook anderen monster heb die de poort bewaken.
Voordeel de game is veel uitdagender en leuke te spelen .
klopquote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je kan de moeilijkheidsgraad ook gewoon hoger zetten
Ja!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ik speel teveelIk heb als ik buiten loop de laatste tijd continu de neiging om planten te gaan 'harversten'
Ja en dan vind je de zoveelste schop , jasje, lockpick,ui , appel of wat anders waar je geen flikker aan hebtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja!!Dat ken ik ... of dat ik een kastje zie, dat ik wil weten wat er in ligt
Ik neem altijd alle voedselwaren meequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja en dan vind je de zoveelste schop , jasje, lockpick,ui , appel of wat anders waar je geen flikker aan hebt![]()
Ik ook, alleen mijn skill is nog niet echt hoog.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem altijd alle voedselwaren mee
Mijn alchamy staat ook op 86 ofzo
4 dingen .. ik gooi alles erin.. door elkaar eigenlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijn skill is nog niet echt hoog.
Ik heb wel een kast vol met ingredienten.
Eerst wil ik al die alchamy dingen op expert hebben. Tot die tijd brouw ik alleen potions met gejatte ingredienten. Ook ben ik bang dat ik ooit nog eens sommige ingredienten nodig heb voor een quest.
Als jij potions maakt kijk je dan nog wat je bij elkaar doet of pleur je gewoon twee dingen bij elkaar?
Die Mercantile skill duurt wel lang om hoger te halen, maar 200 arrows per stuk verkopen werkte welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Ik verkoop denk ik meer dan 75% van alles wat ik verkoop bij 1 zaak. Soms als ik een dorpje ben heb ik geen zin om helemaal naar de city te travelen omdat als ik dan aankom ht nacht is of zo. Ik moet alleen nog een helehoop verkopen voordat mijn verkoop skill hoog genoeg is om die 90% te halen. Zit nou ergens rond de 70%.
En helaas kun je toch niet hoger komen dat 100, ik heb ook een spell die er voor zorgt dat ze me 24 punten liever vinden. Maar ja uit eindelijk maakt dat niet veel uit.
Nee, die barter staat los van je mercantle, mijn mercantle is vrij laag 30 geloof ik.. maar dan kan ik toch wel een barter van 90% halen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Ik verkoop denk ik meer dan 75% van alles wat ik verkoop bij 1 zaak. Soms als ik een dorpje ben heb ik geen zin om helemaal naar de city te travelen omdat als ik dan aankom ht nacht is of zo. Ik moet alleen nog een helehoop verkopen voordat mijn verkoop skill hoog genoeg is om die 90% te halen. Zit nou ergens rond de 70%.
En helaas kun je toch niet hoger komen dat 100, ik heb ook een spell die er voor zorgt dat ze me 24 punten liever vinden. Maar ja uit eindelijk maakt dat niet veel uit.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef onderjas het volgende:
Hoi,
Ik heb oblivion en dacht zo van; laat ik eens opnieuw beginnen. Maar ik dacht dat autosave an quikesave dan wel appart van mijn oude acount zou zijn. Maar dat was dus niet. Nu is de laatste keer dacht ik een echte save heb gedaan 6 levels terug.
Dus, weet iemand een manier om een bestand (ik weet al waar ze staan) "ongedaan" te maken?
Hij overwrite gewoon het bestand, dus ik denk niet dat het mogelijk is.quote:
Daar was ik ookal bang voor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij overwrite gewoon het bestand, dus ik denk niet dat het mogelijk is.
Ik ben anders genoeg goudstukken kwijt aan repair armor, huizen kopen, wapens enchanten, etc. Ben nu level 22 maar heb nooit meer dan 16000 goudstukken gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou level 15 en ik begin me een beetje af te vragen waarom ik nog steeds alle items mee sleep en dan ga verkopen. Ik heb nou bijna 60.000 goud. En ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen. Maar ja, als ik zo door ga met al die glass zooi wordt ik nog wel in-game-miljoenair.
Dat moet je ook zelf doen, kost niks als je Azura's Star hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:59 schreef Heintje het volgende:
[quote]Op donderdag 11 mei 2006 03:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..] Ik vind het te duur om ze weer op te laden.
Anvilquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef spacecrap het volgende:
welk huis raden jullie eigelijk aan om te kopen? (zit nu zo'n 21 uur in het spel, maar heb nog geen huis..)
Bugje: als je 1 van de 2, 20 van hebt is het ook prima.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef Pek het volgende:
Praat met die vent in de hal van de University (waar je nog wel binnen kunt gaan), hij vertelt je wat je moet doen, nl. 2 x 20 ingrediënten zoeken...
ik was er ook uit gekickt, maar ik heb maar 20 daerdra harten en 18 vampire dust ingeleverd (ook al moest ik er 20); dat werkte ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef Pek het volgende:
Praat met die vent in de hal van de University (waar je nog wel binnen kunt gaan), hij vertelt je wat je moet doen, nl. 2 x 20 ingrediënten zoeken...
Chips, had ik dat maar eerder gewetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bugje: als je 1 van de 2, 20 van hebt is het ook prima.
De debaser kan ook, enchanted weapons werken namelijk ook. En daedric geloof ik ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:08 schreef azaroth het volgende:
voor spoken heb je een zilver wapen nodig
Effe naar een van de mages guilds gaan, die hebben enchanters die tegen betaling je spullen weer kunnen rechargen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:08 schreef spacecrap het volgende:
hoe werkt het opladen van de debaser ook alweer? ik heb het nog niet gedaan en heb wel van die soul gems, maar die zijn leeg.... ik heb ook nog geen spreuk dat ik ze kan vullen...
Mja, als je binnenkomt breek je je nek over een salontafelquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Die "spook" mansion vind ik echt helemaal niets. Hij is veel te donker en de indeling is prut.
ik probeer in elk stadje een huis te krijgen , gratis slapen . btw je moet eens voor de gein in de stad midden op straat een 3 uurtje in de waht staan. dan breekt er een relletje uit met legionairs omdat een zakkenroller zijn/haar slag probeert te slaan en die wordt dan afgemaaktquote:
minpunten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb dit een paar weken niet meer gespeeld, omdat ik me begon te ergeren aan sommige minpunten. Nu is die weer helemaal geweldig!
Iemand nog leuke mod's??
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik probeer in elk stadje een huis te krijgen , gratis slapen . btw je moet eens voor de gein in de stad midden op straat een 3 uurtje in de waht staan. dan breekt er een relletje uit met legionairs omdat een zakkenroller zijn/haar slag probeert te slaan en die wordt dan afgemaakt
Als je een brakke PC hebt misschien. Hier snelle laadtijden, framedrops minimaal en grafisch beter als de 360quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
minpunten?
laatijden en framedrops![]()
360 versie
En ik heb last van een of andere duistere secte die me af wil maken als ik niets doe. gelukkig worden die altijd afgemaakt door de burgers aangezien m'n fame boven de 50 nu is en de infame nog maar 3quote:
Kun je blessings krijgen in kerkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:14 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is nou het voordeel van een hoge fame tov je infame?
Dat is the Mythic Dawn, daar gaat het hele verhaal overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En ik heb last van een of andere duistere secte die me af wil maken als ik niets doe. gelukkig worden die altijd afgemaakt door de burgers aangezien m'n fame boven de 50 nu is en de infame nog maar 3
Klopt. Ook dingen als Arena champion worden helpt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:10 schreef HAL9000S het volgende:
Fame kun je vooral verhogen dmv het sluiten van die lelijke oblivion gates toch? Dankzij de Dark Brotherhood en Thief Missies heb nu zo'n 45 infamy.
Ben het al 15 uur, bevalt me goedquote:Op zondag 14 mei 2006 00:53 schreef teh-Rammie het volgende:
Heb me voor de lol vampier laten maken.. nou.. nooit meer![]()
Klopt , maar het staat wel leuk, wordt je aangevallen , kan je zeggen ik stond erbij en ik keek erna, want ik pak niet eens m'n zwaard er meer bij, alles en iedereen stort zich op z'n gast.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is the Mythic Dawn, daar gaat het hele verhaal over![]()
Hebben we allemaal last van![]()
Ik weet niet eens waar Halo nou eigenlijk om draait. Verhaal is voor mij zelden interessant.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens geen idee waar het verhaal om gaat.. iets van koning is dood, en die ketting moest naar zn zoon. En die is niet thuis, en moet je naar een vurige berg waar het kwaad uit komt. Daar sluit je een poort.. en moet je later terug komen.. Wat daarna gebeurt weet ik nog niet
Heb ik ook geen idee van inderdaad.. daar word te zachtjes voor gesproken als ik mn guns sta te legen op alles wat beweegt.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Halo nou eigenlijk om draait. Verhaal is voor mij zelden interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
dat huis in anvilquote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
iemand die een dungeon weet waar spoken rondhangen? heb dat goedje nodig wat ze laten vallen als je ze dood
Die quest waar je er vijf nodig hebt om die jongens aan het werk te krijgen?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
iemand die een dungeon weet waar spoken rondhangen? heb dat goedje nodig wat ze laten vallen als je ze dood
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Pek het volgende:Hoe kom je aan dat standbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
yup, vanmiddag de quest voltooid.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die quest waar je er vijf nodig hebt om die jongens aan het werk te krijgen?
Die kerk tegenover je zitten er heel toevallig 5 in de kelder dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |