quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik probeer in elk stadje een huis te krijgen , gratis slapen . btw je moet eens voor de gein in de stad midden op straat een 3 uurtje in de waht staan. dan breekt er een relletje uit met legionairs omdat een zakkenroller zijn/haar slag probeert te slaan en die wordt dan afgemaakt
Als je een brakke PC hebt misschien. Hier snelle laadtijden, framedrops minimaal en grafisch beter als de 360quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
minpunten?
laatijden en framedrops![]()
360 versie
En ik heb last van een of andere duistere secte die me af wil maken als ik niets doe. gelukkig worden die altijd afgemaakt door de burgers aangezien m'n fame boven de 50 nu is en de infame nog maar 3quote:
Kun je blessings krijgen in kerkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:14 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is nou het voordeel van een hoge fame tov je infame?
Dat is the Mythic Dawn, daar gaat het hele verhaal overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En ik heb last van een of andere duistere secte die me af wil maken als ik niets doe. gelukkig worden die altijd afgemaakt door de burgers aangezien m'n fame boven de 50 nu is en de infame nog maar 3
Klopt. Ook dingen als Arena champion worden helpt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:10 schreef HAL9000S het volgende:
Fame kun je vooral verhogen dmv het sluiten van die lelijke oblivion gates toch? Dankzij de Dark Brotherhood en Thief Missies heb nu zo'n 45 infamy.
Ben het al 15 uur, bevalt me goedquote:Op zondag 14 mei 2006 00:53 schreef teh-Rammie het volgende:
Heb me voor de lol vampier laten maken.. nou.. nooit meer![]()
Klopt , maar het staat wel leuk, wordt je aangevallen , kan je zeggen ik stond erbij en ik keek erna, want ik pak niet eens m'n zwaard er meer bij, alles en iedereen stort zich op z'n gast.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is the Mythic Dawn, daar gaat het hele verhaal over![]()
Hebben we allemaal last van![]()
Ik weet niet eens waar Halo nou eigenlijk om draait. Verhaal is voor mij zelden interessant.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens geen idee waar het verhaal om gaat.. iets van koning is dood, en die ketting moest naar zn zoon. En die is niet thuis, en moet je naar een vurige berg waar het kwaad uit komt. Daar sluit je een poort.. en moet je later terug komen.. Wat daarna gebeurt weet ik nog niet
Heb ik ook geen idee van inderdaad.. daar word te zachtjes voor gesproken als ik mn guns sta te legen op alles wat beweegt.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Halo nou eigenlijk om draait. Verhaal is voor mij zelden interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
dat huis in anvilquote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
iemand die een dungeon weet waar spoken rondhangen? heb dat goedje nodig wat ze laten vallen als je ze dood
Die quest waar je er vijf nodig hebt om die jongens aan het werk te krijgen?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
iemand die een dungeon weet waar spoken rondhangen? heb dat goedje nodig wat ze laten vallen als je ze dood
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Pek het volgende:Hoe kom je aan dat standbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |