Dat moet je ook zelf doen, kost niks als je Azura's Star hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:59 schreef Heintje het volgende:
[quote]Op donderdag 11 mei 2006 03:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..] Ik vind het te duur om ze weer op te laden.
Anvilquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef spacecrap het volgende:
welk huis raden jullie eigelijk aan om te kopen? (zit nu zo'n 21 uur in het spel, maar heb nog geen huis..)
Bugje: als je 1 van de 2, 20 van hebt is het ook prima.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef Pek het volgende:
Praat met die vent in de hal van de University (waar je nog wel binnen kunt gaan), hij vertelt je wat je moet doen, nl. 2 x 20 ingrediënten zoeken...
ik was er ook uit gekickt, maar ik heb maar 20 daerdra harten en 18 vampire dust ingeleverd (ook al moest ik er 20); dat werkte ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef Pek het volgende:
Praat met die vent in de hal van de University (waar je nog wel binnen kunt gaan), hij vertelt je wat je moet doen, nl. 2 x 20 ingrediënten zoeken...
Chips, had ik dat maar eerder gewetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bugje: als je 1 van de 2, 20 van hebt is het ook prima.
De debaser kan ook, enchanted weapons werken namelijk ook. En daedric geloof ik ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:08 schreef azaroth het volgende:
voor spoken heb je een zilver wapen nodig
Effe naar een van de mages guilds gaan, die hebben enchanters die tegen betaling je spullen weer kunnen rechargen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:08 schreef spacecrap het volgende:
hoe werkt het opladen van de debaser ook alweer? ik heb het nog niet gedaan en heb wel van die soul gems, maar die zijn leeg.... ik heb ook nog geen spreuk dat ik ze kan vullen...
Mja, als je binnenkomt breek je je nek over een salontafelquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Die "spook" mansion vind ik echt helemaal niets. Hij is veel te donker en de indeling is prut.
ik probeer in elk stadje een huis te krijgen , gratis slapen . btw je moet eens voor de gein in de stad midden op straat een 3 uurtje in de waht staan. dan breekt er een relletje uit met legionairs omdat een zakkenroller zijn/haar slag probeert te slaan en die wordt dan afgemaaktquote:
minpunten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb dit een paar weken niet meer gespeeld, omdat ik me begon te ergeren aan sommige minpunten. Nu is die weer helemaal geweldig!
Iemand nog leuke mod's??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |