je kan de moeilijkheidsgraad ook gewoon hoger zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 06:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
dat zal wel lukken
loop namelijk niet alleen (4-huisdieren)
Ook heb ik een mod die rondom is voor belans terug te brengen in de game
Dus mijn tegen stander kan alle levels hebben van 1 tot en met 100 als je pech heb.
Zo word ik verslagen door een beer die veel sterker en meer heal had dan ik terwijl ik met een hond en imp loopt.
Even herstarten en ik had een anderen level beer of anderen dier .
Nadeel vaan het die mod is dus ik bij obliviongate ook anderen monster heb die de poort bewaken.
Voordeel de game is veel uitdagender en leuke te spelen .
klopquote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je kan de moeilijkheidsgraad ook gewoon hoger zetten
Ja!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ik speel teveelIk heb als ik buiten loop de laatste tijd continu de neiging om planten te gaan 'harversten'
Ja en dan vind je de zoveelste schop , jasje, lockpick,ui , appel of wat anders waar je geen flikker aan hebtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja!!Dat ken ik ... of dat ik een kastje zie, dat ik wil weten wat er in ligt
Ik neem altijd alle voedselwaren meequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja en dan vind je de zoveelste schop , jasje, lockpick,ui , appel of wat anders waar je geen flikker aan hebt![]()
Ik ook, alleen mijn skill is nog niet echt hoog.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem altijd alle voedselwaren mee
Mijn alchamy staat ook op 86 ofzo
4 dingen .. ik gooi alles erin.. door elkaar eigenlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijn skill is nog niet echt hoog.
Ik heb wel een kast vol met ingredienten.
Eerst wil ik al die alchamy dingen op expert hebben. Tot die tijd brouw ik alleen potions met gejatte ingredienten. Ook ben ik bang dat ik ooit nog eens sommige ingredienten nodig heb voor een quest.
Als jij potions maakt kijk je dan nog wat je bij elkaar doet of pleur je gewoon twee dingen bij elkaar?
Die Mercantile skill duurt wel lang om hoger te halen, maar 200 arrows per stuk verkopen werkte welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Ik verkoop denk ik meer dan 75% van alles wat ik verkoop bij 1 zaak. Soms als ik een dorpje ben heb ik geen zin om helemaal naar de city te travelen omdat als ik dan aankom ht nacht is of zo. Ik moet alleen nog een helehoop verkopen voordat mijn verkoop skill hoog genoeg is om die 90% te halen. Zit nou ergens rond de 70%.
En helaas kun je toch niet hoger komen dat 100, ik heb ook een spell die er voor zorgt dat ze me 24 punten liever vinden. Maar ja uit eindelijk maakt dat niet veel uit.
Nee, die barter staat los van je mercantle, mijn mercantle is vrij laag 30 geloof ik.. maar dan kan ik toch wel een barter van 90% halen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Ik verkoop denk ik meer dan 75% van alles wat ik verkoop bij 1 zaak. Soms als ik een dorpje ben heb ik geen zin om helemaal naar de city te travelen omdat als ik dan aankom ht nacht is of zo. Ik moet alleen nog een helehoop verkopen voordat mijn verkoop skill hoog genoeg is om die 90% te halen. Zit nou ergens rond de 70%.
En helaas kun je toch niet hoger komen dat 100, ik heb ook een spell die er voor zorgt dat ze me 24 punten liever vinden. Maar ja uit eindelijk maakt dat niet veel uit.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef onderjas het volgende:
Hoi,
Ik heb oblivion en dacht zo van; laat ik eens opnieuw beginnen. Maar ik dacht dat autosave an quikesave dan wel appart van mijn oude acount zou zijn. Maar dat was dus niet. Nu is de laatste keer dacht ik een echte save heb gedaan 6 levels terug.
Dus, weet iemand een manier om een bestand (ik weet al waar ze staan) "ongedaan" te maken?
Hij overwrite gewoon het bestand, dus ik denk niet dat het mogelijk is.quote:
Daar was ik ookal bang voor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij overwrite gewoon het bestand, dus ik denk niet dat het mogelijk is.
Ik ben anders genoeg goudstukken kwijt aan repair armor, huizen kopen, wapens enchanten, etc. Ben nu level 22 maar heb nooit meer dan 16000 goudstukken gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou level 15 en ik begin me een beetje af te vragen waarom ik nog steeds alle items mee sleep en dan ga verkopen. Ik heb nou bijna 60.000 goud. En ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen. Maar ja, als ik zo door ga met al die glass zooi wordt ik nog wel in-game-miljoenair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |