ja, die was vol jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh was die ander al vol
Ja ik kwam, zag en overwon.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef bwt het volgende:
zooo, jij bent snel
Wanneer kan ik bij jou achterop?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Faithy het volgende:
vandaag weer gereden
oeh... heerlijk heerlijk heerlijk
gaat steeds beter
kreeg van mn mederijder complimentje dat ik zo lekker door het verkeer heen zoefde, relaxed enzo
En ik weet hie het voelt.. dat rijden dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Is niet van mij maar van een Ex-Hoofdmonteur van Suzuki Race Team![]()
We hebben het gehad over een TL1000R. Hij zei dat er veel ervaren coureurs een ongeluk gehad hebben of verongelukt waren door het karakter van de motor![]()
Ik reed er amper in, althans haalde denk ik geen 10.000 km per jaar, het onderhoud + APK was wel steeds 1.500 euro per jaar, onvoorzien nog eens 2.000 euro, en de wegenbelasting.. tjaaa...quote:Nog een nadeel van een leaseauto is dat je niet op de literprijs van brandstof let![]()
Wat is een volle tank duur zeg, geen wonder dat je de Pontiac aan de kant hebt gezet.
Als grapje, čn algemeen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:20 schreef richardgie het volgende:
Is dit aan mijn adres persoonlijk bedoeld,of in het algemeen?
Ik weet niet hoe laat jullie daar afspreken, maar ik denk dat ik dan al aanwezig ben in Veenendaal ofzo.. zie jullie daar wel, anders bel ik wel. Wordt er weer gezeten op het Mac terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib-i: Ede dus![]()
Als je Ede in rijdt na het verlaten van de A12 kom je meteen links een BP tegen. Lijkt me een geschikte locatie om af te spreken
--> de rest: Ede-Veenendaal is iets van 5 km ofzoomrijden kun je dat niet noemen, ja of je moet op je minibike (of ZXR-400
) komen
Vandaag al, can't you see?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:15 schreef kratjuh het volgende:
Mogguh ... tvp
Weer lekker druk op het werk ... Morgen barst de lente los geloof ik qua weer ... ?
Mwa, ik zie alleen zon ... Die hebben we al eerder gezien ... Maar ik hoorde voor morgen iets over 26 graden ... ??quote:
Het is nu ook al lekker. 17 graden vandaag geloof ik, morgen 23quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwa, ik zie alleen zon ... Die hebben we al eerder gezien ... Maar ik hoorde voor morgen iets over 26 graden ... ??![]()
Moet je wel onderaan afrit Ede in (onder Stadspoort door en links ri. ziekenhuis), als je onderaan afrit richting Bennekom rijdt zit er links ook een BP, hou dat effe in de peiling...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als je Ede in rijdt na het verlaten van de A12 kom je meteen links een BP tegen. Lijkt me een geschikte locatie om af te spreken
sja, toch had ik daar niet zoveel invloed opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had van het weekend ook een hele lijst gepost wie ik allemaal miste, stuk of 5 fokkers.
Maar ik was er toch eentje vergeten, Roderick, als'ie anders geboren was dan had hij er zeker ingestaan.
Nu was hij net door de mazen in mijn hersenen geslopen.
Raar maar waar.
Er is toch niets mooier dan een MAC terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet hoe laat jullie daar afspreken, maar ik denk dat ik dan al aanwezig ben in Veenendaal ofzo.. zie jullie daar wel, anders bel ik wel. Wordt er weer gezeten op het Mac terras?![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Moet je wel onderaan afrit Ede in (onder Stadspoort door en links ri. ziekenhuis), als je onderaan afrit richting Bennekom rijdt zit er links ook een BP, hou dat effe in de peiling...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als je Ede in rijdt
Ik heb zonet in je profiel gekeken, zal staks wel mijn 06- naar je mailen. Mischien dat ik over Nijmegen rij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is toch niets mooier dan een MAC terras?
Of het terras moet al volledig bezet zijn.
we kunnen natuurlijk altij dnog 06en uitwisselen
Kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zonet in je profiel gekeken, zal staks wel mijn 06- naar je mailen. Mischien dat ik over Nijmegen rij.
Ik ben een Talent in het voorbijrijden van een verzamelpunt![]()
En is Ede geen optie voor jouquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
Zondag 11.00 MAC Veenendaal...zin in, effe kijken of er nog Mac bonnen te bemachtigen zijn...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
--> de rest: Ede-Veenendaal is iets van 5 km ofzoomrijden kun je dat niet noemen, ja of je moet op je minibike (of ZXR-400
) komen
Ik rijd met Hicham + een groepje MF'ers vanuit A'dam mee ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kratjuh, pepijn wat doen jullie, rijden jullie met MF-ers mee ofzo
Ik wil best naar Ede, maar ik woon in Veenendaal...quote:
Komt goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb zonet in je profiel gekeken, zal staks wel mijn 06- naar je mailen. Mischien dat ik over Nijmegen rij.
Ik ben een Talent in het voorbijrijden van een verzamelpunt![]()
Alles is mogelijk10 uur vind ik ook prima. hebben we wat meer uitloop tijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook![]()
@ bwt: zullen @ het Gelredome afspreken om 10.15 uur
[..]
Jaartal, dus uitvoering, en sinds de RR ook nog jaartal + uitvoering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:00 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, even iets buiten de MM om: Ik zoek accessoires voor mijn CBR. Nu kom ik overal kreten tegen als "Honda CBR 600 F (pc19)" etc. Waar staat die pc 19 waarde voor eigenlijk??
Dus we zien je in V'daalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef dribbel79 het volgende:
Ik wil best naar Ede, maar ik woon in Veenendaal...
Nog beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:18 schreef bwt het volgende:
Alles is mogelijk10 uur vind ik ook prima. hebben we wat meer uitloop tijd
Doe je goed ... Veel plezier buiten ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:03 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook terug van z'n werk.Was me het dagje wel zeg.15 minuten heen fietsen,aanhoren dat er weinig werk is en of ik genegen ben vrij te nemen
,"ja maar ik weet niet hoeveel vrije dagen ik nog heb".Ries je hebt nog ruim 3 maanden staan.Ja maar na aftrek van alles?Dan heb je aan het eind van het jaar inclusief kerstvakantie nog 3 weken staan
.Oeps,nou dan ga ik maar het een en ander op maken,en weer 15 minuten terug fietsen.De rest van de week ook vrij.En het is lekker weer buiten
.
ist goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]![]()
Fullie, we zien je in V'daal wel dan denk ikals je ons kunt vinden
Lijkt me dat we rond 10.45 uur in Ede kunnen afspreken, dan zijn we mooi op tijd in V'daal
wat toevallig... ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik rijd met Hicham + een groepje MF'ers vanuit A'dam mee ...![]()
Hmmm..mja, maar die Bandit van hem is bepaald niet standaard door de Hyperpro achtervoor voor een 1200.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef Roderick2085 het volgende:
op een verlaten 'parkeerplaats' hier op de dijk ff op de bandit gereden, zo, das nog eens een verschil met een gs'je zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms ook maar net wat je voorkeur is qua bochten, op de 1 of ander manier heb ik meer vertrouwen in rechterbochten, waar je hem snel omgooit, , en minder in lange doordraaiers linksom.quote:daarma nog ff naar hoevelaken geweest... hicham voorop....
had wel het gevoel alsof ik bijna nooit rechter bochten nam ofzo... hij hobbelde een beetje heen en weer in het begin....![]()
Maar jij hebt vast een exemplarische deuk in je banden rechts.. schaamrandjes die nu weg zijn.. of een lekkende voorvorkkeering.wat je in het echie niet eens voelt.
Zeggen ze van V-power ook, heeft met de reinigende werking te maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
w00t heerlijk rijweer
Ook even Euro95 getankt bij de Shell.. schijnt een nieuwe 'soort' te zijn waardoor het verbruik lager wordt, zegt men (prijs is hetzelfde). Zie ook topic in PTA hierover. Ze zeggen dat het 10-15% scheelt in het verbruik. Morgen heb ik de tank vast wel weer leeggereden, dus kan ik het dan even checken![]()
Lange, hele lange termijn politiek dus.![]()
Op de rollenbank bij het blad Moto73 maakte het niets uit vlak na elkaar gemeten.![]()
true, maar alleen al als je erop zit.... tank tussen je benen is misschien wel (voor het gevoel) 2x zo dik als die van de gs.... zit echt een stuk hoger (en dat komt niet alleen door de tail risers)..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm..mja, maar die Bandit van hem is bepaald niet standaard door de Hyperpro achtervoor voor een 1200.
quote:ssssttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm....quote:[..]
Soms ook maar net wat je voorkeur is qua bochten, op de 1 of ander manier heb ik meer vertrouwen in rechterbochten, waar je hem snel omgooit, , en minder in lange doordraaiers linksom.![]()
Maar jij hebt vast een exemplarische deuk in je banden rechts.. schaamrandjes die nu weg zijn.. of een lekkende voorvorkkeering.wat je in het echie niet eens voelt.
![]()
schaamranden zijn minder... nog niet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duie rijdt wel goed, maar ik zou juist met name benieuwd zijn naar het verschil met de R6.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef AndreB. het volgende:
Morgen testrit maken op deze beauty:
[afbeelding]
* AndreB. is zeer blij dat het morgen lekker weer wordt![]()
Misschien komt er ook nog een ritje op een R6 bij![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm....schaamranden zijn minder... nog niet weg
nat schuurpapier dan maar..hier kan je niet mee verschijnen op de MFMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zet vooral die aandacht op de spoiler ivm Hiesj.![]()
Breng je ook verslag uit van je bevindingen?Klinkt wel intressantquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
w00t heerlijk rijweer
Ook even Euro95 getankt bij de Shell.. schijnt een nieuwe 'soort' te zijn waardoor het verbruik lager wordt, zegt men (prijs is hetzelfde). Zie ook topic in PTA hierover. Ze zeggen dat het 10-15% scheelt in het verbruik. Morgen heb ik de tank vast wel weer leeggereden, dus kan ik het dan even checken![]()
En hoe weet die motor dat dit er in zit?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
Breng je ook verslag uit van je bevindingen?Klinkt wel intressant,want de BMW lust 'm aardig
![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Breng je ook verslag uit van je bevindingen?Klinkt wel intressant,want de BMW lust 'm aardig
![]()
Oh, nouja ik merk het welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet die motor dat dit er in zit?
Gaat'ie dan minder injecteren?![]()
Bij een GS-500, dus een concept met een "ouderwetse" niet zelf denkende carburateur is het helemaal grappig, de hoeveelheid benzine wordt bepaald door de gaatjes van de sproeier.
Zonder deze te vervangen, of een stationair of middengebied te verstellen gaat er dus altijd dezelfde hoeveelheid in bij dezelfde gashandle standen als voorheen.![]()
Witte lettertjes op de bandjes ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
leuk motortje voor ondeugd2500 eurie
Je mag wel discusseren waarom hij zuiniger loopt? Hoor geen argumenten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh, nouja ik merk het wel![]()
Ik bewaar altijd de bonnetjes bij het tanken en schrijf er het aantal kilometers per tank op, dus ik weet altijd wat voor verbruik ik heb. Zal het vergelijken met de laatste tankbeurtjes![]()
Ik ben nog nooit op een MM geweest, en was het ook niet van plan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef bwt het volgende:
Zeg beater. Nu hebbie je bike verkocht (schijnt het gerucht te zijn).
Hoe kom je nu naar de MM toe?
je pontiac heb je ook al niet meer.
Nix anders te pimpen misschien?en nu eerst ff sporten
Duidelijk een motor van een beginner.quote:
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef bwt het volgende:
O ja, voor degene die me mobiel probeert te bereiken - die doet het niet zo goed.
Ik heb je zojuist mijn 06 gemaildquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef bwt het volgende:
O ja, voor degene die me mobiel probeert te bereiken - die doet het niet zo goed.
mail backquote:
Uiteindelijk komen al die marketingpraatjes op een rendementsverhoging uit en dat is redelijk eenvoudig te testen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ja, laat ze het tegendeel maar bewijzen, ik kan het niet beredeneren, maar goed ben ook maar een consument.![]()
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:25 schreef hollander172 het volgende:
Uiteindelijk komen al die marketingpraatjes op een rendementsverhoging uit en dat is redelijk eenvoudig te testen.
Ik geloof er dus ook niet in.![]()
quote:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet die motor dat dit er in zit?
Gaat'ie dan minder injecteren?![]()
Bij een GS-500, dus een concept met een "ouderwetse" niet zelf denkende carburateur is het helemaal grappig, de hoeveelheid benzine wordt bepaald door de gaatjes van de sproeier.
Zonder deze te vervangen, of een stationair of middengebied te verstellen gaat er dus altijd dezelfde hoeveelheid in bij dezelfde gashandle standen als voorheen.![]()
Idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.![]()
ja, sorry, MF-verslaafdquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.![]()
[..]
We missed you.
Wel elders posten op zaterdag.![]()
Nog motorgerelateerd ook.
De brandstoffen die ze nu ontwikkelen zouden geen bestaansrecht hebben als ze niet geschikt waren voor een catalysator.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:36 schreef richardgie het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.Geloof de verhalen over minder brandstofverbruik op papier dan ook niet,maar sta natuurlijk wel altijd open voor suggesties
,en als blijkt dat het echt redelijk scheelt,zeker de moeite waard om te proberen lijkt me,maar ik heb liever eerst dat een ander het uitprobeerd.En heeft het bijvoorbeeld ook invloed op de catelisator etc,
.
Goeie morgen trouwens iedereen.
Euh, je poste in e.a. topic op Fok! notabene.quote:
Eigenlijk meer het icoontje wat er achter staat,en dan ook meteen met iemand achterop willen gaan gaan rijden,dat je je rijbewijs gaat halen daar twijfel ik niet aan.quote:
Je had toch een vaste chauffeur geselecteerd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Faithy het volgende:
iemand die via Den Haag naar de MM wil rijden?
Maar volgens mij hebben de nieuwere brandstoffen een reinigende werking?En waar gaat de loslatende koolaanslag dan naar toe.Volgens mij gaat dit er ook via de uitlaat uit,en zou het zo de kanalen van de kat kunnen beschadigen.Of maak ik hier nu een denkfoutquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De brandstoffen die ze nu ontwikkelen zouden geen bestaansrecht hebben als ze niet geschikt waren voor een catalysator.![]()
De TLR is niet meer te koop trouwens.![]()
Heb de eerste die er belangstelling voor had nog gemaild, hij poste op MF dat hij een ongeluk had gehad met de Blade, maar volgens mij is dat een smoesje om er vanaf te zien.![]()
Hij zou nu geen geld meer hebben. (had het eerder gewoon op de bank staan naar zeggen)
Ik stelde nog voor om de Blade over te nemen om er een streetfighter van te maken.
Zoals Da Liks.![]()
[afbeelding]
Hij houdt zich lekker stil.![]()
[..]
Euh, je poste in e.a. topic op Fok! notabene.![]()
De MC bleef nagenoeg het hele weekend verschoond van Kratjuh, Bazziek, Rebbel, Gawaine en Roderick.
Mercy en Raus alleen een simpele tvp post..kee Raus nog 1-2 postjes daarna.![]()
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:06 schreef richardgie het volgende:
Maar volgens mij hebben de nieuwere brandstoffen een reinigende werking?En waar gaat de loslatende koolaanslag dan naar toe.Volgens mij gaat dit er ook via de uitlaat uit,en zou het zo de kanalen van de kat kunnen beschadigen.Of maak ik hier nu een denkfout.
Mja vind je het gek ... Zaterdag stond ik zwaar gezellig op het Raadhuisplein hier in't dorp te feesten en zondag zat ik lekker bij m'n meisje bij te komen uit m'n alcoholische coma ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De MC bleef nagenoeg het hele weekend verschoond van Kratjuh, Bazziek, Rebbel, Gawaine en Roderick.
Mercy en Raus alleen een simpele tvp post..kee Raus nog 1-2 postjes daarna.![]()
zwart !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
leuk motortje voor ondeugd2500 eurie
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eigenlijk meer het icoontje wat er achter staat,en dan ook meteen met iemand achterop willen gaan gaan rijden,dat je je rijbewijs gaat halen daar twijfel ik niet aan.
Hmmm, geen reden om even gedag te zeggen tussendoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja vind je het gek ... Zaterdag stond ik zwaar gezellig op het Raadhuisplein hier in't dorp te feesten en zondag zat ik lekker bij m'n meisje bij te komen uit m'n alcoholische coma ...
čn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:33 schreef ondeugend het volgende:
zwart !
De vierde!quote:
* Rib-i mengt zich in de discussiequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.![]()
Een diesel vervuilt wel veel, daar heb je een constante uitstoot, en daar gaan die nieuwe roetfilters van dicht zitten die ze vanwege milieueisen geintroduceerd hebben.![]()
(mede omdat nieuwe dieselblokken op lage temperatuur draaien, en de roetdelen nu niet verbranden)
Ik weet er eerlijk gezegd het fijne niet van,maar heb inderdaad wel m'n bedenkingen bij de vernieuwde brandstoffen.Wordt nu nog maar eens bevestigdquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.![]()
Een diesel vervuilt wel veel, daar heb je een constante uitstoot, en daar gaan die nieuwe roetfilters van dicht zitten die ze vanwege milieueisen geintroduceerd hebben.![]()
(mede omdat nieuwe dieselblokken op lage temperatuur draaien, en de roetdelen nu niet verbranden)
Zou tijd worden.quote:
Zeg ik.quote:Aangezien het rendement van een conventionele benzinemotor ongeveer 40% is zal de verbetering die V-Power met zich meebrengt volgens mij pas meetbaar zijn na enkele 10.000-den kilometers.
Ik denk dat het effect vooral psychologisch is.quote:Dat het direct voelbaar is kan ook wel waar zijn aangezien er volgens de site meer energie vrijkomt bij de verbranding.
Dat waren Fullie zijn woorden gisteren.quote:In tegenstelling tot V-power zal de nieuwe Euro 95 geen verbetering in rendement laten zien, wel is het beter voor het millieu.
Net als Duracell batterijen, produceren uitsluitend Alkaline batterijen, maar vergelijken hun meerwaarde in advertentie's altijd met Zinc Kool batterijen. Zo kan ik het ook.quote:Mja, valt wat voor te zeggen, liegen mag niet dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten![]()
As said, lange termijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
V-power vind ik maar onzin, daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.
5quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Faithy het volgende:
en nog een koffie
moet even WB inhalendit is ook mijn vierde
![]()
Boeiend hč allemaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef kratjuh het volgende:
Volgende topic gaat dus iets van Nieuwe Fok!MC-power, meer rendement voor uw motor heten ofzo ... ?
Werkt niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
Het schijnt zelfs dat je invloed kan oefenen op je eigen fysiek, door maar te denken dat je extra spiergroei hebt.Scheelt 3-5% heb ik eensz gelezen.
![]()
Misschien dat je metabolisme beter werkt, en je minder cortisol afscheiding hebt.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat je invloed kan oefenen op je eigen fysiek, door maar te denken dat je extra spiergroei hebt.Scheelt 3-5% heb ik eensz gelezen.
![]()
Bod loopt op een KLX650C uit 1997 voor 750 euro.quote:
Hahahahahahhahaquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bod loopt op een KLX650C uit 1997 voor 750 euro.
Afgeragd en in crosstrim.
Jij zou mijn KLX namelijk nog een keer slopen om het frame te spuiten.
Van die aanbieding maak ik dan graag gebruik.
Jij hebt toch teveel vrije tijd.![]()
Pic's Plzquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Streetfighter in wording mag voor 2000 euro van baasje wisselen. Krijg je een 750 CC watergekoelde GSXR met VFR achterbrug. Net nieuwe 6 zuiger nissin;s ( vorige maand gekocht), R1 2005 kont en een aangepaste R6 2001 kont. Extra bandje, een BT014 (vorige week gehaald) en/of een diablo. Voorbochten heel de mik mak. alleen een demper en een oliefilter en remleiding ontbreken.
Koop ik een monster en kap ik met dat verbouw, geen tijd, geen gereedschap![]()
Deal
vanavond dan maarquote:
Ow, ik dacht dat dit verkoopverhaal zou eindigen in een ruil met de TLR.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahahahhaha![]()
Ja vrije tijd, vroegah JA![]()
Maar dat blok heb ik in 1 middag voor je eruit. Oefening baart kunst, ofzo iets![]()
Koop anders die van mij, volledig gepimpt voor, vrienden prijs, 2900 Euro tjes![]()
Streetfighter in wording mag voor 2000 euro van baasje wisselen. Krijg je een 750 CC watergekoelde GSXR met VFR achterbrug. Net nieuwe 6 zuiger nissin;s ( vorige maand gekocht), R1 2005 kont en een aangepaste R6 2001 kont. Extra bandje, een BT014 (vorige week gehaald) en/of een diablo. Voorbochten heel de mik mak. alleen een demper en een oliefilter en remleiding ontbreken.
Koop ik een monster en kap ik met dat verbouw, geen tijd, geen gereedschap![]()
Deal
Ook goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dit verkoopverhaal zou eindigen in een ruil met de TLR.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dit verkoopverhaal zou eindigen in een ruil met de TLR.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat komt omdat we zoveel van je houden ...
Die rijden wel het lekkerst,gelequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef AndreB. het volgende:
Mmmm die Suzuki GSX-R waar ik op zou gaan rijden had een lege accu, dus hebben ze me maar een wat nieuwer model meegeven; Een gele
[afbeelding]
Reed heerlijk en met m'n lengte van 1.93 m had ik nieteens zo'n last van hoe klein dat ding was. Lekker vermogen trouwens![]()
De R6 was nog niet binnen dus daar ga ik volgende week op rijden![]()
quote:
Moet je maar eens een Fok! meeting mee doen, ergens in het land, , zeker weten dat na 150 km je polsen en benen rust willen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef AndreB. het volgende:
Reed heerlijk en met m'n lengte van 1.93 m had ik nieteens zo'n last van hoe klein dat ding was. Lekker vermogen trouwens![]()
Beter rij je ze vlak na elkaar, dan merk je het best de verschillen.quote:De R6 was nog niet binnen dus daar ga ik volgende week op rijden![]()
OPM had het over een speciaal plekkie nog af te spreken..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe herken ik jullie zondag??
rood met zwarte jas, rood zwarte helm, zwarte broek..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
CBR600 is de meest voorkomende motor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:32 schreef dribbel79 het volgende:
Houden jullie mijn pliesiemotert in de gaten? Is makkelijker denk ik
Een roos in je knoopsgat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:38 schreef Faithy het volgende:
rood met zwarte jas, rood zwarte helm, zwarte broek..
ik denk dat ik de enige ben![]()
![]()
![]()
oh.. en knalrood haar![]()
als ik er ben...
K ben nog jong hequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Moet je maar eens een Fok! meeting mee doen, ergens in het land, , zeker weten dat na 150 km je polsen en benen rust willen.![]()
[..]
Beter rij je ze vlak na elkaar, dan merk je het best de verschillen.![]()
Zoals ik eerder zei verwacht ik de R6 nog wat kleiner, maar heb er geen ervaring mee.
I know...zwaailicht mee dan?? Wiewiewiequote:
Rooksignalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef dribbel79 het volgende:
I know...zwaailicht mee dan?? Wiewiewie
Of een sigaartje opstekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooksignalen.![]()
En maar blijven burnen een half uur lang.![]()
![]()
Hell no, liggen net nieuwe Roads onder...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Rooksignalen.![]()
En maar blijven burnen een half uur lang.![]()
![]()
Knap prijzige aangelegenheid he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hell no, liggen net nieuwe Roads onder...
Voor- en Achterband setprijs van 280,- (incl. omleggen)...quote:
Valt mee.Was vorige week voor alleen een achterband 259,62 kwijt,inclusief omleggen,verwijderen oude band,balanceren,ventiel,wielbout en balanceerlood.Zit nu alleen een grijs stuk lood op m'n velg en de velg zelf is zwart,vorige lood was wel zwart.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Voor- en Achterband setprijs van 280,- (incl. omleggen)...
Kom ik met bandenmaat 190/50 en 120/70 ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Valt mee.Was vorige week voor alleen een achterband 259,62 kwijt,inclusief omleggen,verwijderen oude band,balanceren,ventiel,wielbout en balanceerlood.Zit nu alleen een grijs stuk lood op m'n velg en de velg zelf is zwart,vorige lood was wel zwart.
Is wel een Sportec M1 in de maat 180/55,en die brede banden zijn altijd vrij prijzig is me opgevallen.
nee, op een gs'je zitten lekkere maat banden... 110/70 en 130/70... mpp's hebben ze niet eens in die maatquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom ik met bandenmaat 190/50 en 120/70 ...
Setje Pilot Powers gaat me incl montage/balanceren etc ook 324 euri kosten ...
Dat bedoel ik.Zijn knappe prijzen en volgens mij zijn die Pilot's nog van een vrij zacht rubber compound ook,waardoor de levensduur ook niet optimaal is zeg maar.Had ze op de ZXR ook zitten.Maar de levensduur van deze Metzler's kan ik vrede mee hebben,heb met de vorige toch (bijna) 10.000 km gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom ik met bandenmaat 190/50 en 120/70 ...
Setje Pilot Powers gaat me incl montage/balanceren etc ook 324 euri kosten ...
Moet nodig wat doen hier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:36 schreef Roderick2085 het volgende:
nee, op een gs'je zitten lekkere maat banden... 110/70 en 130/70... mpp's hebben ze niet eens in die maat![]()
Hey dat zou heel goed eens kunnen inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:11 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb net Fulcrum_X gespotOp z'n rode GS500E. Hij reed door de Haismastraat in Burgum rond 15:00 uur.
^^quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een GS500 voldoet prima met Bridgestone BT-45, of Michelin Pilot Activ.
Dat is voor zo'n motor genoeg.![]()
Hagelnieuwe banden rijden overigens altijd lekkerder dan wat je nu hebt, ook als ze niet de topgrip bieden van een MPP.
^^quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wel heerlijk gereden![]()
Vanavond maar weer even![]()
..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
GS500 wave schijven.Zei ik het niet...
![]()
Undercover?quote:Op woensdag 03 mei 2006 11:04 schreef YyordyY het volgende:
[...]
Jij moet trouwens wel een beetje goed om je heen kijken;) Hard wegrijden bij de de stoplichten op de archipelweg, richting koopmans/nuon! Terwijl bij die stoplichten een undercover 2 plekken achter je staat._O-
Voor de rest ben ik even achter je aangereden, was int koekblik, maar de rontonde bij de nuon pakte je mooi
Das kutquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Even schelden.Wilde om 22:00 naar bed, maar zat nog even lekker te shoppen op Louis.de
Onderhand een aardige bestelling bij elkaar gesprokkeld.
Loopt net I.E vast nadat Adobe Acrobat live wil updaten.Hele boodschappenlijstje gewist.
![]()
![]()
Nog eventjes Biker Boyz kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
18 minuten in vogelvlucht een nieuwe bestelling gedaan.![]()
![]()
Trusten Fullen en Rib-i.. de rest ligt al zie ik.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
Nog eventjes Biker Boyz kijken![]()
Edit:
Wat een baggerfilm zeg, die van gisteren was leuker met Jackie Chan
Moest nog ff MF bijlezen, ben nu echt weg.quote:Op woensdag 03 mei 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Heb hier een versie van Tork, gedownload, en door een halve Nederlander vertaald.
De film is geen reet aan, maar van de ondertitels lig je helemaal dubbel.
Dat zal vanavond bij Biker Boys niet gebeuren, je mag hem dus op mijn advies missen.
Moest het ongelooflijk spannende en niet voorspelbare einde van Biker Boyz zienquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef stinkie het volgende:
ben ik er weer een keer, is iedereen pleite
nou ja![]()
Biker Boyz is crapquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog eventjes Biker Boyz kijken![]()
Edit:
Wat een baggerfilm zeg, die van gisteren was leuker met Jackie Chan
Jaja, in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Biker Boyz is crap![]()
Zonde dat ik hem vorig jaar op dvd gekocht heb.. ja nee hij was in de aanbieding inderdaad![]()
Trusten WBeater en anderen![]()
Kijk maar hoe het plaatje van mijn avatar er uit zietquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen, zorg maar dat je je theorie hebt zodat je in 1 ruk door kan voor het rijbewijs.quote:
Maandag kwart voor 12 theoriequote:Op donderdag 4 mei 2006 01:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, zorg maar dat je je theorie hebt zodat je in 1 ruk door kan voor het rijbewijs.
Trusten![]()
quote:
quote:
suc7quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maandag kwart voor 12 theorie![]()
![]()
![]()
Slaap lekker
't is hiero al 19 graden. Wat mag het vandaag gaan worden???????quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:53 schreef Faithy het volgende:
IAN:
Goedemorgen!!! Wat een heerlijk weer!!!!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren ff gereden; de reacties op die oortjes![]()
bij stoplicht hoor ik een toeter, kijk ik naar links zie ik een MPV en de vrouw achter het stuur steekt haar duim omhoog en gebarend met 2 oortjes op der hoofd, kijk ik verder in de auto zie ik 8/9 stuiterende kids: [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laatste regel van wat je wel of niet kan doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij stoplicht hoor ik een toeter, kijk ik naar links zie ik een MPV en de vrouw achter het stuur steekt haar duim omhoog en gebarend met 2 oortjes op der hoofd, kijk ik verder in de auto zie ik 8/9 stuiterende kids: [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds wanneer trekken motorrijders zich iets van anderen aan ... ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:23 schreef bwt het volgende:
[..]
laatste regel van wat je wel of niet kan doen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
<rephrase>
Waarom kan je niet gewoon lief/normaal doen...
Ik snap niet direct wat ik jou ooit misdaan heb, ik heb je uberhaupt nog nooit gezien, en elke keer druk je me maar de grond in, met achteloze of stomme opmerkingen, en nee, dat vind ik niet leuk nee!![]()
dat ik hopelijk ook naar de MM kom, dus....
nou, ik vind het niet leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stinkie is gewoon een lompe hork, deal with it.
ze bang is dat zoiets weer gebeurt??quote:
Trek het je niet aan meidquote:
Ik ben ook zo'n lompe hork dus mocht ik je ooit kwetsen of beledigen in de toekomst alvast mijn excuses.quote:
Ik noem het eerlijk en recht door zee. Sommige mensen hebben daar soms wat moeite meequote:Op donderdag 4 mei 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stinkie is gewoon een lompe hork, deal with it.
Bullshit, je hebt me zelfs op de 5 jaarsmeet een keer aangesprokenquote:Op donderdag 4 mei 2006 06:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
<rephrase>
Waarom kan je niet gewoon lief/normaal doen...
Ik snap niet direct wat ik jou ooit misdaan heb, ik heb je uberhaupt nog nooit gezien, en elke keer druk je me maar de grond in, met achteloze of stomme opmerkingen, en nee, dat vind ik niet leuk nee!![]()
dat ik hopelijk ook naar de MM kom, dus....
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef Faithy het volgende:![]()
ik vraag me ineens niet meer af waarom ik liever op MF rondhang
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bullshit, je hebt me zelfs op de 5 jaarsmeet een keer aangesproken
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef Faithy het volgende:![]()
Nou dan,dan ben je toch klaar zou ik zo denken,maar trek je niet alles persoonlijk aan ook al is het wel tegen je gericht,dat wil ik alleen maar zeggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:18 schreef Faithy het volgende:
ik zeg toch ook niet dat ik hier niet meer kom?
Maar ja, face it: ik zit meer op MF (tijdens werktijd) dan op Fok! en dat heeft zo z'n redenen. Maar er zitten hier in de Fok!MC genoeg mensen die ik erg tof vind
Ah joh trek het je niet zo aan, we bedoelen het allemaal goed maar het geschreven woord kan soms wat vreemd/raar/etc. aankomen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef Faithy het volgende:![]()
Dat zeg ik, lompe hork heerlijke hollandse nuchterheid.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik noem het eerlijk en recht door zee. Sommige mensen hebben daar soms wat moeite mee![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vindt je best liev hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:28 schreef Faithy het volgende:
ach, ik vind het gewoon niet leuk om elke keer in de zeik genomen te worden om niets..![]()
Nee,die is verzet naar Donderdagquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef dribbel79 het volgende:
Zou de vrijdagmiddagrel morgen een andere lading krijgen met al dat bevrijdingsbier??
Bevrijdings bier?????quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef dribbel79 het volgende:
Zou de vrijdagmiddagrel morgen een andere lading krijgen met al dat bevrijdingsbier??
doe geen moeitequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,die is verzet naar Donderdag.
Maar iedereen is nu even bezig om Faithy te behouden voor FokMc.
Zal wel schelen in de hoeveelheid typo's.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef dribbel79 het volgende:
Lekkere woordkeuze voor bevrijdingsdag ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,die is verzet naar Donderdag.
Ik zag het ja,je typt ook sneller dan ik kan reageren.Loop trouwens ook met enige regelmaat weg nadat ik wat gepost hebquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:10 schreef Faithy het volgende:
[..]
doe geen moeitezie boven
oh en ehm.. ik was niet van plan weg te gaan hoor![]()
* bier dat in de regel wordt genuttigd tijdens, vlakbij of ter ere van bevrijdingsdag en/of een bevrijdingsfestival.quote:
Hey.. hey.. lekker knuffelen heyquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:28 schreef Faithy het volgende:
ach, ik vind het gewoon niet leuk om elke keer in de zeik genomen te worden om niets..![]()
Je lijkt Big Brother Ruud wel ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey.. hey.. lekker knuffelen hey [afbeelding]
quote:
Gratis geheugensteuntje ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik was die knurft net weer vergeten.![]()
Wiequote:
Nou bedankt...quote:
/sdohquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
* bier dat in de regel wordt genuttigd tijdens, vlakbij of ter ere van bevrijdingsdag en/of een bevrijdingsfestival.
dank u
Goeie keus!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie.
En hollander,ik heb m'n keus gemaakt hoor.Het wordt geen laptop,maar een M 16 of eigenlijk een AR 15.Is de burgeruitvoering.
Als je echt vrienden met ze wil worden moet je zeggen dat het een dialect is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Aardige lui, die Friezen, maar dat taaltje ...![]()
![]()
![]()
Nee,een gebruikte met verlengd magazijn en HB uitvoering.Zijn er niet zo heel veel van in Nederland.En een aimpoint kijker er opquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goeie keus!
En veel waardevaster dan een klapjap.![]()
Ga je voor een nieuwe of occasion?![]()
Mooi kijkertje zo'n aimpoint. Heb eens er door gekeken bij mijn buurman.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,een gebruikte met verlengd magazijn en HB uitvoering.Zijn er niet zo heel veel van in Nederland.En een aimpoint kijker er op.
Wat kost dat geintje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,een gebruikte met verlengd magazijn en HB uitvoering.Zijn er niet zo heel veel van in Nederland.En een aimpoint kijker er op.
Ik dacht dat de AR de kortere, full-auto versie voor arrestatieteams e.d. was ipv de burgeruitvoeringquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was voor een wapen kijken waar ook een wissel set voor verkrijgbaar is.Als je dan "groot"mag schieten ,hoef je niet meteen een heel nieuw wapen te kopen,maar welke wapens dat hebben en welke niet,dat weet ik ook niet uit m'n hoofd.En dat geintje met die AR 15 gaat 1500,- kosten,inclusief wissel set etc.en HB staat voor Heavy Barrel.Zo'n dikke loop.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat kost dat geintje?HB uitvoering?
Staat er trouwens ook eentje bij Hendrix van der Putten.
In januari wilde ik zelf nog niet eens een wapen maar nu ik al 2 keer geschoten heb met een versteld wapen (en dus opnieuw moest leren richten met die afstelling) zit ik zelf ook al rond te kijken, vanavond waarschijnlijk proefschieten met een Hammerli Xesse en de Sig Mosquito en Walther P22 staan ook nog op het program.
Weet jij wat er nog meer te krijgen is voor dat peutercaliber?Verder dan bijv. bovengenoemde en een Buckmark kom ik niet.
Weer een afk. waar ik de bet. niet van weetquote:
http://www.sdoh.nl/ ???quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een afk. waar ik de bet. niet van weet
Smak geld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was voor een wapen kijken waar ook een wissel set voor verkrijgbaar is.Als je dan "groot"mag schieten ,hoef je niet meteen een heel nieuw wapen te kopen,maar welke wapens dat hebben en welke niet,dat weet ik ook niet uit m'n hoofd.En dat geintje met die AR 15 gaat 1500,- kosten,inclusief wissel set etc.en HB staat voor Heavy Barrel.Zo'n dikke loop.
Nee,voor burgers is er geen een vol automatisch wapen verkrijgbaar,en in burger uitvoering heet het ding AR 15 en in militaire uitvoering M 16.Verschil is dus de volautomaat,en vuurstoten,alleen mag je met de AR 15 dus wel weer militair geweer schieten omdat de M 16 voor burgers niet verkrijgbaar is,het verschil is ook niet te zien,maar zit hem hoofdzakelijk in de automaat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de AR de kortere, full-auto versie voor arrestatieteams e.d. was ipv de burgeruitvoering
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef bwt het volgende:
[..]
suc7
[..]
't is hiero al 19 graden. Wat mag het vandaag gaan worden???????
ps. wat is toch dat "IAN"
Dank u dank uquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:02 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
![]()
Succes alvast
Ik heb ook in Den Bosch Theorie-examen gedaan, van de 19 kandidaten was ik als enige geslaagd![]()
De spreekwoordelijke Egg on your face ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Dank u dank uZal wel lukken hoop ik, als ik niet slaag sta ik wel mooi voor lul natuurlijk
![]()
Thxquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke Egg on your face ...
Succes man![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Aardige lui, die Friezen, maar dat taaltje ...![]()
![]()
![]()
msn messenger heeft een leuke add-on - messenger plusquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een afk. waar ik de bet. niet van weet
stiekum een tvp dusquote:
Juistquote:
Net post zitten sorteren en voor de honderste keer zitten inbeelden dat ik al kon rijdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tja, scooter tuig hč![]()
![]()
Rustig hier trouwens, iedereen aan het rijden? Ben even aan het relaxen, best wel doodop![]()
Arme knulquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net post zitten sorteren en voor de honderste keer zitten inbeelden dat ik al kon rijden![]()
![]()
ben naar een digitale camera aan het kijken...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Rustig hier trouwens, iedereen aan het rijden? Ben even aan het relaxen, best wel doodop![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)igitale%20camera.htmquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben naar een digitale camera aan het kijken...
iemand nog tips? wat is belangrijk enzo?
deze ziet er voorlopig nog wel netjes uit...
Met groot schieten bedoel ik alles groter dan .22,en volgens mij moet je voor dat je "groot"mag schieten eerst een jaar "klein" hebben geschoten,maar ik weet niet of dit wettelijk geregeld is of dat verenigingen hier zelf een procedure voor in mogen stellen.En het moet ook zo zijn dat de vereniging er de mogelijkheid voor heeft.En ik dacht toch echt dat ik een mail had gestuurd met een eventuele week?Maar kan er zelf trouwens ook niks meer van terug vinden,dus weet het niet zeker.Maar in week 22 ,3 Juni,schikt dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Smak geld.Maar goed, wapens zijn behoorlijk waardevast en slijten doen ze ook niet echt snel.
Tsja wisselsetjes zijn misschien een optie maar het is ook wel leuk om af en toe iets anders te proberen, de kosten zijn het ook niet trouwens, zag dat een P22 bijv. maar iets van 250,- doet nieuw.
Wat bedoel je met "groot" schieten eigenlijk?Na gedegen instructie en met licentie/verlof op zak mag je toch met alle daarvoor aangewezen kalibers schieten?
Of zit ik fout?
Je hebt ook nog steeds niet gereageerd op mijn mailtje.![]()
Nee,met de kleine meid naar de dode herdenking geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, net thuis, even direct uit mijn werk wat spulletjes opgehaald. MPP bleek helemaal in Middelburg te liggen.![]()
[afbeelding]
Hert duoseatje lag gelukkig precies op het midden van de route.
Speciaal voor Faithy gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:49 schreef BazzieK het volgende:
Net mijn brommer te koop gezet, hoop dat ie goed verkoopt heb ik wat geld achter de hand voor de motor.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
Buurjongen net ongeluk gehad, scooter krom en hij naar het ziekenhuis
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, net thuis, even direct uit mijn werk wat spulletjes opgehaald. MPP bleek helemaal in Middelburg te liggen.![]()
[afbeelding]
Hert duoseatje lag gelukkig precies op het midden van de route.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pic's Plzquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik slaap nog niet, want er staat een jaloerse griet op de deur te bonzen en te schoppen met wie ik ben wezen stappen vanavond.![]()
Had haar net al binnengelaten, maar ze liep zelf weer weg, en nu is ze er weer.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wordt dan 1 euro. Je kunt het storten op .. bla bla![]()
Niet hier, op de stort natuurlijk:quote:
Hele dag gereden, daarna motor gepoetst...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet hier, op de stort natuurlijk:
[afbeelding]
![]()
Succes Wbeater met slapen.. ik gaat straks ook maar denk ik. Was echt kapot vanavond, helemaal gaar. Heb wel zin om lekker te maffen![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schindler's List is inderdaad een erg indrukwekkende en goede film
Ik ben ook maffen, trusten
quote:
Moet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef richardgie het volgende:
Moet uit logeren met m'n nichtje,en die vindt het leuk achter op de motor(is pas 5 trouwens)
Hoeveel jaar is ze inmiddels te laat met dat verzoek???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet.En past ze achterop dan
, en je rijdt alleen bebouwde kom dan toch zeker..
![]()
Op mijn S zat zelfs een volwassene veel te ruim en beweeglijk.
Nick zijn mamma heeft deze week het verzoek gedeponeerd om voorlopig even een aantal jaren te wachten voordat hij achterop mag.![]()
Gister nog even nagevraagd nav je opmerking maar dit is verder niet wettelijk geregeld, verenigingen mogen je wel weigeren natuurlijk maar dat is in algemene zin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Met groot schieten bedoel ik alles groter dan .22,en volgens mij moet je voor dat je "groot"mag schieten eerst een jaar "klein" hebben geschoten,maar ik weet niet of dit wettelijk geregeld is of dat verenigingen hier zelf een procedure voor in mogen stellen.En het moet ook zo zijn dat de vereniging er de mogelijkheid voor heeft.En ik dacht toch echt dat ik een mail had gestuurd met een eventuele week?Maar kan er zelf trouwens ook niks meer van terug vinden,dus weet het niet zeker.Maar in week 22 ,3 Juni,schikt dat?
Mail is inmiddels ook verstuurd..
Tja, hij is 8, en groot voor zijn leeftijd, maar achterop is nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:53 schreef bwt het volgende:
Hoeveel jaar is ze inmiddels te laat met dat verzoek???![]()
Meestal niet.quote:
Toermotor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
[afbeelding]
Stuurt dat wat, zo'n RF600R?![]()
Daar kan Roadkill vast wel een antwoord op geven![]()
Vind het kwa uiterlijk ook wel een redelijke machine ja.. heb ik toch liever een ZX7Rquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toermotor.![]()
In zijn tijd kon Suzuki niet zo goed meekomen op de technologische ladder bij Kawa, Yammie en Honda.
Dus kozen ze voor een budget alternatief, net wat zwaarder in gewicht en minder sportief qua remmen, vering, frame en motorblok.
Maar ik vind een RF wel een leuke fiets die er voor het jaartal niet al te veroudert uitziet.![]()
Hfl. 5.400, 00 voor een motor van 15 jaar oud.. toen was jij 4 jaar.quote:
6 jaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hfl. 5.400, 00 voor een motor van 15 jaar oud.. toen was jij 4 jaar.![]()
Ik begon het jaar erop met motorrijden.![]()
Lessen dan, duurde ruim een jaar voordat ik het had.![]()
Ik vond al dat editten toch minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |