quote:Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Pinball het volgende:
Ergens is iemand nu heel blij op mijn oude iBook aan het werken.
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
whehehe, toffe OP.
Hij was iets minder oud.quote:
Thx, ziet er een stuk beter uitquote:
Dat blijft nog steeds het mooiste model hequote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij was iets minder oud.Niet veel.
[afbeelding]
Apple kan niet duur genoeg zijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Geqxon het volgende:
8gb flashgeheugen, is dat niet vreselijk duur? Like 600 euro duur?
Rot eens op knaap.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Apple SC is dicht, dus proberen jullie het hier maar
ik kan niet wachten totdat de WOW weer afgelopen zijn
Je moet nu ook niet gaan overdrijven met (c) tekentjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef iDex het volgende:Macbooks? je bedoelt de nog te komen
Apple laptops
ik ben wel benieuwd wanneer deapple
macbooks gereleased word.
zouden er op de icoontjes van fok geen copyright zitten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes,
RonnyTurenhout
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk er ook aan om een Apple te kopen![]()
ff Appleinsider in de gaten houden he en je kan dan wel e.e.a. gissen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand toevallig of er een nieuwe iMac uitkomt ergens begin Juli? Of kan ik er makkelijk 1 gaan bestellen zo rond Juni?
Nou ja, ik heb al een iBook G4 en een Mac Mini G4. Maar ik wil gewoon een iMac Intel erbij hebben zodat ik van mijn lelijke PC af kan en met de iMac zowel Windows (ik heb het toch echt nodig voor sommige dingen), Linux als OSX kan draaien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef editor2 het volgende:
[..]
ff Appleinsider in de gaten houden he en je kan dan wel e.e.a. gissen...
Reken maar dat zo tegen november alles wat moet uitkomen zoals Dualcore Powermac G5,
iBook en evt 12 inch PB er dan allemaal zal zijn. Je weet het he.. Kersttijd komt er aan en dan wil ook Apple zoals elk commercieel bedrijf ff cashen.
Ik geef niets om revisies. Ik heb ook een iBook gekocht terwijl 1 maand later de MBP uitkwam. Ik ben tevreden met mijn iBook die op sommige dingen zelfs nog sneller is dan menig laptop uit de PC wereld. Nee, ik kijk niet echt op van revisiesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef editor2 het volgende:
Eind dit jaar komt zowiezo Leopard alias Mac OSX 10.5 officieel uit. ik dacht iets van oktober???. Als ik me niet vergis hebben dan sommige resellers of zelfs de Applestore van die speciale December paketten zo tegen kerst waarbij je bij aanschaf van een nieuwe Mac volgens mij een nieuw OS er gratis,of zelfs voor een leuke prijs,bijkrijgt. Ben je heel goed bevriend met sommige resellers dan willen ze nog weleens een kopietje voor je branden van dat nieuwe OS zodat je het niet hoeft te kopen..
Ik zou als ik jou was nog even op de vingers bijten en doorsparen want wat is leuker om als ALLES er is dan lekker relaxed uit te zoeken wat je wilt. En het is beter zolaat pas te kiezen, wetende dat er toch even niks nieuws meer aankomt, dan voortijdig iets kiezen als blijkt dan 1 maand later er een revisie oid aankomt. Dat laatste heb je toch gezien met de 15 inch MBP en de 17 inch MBP? De laatste was achteraf met dezelfde/betere specificaties zelfs goedkoper.
Over je genaaid voelen...![]()
iMac met draadloos setje heb in met 1 kabel verhuisdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:35 schreef XL het volgende:
Klep richting zon als je buiten werkt met iBook. Is acceptabel.
Zet hem ook op een tafel, niet op schoot. Dan staat hij hoger en hoeft de klep niet zo ver open, valt er minder licht in. Kijk ideaal is het niet, maar veel comfortabeler dan een iMac buiten zetten is het wel.
Ja...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iMac met draadloos setje heb in met 1 kabel verhuisd
Als je een iBook met de klep richting de zon zet, zie je op je bureaublad dan het Apple-logo niet?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is 1 grote leugen, desalniettemin een leuke advertentie
Het zijn er 6 ofzo he....quote:
Zonder Microsoft hadden we niet vrijwel allemaal gebruik gemaakt van .doc bestanden, dus had niemand Microsoft Word nodig gehad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:47 schreef --- het volgende:
ach zonder microsoft had apple niet lang bestaan, mede door de microsoft word versie voor de apple.
Ik duide dus op het feit dat ze zeggen dat je een mac nooit hoeft te rebooten, en dat een mac geen virussen heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn er 6 ofzo he....
Uiteraard gaan ze niet vertellen dat MS beter is, maar het idee is bijzonder aardig. Om een gesprek tussen mensen te vergelijken met computers. Mac-minded als ik ben kon ik er wel hardop om lachen. Het is even geleden dat Apple op een dergelijke manier windows disste.
In dat geval heb ik ooit 1 x moeten rebooten omdat hij niks meer deed (voor de rest kan ik gewoon programma's killen die vastlopen) en draai ik geen anti-virus/spyware-software, maar ben ik nooit aangevallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik duide dus op het feit dat ze zeggen dat je een mac nooit hoeft te rebooten, en dat een mac geen virussen heeft
Zonder Microsoft was dat niet zo geweest. Dat zul je toch wel met me eens zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:56 schreef --- het volgende:
voor bedrijven, is microsoft office wel een standaard, dus zo kunnen bedrijven ook hun word en excel etc gebruiken op een apple omgeving.
Microsoft heeft Apple ooit van de ondergang gered door flink te investeren in Apple rond 1997. Dus, Apple heeft nooit meer kunnen bestaan zonder Microsoft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Jongens leer ff je Apple geschiedenis anders val je zo op...![]()
Word is afgekeken van Apple's eigen macwrite dat op de Macintosh
vanaf 1984 debuteerde. Ik heb hier nog zo een oude Macintosh staan met
dat erop en het werkt zelfs nog anno 2006.
Dus dat Apple nooit zonder dat computerbedrijf uit Redmond had kunnen voortbestaan
vanwege word etc... is larie.![]()
Redmond heeft alles van Apple afgekeken en er zijn voordeel meegedaan.
Niets voor niets noemen de die-hard Mac'ers Mac OS de blauwdruk voor Windows.
quote:ach zonder microsoft had apple niet lang bestaan, mede door de microsoft word versie voor de apple.
In dat geval kun je ook nog even toevoegen dat Apple plagiaat gepleegd heeft aan Xerox. Dus ik denk niet dat Apple moet zeuren over het zogenaamde plagiaat plegen van Microsoft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:05 schreef editor2 het volgende:
--knip--
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:05 schreef editor2 het volgende:
-knip-
Nope.. weer niet goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
In dat geval kun je ook nog even toevoegen dat Apple plagiaat gepleegd heeft aan Xerox. Dus ik denk niet dat Apple moet zeuren over het zogenaamde plagiaat plegen van Microsoft.
Ik had het niet over hoe de GUI van Apple zich gedraagd, maar over het begrip GUI en de basis die vereist is om een GUI te kunnen weergeven. Het hele idee van vensters en widgets komt bij Xerox vandaan en dat kan niemand ontkennen. Sommige dingen zijn schaamteloos overgenomen door Apple, andere dingen hebben ze zelf geintroduceerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef editor2 het volgende:
[..]
Nope.. weer niet goed.
Wederom weer die oude fabel die men graag van stal haalt om maar iets richting Apple
te kunnen gooien. Apple heeft nooit en te nimmer iets van Xerox gestolen.
Dat computerbedrijf uit Redmond wel. Dat zijn onweerlegbare feiten.
Sterker nog Xerox heeft zelfs toegestemd met Apple's deal indertijd met als tegenprestatie
toen flink wat Apple stock die heel veel geld waard waren.
De hele UI is gemaakt door Apple mensen,Apple aparatuur en Apple knowhow.
Hoe denk je dat de UI van het computerberdrijf uit Redmond is onstaan?
Waar denk je dat Ome Bill zijn kennis hiervoor heeft vergaard?
M-A-C-I-N-T-O-S-H-![]()
Gestolen is misschien ook niet het juiste woord, maar het is onweerlegbaar dat Xerox de eerste computer met een GUI maakte. In 1973 hadden zij hun Xerox Alto al te koop. Het duurde nog jaren voordat andere fabrikanten met grafische interfaces kwamen, waarvan Apple's Macintosh in 1984 de eerste was met succes bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef editor2 het volgende:
[..]
Apple heeft nooit en te nimmer iets van Xerox gestolen.
Je moet altijd groot denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
En terecht met 99 cent heeft betaal downloads echt toekomt. Boven de dollar is het nog maar de vraag of de cd verdwijnt.
Als je nog helemaal geen muziek hebt en dus ook geen CD's kunt importeren in iTunes, is dit inderdaad de goedkoopste manier om aan +/- 750 uur muziek te komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet altijd groot denken.
Je iPod 30gb vullen met muziek uit de iTunes store gaat je dus $15.000 kosten.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had het niet over hoe de GUI van Apple zich gedraagd, maar over het begrip GUI en de basis die vereist is om een GUI te kunnen weergeven. Het hele idee van vensters en widgets komt bij Xerox vandaan en dat kan niemand ontkennen. Sommige dingen zijn schaamteloos overgenomen door Apple, andere dingen hebben ze zelf geintroduceerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Concluderend:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:37 schreef editor2 het volgende:
[..]
ik zie dat we een versnelling hoger gaan gezien je plaatjes/doc.
![]()
Nou..ik zou zeggen lees dit eens aandachtig door en vergelijk het met hetgeen ik beweerde.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:47 schreef XL het volgende:
[..]
Concluderend:
Apple en Microsoft kopieerden beiden een concept waar Xerox PARC veel werk in had gestoken.
Het concept dat Microsoft maakte lijkt enigzins op het concept dat Apple eerder op de markt bracht en daarom zeggen we dat Microsoft de boel loopt te flessen. Prima, kan ik mee leven.
Koop hier een NL keyboard en je zult waarschijnlijk geen problemen krijgenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie dit topic ook als een soort sollicitatie-brief om de Apple-SC weer open te krijgen op korte termijn![]()
Btw: ik ben half juli in New York en Boston. Iemand tips om een gloednieuwe MacbookPro (uiteraard te kopen in NY) mee te krijgen door de douane...? iPod vullen met programma-map, bibliotheek en documenten leek me wel een goeie..
Nee, houden ze dat bij dan? "Deze passagier vertrok op 1 juni zonder laptop in z'n rugtas en kwam op 15 juni terug met"?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar had je die laptop ook gekocht in het buitenland..? Maw met lege handen aankomen en met een MBP weggaan..?
Ah, eerst flink toetakelen dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:39 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat als het er maar uit ziet alsof je 'em al jaren gebruikt, het geen enkel probleem is.
Nope, maar een MBP van twee dagen oud als 'gebruikt' door te laten gaan lijkt me nogal lastig. Het idee van het Nederlandse toetsenbord bevalt me trouwens wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, houden ze dat bij dan? "Deze passagier vertrok op 1 juni zonder laptop in z'n rugtas en kwam op 15 juni terug met"?
Ach, als 'ie gewoon in een hoes in je rugtas zit, valt het toch sowieso nauwelijks op dat het om iets bijzonders gaat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope, maar een MBP van twee dagen oud als 'gebruikt' door te laten gaan lijkt me nogal lastig.
Maar jij hebt nu eenmaal een mooie second skinquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn iBook ziet er trouwens ook nog als nieuw uit hoor. Geen kras te vinden. Ok, een klein beetje stof misschien. Net als mijn iPod mini van bijna een jaar oud, ziet er nog perfect uit. En ik denk dat veel mensen ziunig zijn op een dure laptop en dus een oudere laptop hebben die er nog prima uit ziet. Lijkt me geen uitzondering.
Je kunt albums kopen voor 9,99, en die hebben soms meer dan 10 nummers. dan ben je wat goedkoper uiitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet altijd groot denken.
Je iPod 30gb vullen met muziek uit de iTunes store gaat je dus $15.000 kosten.
wat ik bedoel, is dat er in midden en klein bedrijf veel gebruik word gemaakt van word, en excel, en dat microsoft daar de pakketen voor levert.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:05 schreef editor2 het volgende:
-knip-
Onderkant.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:17 schreef E.T. het volgende:
zit je aan de noord of zuidkant?
bovenop zie ik niemand tenslotte (aan beide kanten niet)quote:
En Apple.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:56 schreef nietzman het volgende:
Bier, wijven. [14.gif]
My life in a nutshell.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Apple.
en straks van bruggenmaker naar straatkrant verkoper met een bekertje...quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:30 schreef RickyGervais het volgende:
Dus je bent van restaurant expert naar bruggenmaker gegaan?
Ja, bedankt daarvoor hé.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef editor2 het volgende:
@nietzman&AoD: jullie vergeten s-t-u-d-i-e- financiering...![]()
Dat kan niet....quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:49 schreef editor2 het volgende:
weet je wat vet is? Pimpen met je Mac vanaf het hoogste punt op de Willemsbrug in Rotterdam, tussen je werkzaamheden door,EN wireless kunnen surfen.( 4 wireless accespoints)..![]()
Zie jij iets in de postzegel dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en daarnaast is het geen (recente) foto van de willemsbrug. De rechteroever is min of meer leeg op jouw avatar, en zowel de noord als zuid over is op de hoogte van de willemsbrug in beide richtingen niet 'leeg'
Klopt, maar om toch even ontopic te blijven, wil ik deze eens onder de aandacht brengen, als dat nog niet in de vorige topics (in DIG) gebeurd is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oude-wijn-in-nieuwe-zakken-topic![]()
Volgens mij verloopt deze 'sollicitatie' niet al te best..
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat kan niet....
En ik maak wireless accesspoints dus ik kan het weten.
en daarnaast is het geen (recente) foto van de willemsbrug. De rechteroever is min of meer leeg op jouw avatar, en zowel de noord als zuid over is op de hoogte van de willemsbrug in beide richtingen niet 'leeg'
Klassiek voorbeeldje van die prachtige reclamequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:06 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu trouwens met m'n moeder in de tuin. We zijn allebei aan het werk, zij op dr Sony Vaio, ik op m'n MacBook.
M'n MacBook pakt het draadloze netwerksignaal van m'n WAP-beveiligd Linksys access point prima op, ik heb 3 streepjes van de 4. Maar bij haar werkt het helaas niet.
Ik weet niet wat er misgaat, maar zodra ik in Windows het netwerk kies, krijg ik een foutmelding dat het niet werkt. Verder zie ik geen enkele opties, dus ik zou niet weten wat ik kan doen om het wel te laten werken.
Maar ik laat me niet zomaar inpakken, dus ik heb even een ethernetkabel gepakt, tussen mijn en haar laptop gegooid (gelukkig zit er een auto-switching netwerkport in een Mac en het maakt het dus niet uit of het een straight of een crossed kabel is) en heb ik Internet Sharing aangezet.
Standaard stond 'ie op "Share connection from [ Airport ] to computers using [ Ethernet ]". Prima, dat is wat ik wil. Dus ik klik op Start. Internet Sharing springt van Off naar On. "Hey mam, probeer Google eens". Voila. Eén klik en het werkt.
Hoe tof is dat
Het is niet ik wil je niet geloven taktiek. Ik geloof je gewoon niet, wantr je bent een pathalogische leugenaarquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:22 schreef editor2 het volgende:
[..]
je probeert het weer het met je -ik-wil-het niet-geloven-.taktiek.
![]()
weet je wat... geloof jij het toch lekker niet. Boeie.
Er zijn toevallig daar wel accesspoints want dit was vandaag vandaar geschoten.
Je raaskalt weer zoals gewoonlijk lekker uit je nek maar geeft niet past bij je..![]()
Dan moet hij er eerst naar toe lopen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet een goede oplossing. Spring lekker van de willemsbrug af.
Ga je springen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:51 schreef editor2 het volgende:
zooo...je oplossing is naderbij hoor jochie.
Ha, dat is inderdaad best tof.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt, maar om toch even ontopic te blijven, wil ik deze eens onder de aandacht brengen, als dat nog niet in de vorige topics (in DIG) gebeurd is.
Geniaal vind ik het. Alle mogelijkheden gebruiken om de dief te achterhalen, zelfs een ingebouwde iSight wordt indien aanwezig ingezet om foto's te maken van de persoon achter de laptop. En dat voor een paar tientjes eenmalig.
Ok, het is niet van Apple, maar ik vind het ontopic.
Ik heb het voor de grap even geprobeerdquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:32 schreef Tijn het volgende:
Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk om hetzelfde in Windows te fixen
Hey dat filmpje ken ik. Maar dan van iAlertquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hun andere product, TheftSensor is trouwens ook cool (check de video). Een soort auto-alarm voor je MacBook, met behulp van de remote control. En het is gratis, dus ik denk dat ik het eens ga proberen. Ik probeer in principe te voorkomen dat ik m'n laptop zomaar ergens achterlaat, maar voor op school zou het nog best eens van pas kunnen komen.
iAlert? Dat is een compleet ander programma, dudequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hey dat filmpje ken ik. Maar dan van iAlert
Ik zat de filmpje te kijken, zag dat het blijft werken als het geluid uit staat en dacht "Dan klopt je 'm toch gewoon dicht?", maar nee dus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:11 schreef Tijn het volgende:
Hun andere product, TheftSensor is trouwens ook cool (check de video). Een soort auto-alarm voor je MacBook, met behulp van de remote control. En het is gratis, dus ik denk dat ik het eens ga proberen. Ik probeer in principe te voorkomen dat ik m'n laptop zomaar ergens achterlaat, maar voor op school zou het nog best eens van pas kunnen komen.
Nicequote:As you know, your beta key for Parallels Workstation 2.1 for Mac OS X is scheduled to expire in a few days. Since we are still in beta testing, we are pleased to provide you with a new, extended beta key that will allow you to use Parallels Workstation through the end of the beta program!
Hey jij bent toch 'Little brown asses' op een ander forum?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:38 schreef editor2 het volgende:
Hey walter, heb je al een beter sniff-progje gevonden dan dat verbeterde KissMac?
Verder wil ik zeggen dat die nieuwe iMovie-edit optie fullscreen echt schitterend is.
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06183/etenwoensdag.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat is iMovie niet, schat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:38 schreef editor2 het volgende:
Verder wil ik zeggen dat die nieuwe iMovie-edit optie fullscreen echt schitterend is.
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06183/etenwoensdag.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Niet zo veel drinken hequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef editor2 het volgende:
teering....wodka drinken en FOK!KEN gaat dus echt niet samen..
idd iPhoto.. was dat...![]()
Toen je vanmiddag op de "willems" brug stond was je zeker ook al dronken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef editor2 het volgende:
teering....wodka drinken en FOK!KEN gaat dus echt niet samen..
idd iPhoto.. was dat...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toen je vanmiddag op de "willems" brug stond was je zeker ook al dronken?
[afbeelding]
editor, wees eens optimistischquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef editor2 het volgende:
en zo is gelijk het gelieg en bedrieg van jeroentje swetsenegger weer bewezen met zijn " dat kan niet " en " ik kan het weten ".
editor roeleert gewoon weer
eh... die foto is op de Erasmusbrug. Jij beweerde op de willemsbrug te staan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef editor2 het volgende:
en zo is gelijk het gelieg en bedrieg van jeroentje swetsenegger weer bewezen met zijn " dat kan niet " en " ik kan het weten ".
editor roeleert gewoon weer
Oe... pilletjes tijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef editor2 het volgende:
tuurlijk lul je er maar weer uit jeroentje. Dan blijf ik voor jou ruben? was het toch.![]()
![]()
Man je bent gewoon zelf voor lul gezet met je eerdere bewering " ik kan het weten "
En maar proberen je er onderuit te lullen omdat je nog steeds ervan uit gaat dat die andere info helemaal waar is.Ga zo door...
Maar vertel eens: Heb jij altijd zo een grote bek over het web en voedt jij die die kleine van je ook zo op? Zullen ze leuk vinden in die crash dat hun Papa op hun internet zo een grote bek heeft en zelf een pathalogische leugenaar in spe is met zijn zogenaamde beweringen.
Het morgen ff kijken of je op tijd op je werk bent leugenaar...
quote:hypocrites. no question.
i think it's liars that only hurt themselves. you're not screwing up MY reality by lying to me. if i don't know better, then where is the harm? liars fake their OWN reality to others. and if you can't accept your own reality, you've got issues to work through.
tuurlijk.... heb jij een levendige fantasie of behoor je tot het liegkadaster waar die kloothommel uit Capelle vandaan komt. Je verkloot wel weer een thread met het opstarten van dit soort posts.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef RickyGervais het volgende:
Editor is ook 'Little brown asses' op een ander forum. best kansloos.
Ja ga maar klikken rubenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef editor2 het volgende:
[..]
tuurlijk.... heb jij een levendige fantasie of behoor je tot het liegkadaster waar die kloothommel uit Capelle vandaan komt. Je verkloot wel weer een thread met het opstarten van dit soort posts.
maar dat interesseert je niet als je maar kan bashen met valse leugens zie ik...
ff de officiele weg bewandelen
Draai er maar omheen knulletje, val je nog steeds op kleine bruine kontjes, pedo?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef editor2 het volgende:
Zolang jij blijft volhouden en denken dat ik ruben ben benik heel blij...domoor!
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=194519692&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef editor2 het volgende:
wat zit je nu een warrig verhaal op te hangen alsof je normaal kunt doen. Is niemand meer in geintresseerd na het geklier waar je mee starte. Donderstraal uit de thread met je gezeik jongen.
Zal ik dat eens doen ruben? ik heb je gegevens nogquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:15 schreef editor2 het volgende:
hahahaha tuuuuurlijk..![]()
![]()
...
ga zo door. Weet je wat geef me aan bij de politie... als je zo een held bent
Wie was hier de persoon die wel ff bij NJ langsging? mietje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef editor2 het volgende:
Doen..doen doen... ik zeg dat je bluft en niks hebt.![]()
![]()
K
Op de man spelen! Ban!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef editor2 het volgende:
Ah gossie jeroentje...tuurlijk lul je er maar weer uit . Dan blijf ik voor jou ruben? was het toch.![]()
![]()
Man je bent gewoon zelf voor lul gezet met je eerdere bewering " ik kan het weten "
En maar proberen je er onderuit te lullen omdat je nog steeds ervan uit gaat dat die andere info helemaal waar is.
Ga zo door jongen om te denken dat jij het weet.
![]()
Maar vertel eens: Heb jij altijd zo een grote bek over het web en voedt jij die die kleine van je ook zo op?
Zullen ze leuk vinden in die crash dat hun Papa op hun internet zo een grote bek heeft en zelf een
pathalogische leugenaar in spe is met zijn zogenaamde beweringen die nu andermaal gewoon te kijk zijn gezet.
Hey... morgen ff kijken of je op tijd op je werk bent bij die sitecom gebeuren en of je niet teveel FOKT!![]()
Idd opeens weet je weer waarom er nooit meer een Apple SC komtquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel heel tragisch zijn als deze reeks ook in dit forum een ban zou krijgen
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel heel tragisch zijn als deze reeks ook in dit forum een ban zou krijgen
Deja-vu.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.
Twee kratten bier dat ik weet wie die ban krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.
Wordt dat dan de meeting?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Twee kratten bier dat ik weet wie die ban krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |