Wie was hier de persoon die wel ff bij NJ langsging? mietje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef editor2 het volgende:
Doen..doen doen... ik zeg dat je bluft en niks hebt.![]()
![]()
K
Op de man spelen! Ban!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef editor2 het volgende:
Ah gossie jeroentje...tuurlijk lul je er maar weer uit . Dan blijf ik voor jou ruben? was het toch.![]()
![]()
Man je bent gewoon zelf voor lul gezet met je eerdere bewering " ik kan het weten "
En maar proberen je er onderuit te lullen omdat je nog steeds ervan uit gaat dat die andere info helemaal waar is.
Ga zo door jongen om te denken dat jij het weet.
![]()
Maar vertel eens: Heb jij altijd zo een grote bek over het web en voedt jij die die kleine van je ook zo op?
Zullen ze leuk vinden in die crash dat hun Papa op hun internet zo een grote bek heeft en zelf een
pathalogische leugenaar in spe is met zijn zogenaamde beweringen die nu andermaal gewoon te kijk zijn gezet.
Hey... morgen ff kijken of je op tijd op je werk bent bij die sitecom gebeuren en of je niet teveel FOKT!![]()
Idd opeens weet je weer waarom er nooit meer een Apple SC komtquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel heel tragisch zijn als deze reeks ook in dit forum een ban zou krijgen
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel heel tragisch zijn als deze reeks ook in dit forum een ban zou krijgen
Deja-vu.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.
Twee kratten bier dat ik weet wie die ban krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.
Wordt dat dan de meeting?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Twee kratten bier dat ik weet wie die ban krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |