Dat is iMovie niet, schat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:38 schreef editor2 het volgende:
Verder wil ik zeggen dat die nieuwe iMovie-edit optie fullscreen echt schitterend is.
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06183/etenwoensdag.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Niet zo veel drinken hequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef editor2 het volgende:
teering....wodka drinken en FOK!KEN gaat dus echt niet samen..
idd iPhoto.. was dat...![]()
Toen je vanmiddag op de "willems" brug stond was je zeker ook al dronken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef editor2 het volgende:
teering....wodka drinken en FOK!KEN gaat dus echt niet samen..
idd iPhoto.. was dat...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toen je vanmiddag op de "willems" brug stond was je zeker ook al dronken?
[afbeelding]
editor, wees eens optimistischquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef editor2 het volgende:
en zo is gelijk het gelieg en bedrieg van jeroentje swetsenegger weer bewezen met zijn " dat kan niet " en " ik kan het weten ".
editor roeleert gewoon weer
eh... die foto is op de Erasmusbrug. Jij beweerde op de willemsbrug te staan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef editor2 het volgende:
en zo is gelijk het gelieg en bedrieg van jeroentje swetsenegger weer bewezen met zijn " dat kan niet " en " ik kan het weten ".
editor roeleert gewoon weer
Oe... pilletjes tijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef editor2 het volgende:
tuurlijk lul je er maar weer uit jeroentje. Dan blijf ik voor jou ruben? was het toch.![]()
![]()
Man je bent gewoon zelf voor lul gezet met je eerdere bewering " ik kan het weten "
En maar proberen je er onderuit te lullen omdat je nog steeds ervan uit gaat dat die andere info helemaal waar is.Ga zo door...
Maar vertel eens: Heb jij altijd zo een grote bek over het web en voedt jij die die kleine van je ook zo op? Zullen ze leuk vinden in die crash dat hun Papa op hun internet zo een grote bek heeft en zelf een pathalogische leugenaar in spe is met zijn zogenaamde beweringen.
Het morgen ff kijken of je op tijd op je werk bent leugenaar...
quote:hypocrites. no question.
i think it's liars that only hurt themselves. you're not screwing up MY reality by lying to me. if i don't know better, then where is the harm? liars fake their OWN reality to others. and if you can't accept your own reality, you've got issues to work through.
tuurlijk.... heb jij een levendige fantasie of behoor je tot het liegkadaster waar die kloothommel uit Capelle vandaan komt. Je verkloot wel weer een thread met het opstarten van dit soort posts.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef RickyGervais het volgende:
Editor is ook 'Little brown asses' op een ander forum. best kansloos.
Ja ga maar klikken rubenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef editor2 het volgende:
[..]
tuurlijk.... heb jij een levendige fantasie of behoor je tot het liegkadaster waar die kloothommel uit Capelle vandaan komt. Je verkloot wel weer een thread met het opstarten van dit soort posts.
maar dat interesseert je niet als je maar kan bashen met valse leugens zie ik...
ff de officiele weg bewandelen
Draai er maar omheen knulletje, val je nog steeds op kleine bruine kontjes, pedo?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef editor2 het volgende:
Zolang jij blijft volhouden en denken dat ik ruben ben benik heel blij...domoor!
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=194519692&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef editor2 het volgende:
wat zit je nu een warrig verhaal op te hangen alsof je normaal kunt doen. Is niemand meer in geintresseerd na het geklier waar je mee starte. Donderstraal uit de thread met je gezeik jongen.
Zal ik dat eens doen ruben? ik heb je gegevens nogquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:15 schreef editor2 het volgende:
hahahaha tuuuuurlijk..![]()
![]()
...
ga zo door. Weet je wat geef me aan bij de politie... als je zo een held bent
Wie was hier de persoon die wel ff bij NJ langsging? mietje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef editor2 het volgende:
Doen..doen doen... ik zeg dat je bluft en niks hebt.![]()
![]()
K
Op de man spelen! Ban!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:49 schreef editor2 het volgende:
Ah gossie jeroentje...tuurlijk lul je er maar weer uit . Dan blijf ik voor jou ruben? was het toch.![]()
![]()
Man je bent gewoon zelf voor lul gezet met je eerdere bewering " ik kan het weten "
En maar proberen je er onderuit te lullen omdat je nog steeds ervan uit gaat dat die andere info helemaal waar is.
Ga zo door jongen om te denken dat jij het weet.
![]()
Maar vertel eens: Heb jij altijd zo een grote bek over het web en voedt jij die die kleine van je ook zo op?
Zullen ze leuk vinden in die crash dat hun Papa op hun internet zo een grote bek heeft en zelf een
pathalogische leugenaar in spe is met zijn zogenaamde beweringen die nu andermaal gewoon te kijk zijn gezet.
Hey... morgen ff kijken of je op tijd op je werk bent bij die sitecom gebeuren en of je niet teveel FOKT!![]()
Idd opeens weet je weer waarom er nooit meer een Apple SC komtquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel heel tragisch zijn als deze reeks ook in dit forum een ban zou krijgen
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel heel tragisch zijn als deze reeks ook in dit forum een ban zou krijgen
Deja-vu.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.
Twee kratten bier dat ik weet wie die ban krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krat bier dat morgen een paar mensen een ban hebben en wij een topic minder hebben.
Wordt dat dan de meeting?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Twee kratten bier dat ik weet wie die ban krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |