Nee, houden ze dat bij dan? "Deze passagier vertrok op 1 juni zonder laptop in z'n rugtas en kwam op 15 juni terug met"?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar had je die laptop ook gekocht in het buitenland..? Maw met lege handen aankomen en met een MBP weggaan..?
Ah, eerst flink toetakelen dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:39 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat als het er maar uit ziet alsof je 'em al jaren gebruikt, het geen enkel probleem is.
Nope, maar een MBP van twee dagen oud als 'gebruikt' door te laten gaan lijkt me nogal lastig. Het idee van het Nederlandse toetsenbord bevalt me trouwens wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, houden ze dat bij dan? "Deze passagier vertrok op 1 juni zonder laptop in z'n rugtas en kwam op 15 juni terug met"?
Ach, als 'ie gewoon in een hoes in je rugtas zit, valt het toch sowieso nauwelijks op dat het om iets bijzonders gaat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope, maar een MBP van twee dagen oud als 'gebruikt' door te laten gaan lijkt me nogal lastig.
Maar jij hebt nu eenmaal een mooie second skinquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn iBook ziet er trouwens ook nog als nieuw uit hoor. Geen kras te vinden. Ok, een klein beetje stof misschien. Net als mijn iPod mini van bijna een jaar oud, ziet er nog perfect uit. En ik denk dat veel mensen ziunig zijn op een dure laptop en dus een oudere laptop hebben die er nog prima uit ziet. Lijkt me geen uitzondering.
Je kunt albums kopen voor 9,99, en die hebben soms meer dan 10 nummers. dan ben je wat goedkoper uiitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet altijd groot denken.
Je iPod 30gb vullen met muziek uit de iTunes store gaat je dus $15.000 kosten.
wat ik bedoel, is dat er in midden en klein bedrijf veel gebruik word gemaakt van word, en excel, en dat microsoft daar de pakketen voor levert.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:05 schreef editor2 het volgende:
-knip-
Onderkant.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:17 schreef E.T. het volgende:
zit je aan de noord of zuidkant?
bovenop zie ik niemand tenslotte (aan beide kanten niet)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |