quote:Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Pinball het volgende:
Ergens is iemand nu heel blij op mijn oude iBook aan het werken.
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
whehehe, toffe OP.
Hij was iets minder oud.quote:
Thx, ziet er een stuk beter uitquote:
Dat blijft nog steeds het mooiste model hequote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij was iets minder oud.Niet veel.
[afbeelding]
Apple kan niet duur genoeg zijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Geqxon het volgende:
8gb flashgeheugen, is dat niet vreselijk duur? Like 600 euro duur?
Rot eens op knaap.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Apple SC is dicht, dus proberen jullie het hier maar
ik kan niet wachten totdat de WOW weer afgelopen zijn
Je moet nu ook niet gaan overdrijven met (c) tekentjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef iDex het volgende:Macbooks? je bedoelt de nog te komen
Apple laptops
ik ben wel benieuwd wanneer deapple
macbooks gereleased word.
zouden er op de icoontjes van fok geen copyright zitten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes,
RonnyTurenhout
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk er ook aan om een Apple te kopen![]()
ff Appleinsider in de gaten houden he en je kan dan wel e.e.a. gissen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand toevallig of er een nieuwe iMac uitkomt ergens begin Juli? Of kan ik er makkelijk 1 gaan bestellen zo rond Juni?
Nou ja, ik heb al een iBook G4 en een Mac Mini G4. Maar ik wil gewoon een iMac Intel erbij hebben zodat ik van mijn lelijke PC af kan en met de iMac zowel Windows (ik heb het toch echt nodig voor sommige dingen), Linux als OSX kan draaien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef editor2 het volgende:
[..]
ff Appleinsider in de gaten houden he en je kan dan wel e.e.a. gissen...
Reken maar dat zo tegen november alles wat moet uitkomen zoals Dualcore Powermac G5,
iBook en evt 12 inch PB er dan allemaal zal zijn. Je weet het he.. Kersttijd komt er aan en dan wil ook Apple zoals elk commercieel bedrijf ff cashen.
Ik geef niets om revisies. Ik heb ook een iBook gekocht terwijl 1 maand later de MBP uitkwam. Ik ben tevreden met mijn iBook die op sommige dingen zelfs nog sneller is dan menig laptop uit de PC wereld. Nee, ik kijk niet echt op van revisiesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef editor2 het volgende:
Eind dit jaar komt zowiezo Leopard alias Mac OSX 10.5 officieel uit. ik dacht iets van oktober???. Als ik me niet vergis hebben dan sommige resellers of zelfs de Applestore van die speciale December paketten zo tegen kerst waarbij je bij aanschaf van een nieuwe Mac volgens mij een nieuw OS er gratis,of zelfs voor een leuke prijs,bijkrijgt. Ben je heel goed bevriend met sommige resellers dan willen ze nog weleens een kopietje voor je branden van dat nieuwe OS zodat je het niet hoeft te kopen..
Ik zou als ik jou was nog even op de vingers bijten en doorsparen want wat is leuker om als ALLES er is dan lekker relaxed uit te zoeken wat je wilt. En het is beter zolaat pas te kiezen, wetende dat er toch even niks nieuws meer aankomt, dan voortijdig iets kiezen als blijkt dan 1 maand later er een revisie oid aankomt. Dat laatste heb je toch gezien met de 15 inch MBP en de 17 inch MBP? De laatste was achteraf met dezelfde/betere specificaties zelfs goedkoper.
Over je genaaid voelen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |