iMac met draadloos setje heb in met 1 kabel verhuisdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:35 schreef XL het volgende:
Klep richting zon als je buiten werkt met iBook. Is acceptabel.
Zet hem ook op een tafel, niet op schoot. Dan staat hij hoger en hoeft de klep niet zo ver open, valt er minder licht in. Kijk ideaal is het niet, maar veel comfortabeler dan een iMac buiten zetten is het wel.
Ja...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iMac met draadloos setje heb in met 1 kabel verhuisd
Als je een iBook met de klep richting de zon zet, zie je op je bureaublad dan het Apple-logo niet?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is 1 grote leugen, desalniettemin een leuke advertentie
Het zijn er 6 ofzo he....quote:
Zonder Microsoft hadden we niet vrijwel allemaal gebruik gemaakt van .doc bestanden, dus had niemand Microsoft Word nodig gehad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:47 schreef --- het volgende:
ach zonder microsoft had apple niet lang bestaan, mede door de microsoft word versie voor de apple.
Ik duide dus op het feit dat ze zeggen dat je een mac nooit hoeft te rebooten, en dat een mac geen virussen heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn er 6 ofzo he....
Uiteraard gaan ze niet vertellen dat MS beter is, maar het idee is bijzonder aardig. Om een gesprek tussen mensen te vergelijken met computers. Mac-minded als ik ben kon ik er wel hardop om lachen. Het is even geleden dat Apple op een dergelijke manier windows disste.
In dat geval heb ik ooit 1 x moeten rebooten omdat hij niks meer deed (voor de rest kan ik gewoon programma's killen die vastlopen) en draai ik geen anti-virus/spyware-software, maar ben ik nooit aangevallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik duide dus op het feit dat ze zeggen dat je een mac nooit hoeft te rebooten, en dat een mac geen virussen heeft
Zonder Microsoft was dat niet zo geweest. Dat zul je toch wel met me eens zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:56 schreef --- het volgende:
voor bedrijven, is microsoft office wel een standaard, dus zo kunnen bedrijven ook hun word en excel etc gebruiken op een apple omgeving.
Microsoft heeft Apple ooit van de ondergang gered door flink te investeren in Apple rond 1997. Dus, Apple heeft nooit meer kunnen bestaan zonder Microsoft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:10 schreef editor2 het volgende:
Jongens leer ff je Apple geschiedenis anders val je zo op...![]()
Word is afgekeken van Apple's eigen macwrite dat op de Macintosh
vanaf 1984 debuteerde. Ik heb hier nog zo een oude Macintosh staan met
dat erop en het werkt zelfs nog anno 2006.
Dus dat Apple nooit zonder dat computerbedrijf uit Redmond had kunnen voortbestaan
vanwege word etc... is larie.![]()
Redmond heeft alles van Apple afgekeken en er zijn voordeel meegedaan.
Niets voor niets noemen de die-hard Mac'ers Mac OS de blauwdruk voor Windows.
quote:ach zonder microsoft had apple niet lang bestaan, mede door de microsoft word versie voor de apple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |