Moet ik al dranghekken bestellen?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef paultjuhhh het volgende:
cool Jeroen kijk in de Vegte
Zekers tofquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef paultjuhhh het volgende:
cool Jeroen kijk in de Vegte
Ow, tof! Wist ik nietquote:Op maandag 1 mei 2006 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Windows MediaPlayer ondersteund ook aacPlus zag ik, voor de liefhebber.
http://www.orban.com/plugin/setup_AAC_aacPlus_plugin_1_0_18.exe
Van mij welquote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Mogen we ook skypen met Jeroen?
Contacten Paul, contactenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heb je dat nou weer geregeld nolius
Je neemt toch zeker iedere maandagavond vrijquote:Op maandag 1 mei 2006 15:31 schreef Tha_T het volgende:
Leuk dat ik vandaag vrij heb met zo'n progamma. Ik heb Kijk in de Vegte altijd wel oke gevonden
Leg jij het even voor aan school?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je neemt toch zeker iedere maandagavond vrij
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef _van_puffelen het volgende:
Cool, mun Zussie (MissHobje) op de Radio
Wat een matig itemquote:Op maandag 1 mei 2006 16:01 schreef SunChaser het volgende:
Arno, als je nog research nodig hebt voor vragen aan JeroenVraag bv eens hoe het is met Marjolein Bastin.
Je mist in dit geval ook niksquote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind het knap dat jullie die repo nog zien ook nog. Bij mij opent ie niet iig
Oeps vergetenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:27 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
ik dacht dat wij een deal hadden ?
Heb je niet eens window media player 10quote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind het knap dat jullie die repo nog zien ook nog. Bij mij opent ie niet iig
Jawel en firefox en die bekut de boelquote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je niet eens window media player 10
Da's wel grappig inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar idd Nolius, het is een kansloos item, maar vond t toch leuk om te plaatsen destijds. En je kunt nu de vaste vriend van Jeroen zien
Totaal geschikt voor FOK! dusquote:Op maandag 1 mei 2006 18:00 schreef Nolius het volgende:
Maar voor de rest is het zeldzaam inhoudsloos
\quote:Op maandag 1 mei 2006 18:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iets met Marokkanen erin, dan was het perfect geweest
Ze bellen Jeroen kijk in de Vegte, niet Frits Spitsquote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Hé leuk, Jeroen Kijk in de Vegte
Gaan jullie dan nu ineens ook serieuze radio maken enzo?
Hij zit toch in de studio? Tenminste dat begrijp ik eruit...quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze bellen Jeroen kijk in de Vegte, niet Frits Spits
Ik hoop de laatste optie uiteraardquote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Hé leuk, Jeroen Kijk in de Vegte
Gaan jullie dan nu ineens ook serieuze radio maken enzo?
Of is het gewoon net zo'n gezellige chaos als iedere week?
Hij zit onder het bureau van Noliusquote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit toch in de studio? Tenminste dat begrijp ik eruit...
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit toch in de studio? Tenminste dat begrijp ik eruit...
Kan ook per foon of skype zijn natuurlijkquote:Want vanavond zit hij live in onze uitzending vanaf 20:00 uur.
Ja, KX Radio. We moeten natuurlijk wel zo efficient mogelijk werken.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:20 schreef Tha_T het volgende:
Zijn al die radio-interviews trouwens op hetzelfde feestje opgenomen Sun?
Het ziet er alleen zo bescheten uitquote:Op maandag 1 mei 2006 18:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, KX Radio. We moeten natuurlijk wel zo efficient mogelijk werken.
Wahahahaha...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:01 schreef SunChaser het volgende:
Arno, als je nog research nodig hebt voor vragen aan JeroenVraag bv eens hoe het is met Marjolein Bastin.
Via de telefoonquote:Op maandag 1 mei 2006 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit noem ik geen Jeroen kijk in de Vegte in de studio !
ik vind 'm ook erg grappigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef Angelic1 het volgende:
Jeroen is gewoon leuk. Punt.
Ja klinkt wel leuk beter als die dude van Slam laatst.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef Angelic1 het volgende:
Ja, Jeroen is echt gewoon aardig. Heb hem een paar jaar geleden al eens geinterviewd voor FOK!
Doe eens hoi zeggen dan ikke jou niet zienquote:Op maandag 1 mei 2006 20:26 schreef Angelic1 het volgende:
Hij staat al aan hoor Marty! Ik had je al toegevoegd.
Doet het alweerquote:
echtquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef Angelic1 het volgende:
Wat is het stil hier...
Ja, jij zit druk op MSN te zijnquote:
echt niet... Ik doe niet aan msn johquote:
Je moet toch iets aan de verbeelding overlaten he,quote:
Ach joh je moet het op bouwen he...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je moet toch iets aan de verbeelding overlaten he,
anders vinden ze dadelijk alleen mijn tieten leuk
ik vind je poes ook wel leuk.. maar je hond is leuker... en dan je motorquote:Op maandag 1 mei 2006 21:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je moet toch iets aan de verbeelding overlaten he,
anders vinden ze dadelijk alleen mijn tieten leuk
*proest* Je moet het opbouwen...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ach joh je moet het op bouwen he...
Beginnen ze met je tieten komt de inhoud laten wel.
mijn grappen waren beter he vorige weekquote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Die .rargrap word met de seconde leuker. Echt.
Nou.....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mijn grappen waren beter he vorige week
het was niet stil iigquote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef paultjuhhh het volgende:
ach geef toe het was een lollige uitzending vorige week je verveelde je niet
Okay, ik geef het toe....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef paultjuhhh het volgende:
ach geef toe het was een lollige uitzending vorige week je verveelde je niet
quote:
Ik hoorde idd 'adriaantje' al voorbij komenquote:
Je hebt ActionRadioLive toegevoegd?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
het lijkt hier of skype bij jullie down is
"Ik schiet wel wat naar binnen"quote:Op maandag 1 mei 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Biogarde: Er schiet me niks te binnen.
MH: Mij ook niet.
Zo'n uitnodiging moet je niet laten liggen Biogarde.
'actionradiolive'quote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee ik probeer Actionradio_utrecht te bellen
Die gebruiken ze dus niet meer, voortaan gebruiken alle ActionRadio programma's: ActionRadioLivequote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee ik probeer Actionradio_utrecht te bellen
Leuk dat dat dan ook in het FP nieuwsbericht staatquote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Die gebruiken ze dus niet meer, voortaan gebruiken alle ActionRadio programma's: ActionRadioLive
Ik wil graag het merk en type camera weten dat jullie gebruiken. Dan weet ik welke ik niet moet aanschaffen.quote:
Is van Martijn z'n telefoon volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef E.G.J het volgende:
[..]
Ik wil graag het merk en type camera weten dat jullie gebruiken. Dan weet ik welke ik niet moet aanschaffen.![]()
Men, er moet toch wel een betere foto te maken zijn.![]()
Hahahaquote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef NeoPhythe het volgende:
Zoals belooft ms hobje.rar
http://rapidshare.de/files/19382544/hobje.rar.html
Hij probeerde van mij ook foto's te maken, het is hem gelukkig niet geluktquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef NeoPhythe het volgende:
Zoals belooft ms hobje.rar
http://rapidshare.de/files/19382544/hobje.rar.html
Truequote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Die .rargrap word met de seconde leuker. Echt.
Hoiquote:
Nee, dit is mijn kloon.quote:
Eigen schuld , hij moet maar eens wat anders verzinnen dan adriaantjequote:Op maandag 1 mei 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe....
Maar ik had Biogarde ook graag iets willen horen zeggen
quote:
Het was erg leuk jaquote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Biogarde het volgende:
1. Yvonne wou komen, maar was nergens te bekennen!
2. Ik was om fucking 7 uur thuis, straalbezopen, verrot en ¤200 lichter!
3. Yvonne wou ook komen!
4. Het was een toffe meet, en waar zijn al die andere stumperds!
5. Waar was Yvonne?!
!!
zet jij jezelf eens op mutequote:
Nixxx is lief, dat scheeltquote:
Is de leeftijdquote:
Ah, zou dat het zijn...quote:
daar weet je verder niets vanquote:
Je bent zo weer beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Tha_T het volgende:
En toch sta ik iedere keer weer verbaasd dat Yvonne in de verpleging gewerkt heeft. Kun je het je voorstellen?
Het viel Yvonne tegen dat je gemeat hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
Ja wat is dit nou? Ik hoor opeens dat het over mij gaat op msn, maar ik was te laat. Samenvatting?
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"godverdulle zit dat infuus alweer niet goed"
's Ochtends aan je ziektebed
quote:Goddomme, ouwe seniele kutbejaarde. Infuus komt er zo aan, eerst ff je godvergeten stoma leeggooien![]()
Ik ken Litso jahquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het viel Yvonne tegen dat je gemeat hebt![]()
Beetje jammer, maar goed![]()
Wij gaan een keer datenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken Litso jah
Zullen wij eens daten dan?
Jij moet heropgevoed worden!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:19 schreef Litso het volgende:
Hoe kan je nou de ene bagger boven de ander stellen? Ik vond je nog wel zo tof yvonne
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.
Succes met je VV-meetsquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.
VIVA LA REVOLUCION!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Anders kom je idd ook niet verder dan de soos en een oudbakken kroeg, ergens in een duister steegje in Venloquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben geen nieuwsposter meerquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk dat dat dan ook in het FP nieuwsbericht staat
Lijkt me puikquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
Ik ga ook maar eens skype aanschaffen.
Kun je binnenkort terug luisteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er besproken met Jeroen?
Had je moeten luisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:49 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat heb je m nu zoal gevraagd? Ook nog gevraagd naar Audrey?
Niet over Audrey.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:11 schreef SunChaser het volgende:
Maar welke vragen heb je nu gesteld, Arno.
Het was vooral een gezellig babbeltje, niets kritisch...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:11 schreef SunChaser het volgende:
Maar welke vragen heb je nu gesteld, Arno.
Er is niet echt veel kritisch over hem te verzinnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:29 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Het was vooral een gezellig babbeltje, niets kritisch...
Jeroen KidV: 'Yorin FM zwalkte maar een beetje'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet over Audrey.
Maar ik ben bezig met een berichtje te submitten op de FP
Nu niet over Eyestream beginnen hierquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:47 schreef Angelic1 het volgende:
Gelukkig is het interview al vrij in het begin, dan kan je hem daarna uitzetten
Ze heeft allang dingen ingesprokenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:37 schreef SunChaser het volgende:
MissHobje klinkt idd erg goed op de radio. Arno, als je haar geen vaste plek geeft in Fokradio ben je een sukkel
Wat schattigquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Nee, iedereen hangt nu boven de wcpot, kotsend van je eigengeilerij.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef boebiedoe het volgende:
Tering Sunchaser, kanker eens op met die troep van je de hele tijd. Er kijkt echt geen mongool naar dat amateuristische pokkeprogramma van je. Als ik een lelijke neger met spraakgebrek wil horen ga ik wel skypen met dwf_ryder.
Zegt de user die nog meer op zichzelf geilt dan ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef boebiedoe het volgende:
Tering Sunchaser, kanker eens op met die troep van je de hele tijd. Er kijkt echt geen mongool naar dat amateuristische pokkeprogramma van je. Als ik een lelijke neger met spraakgebrek wil horen ga ik wel skypen met dwf_ryder.
Sterker nog, hij doet t helemaal niet op applequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:00 schreef --- het volgende:
ow en sun je site doet het kut op een applekan geen beelden zien
Wat eigengeilerij betreft, ben jij niet te overtreffen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zegt de user die nog meer op zichzelf geilt dan ik
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef SunChaser het volgende:
Wel grappig dat je mijn interview als slecht beoordeeld terwijl de jouwe ook niet echt diepgravend was![]()
Jammer, je mist je doelgroep. Ik voldoe volledig aan de beschrijving en als je op dezelfde doelgroep mikt, doe je dus iets fout. (maar dat had iedereen je wel kunnen vertellen)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sterker nog, hij doet t helemaal niet op apple![]()
We mikken op publiek als Dirkh, je weet wel zomers naar de camping met het hele gezin en SBS6 op de schotel.![]()
Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:07 schreef SunChaser het volgende:
Maar ontopic weer. Je bent wel een beetje stom om MissHobje weg te geven aan Caz, waarom hou je haar zelf niet?
Waarom dan Caz?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doen
volgens mij denk je met deze actie te neuken? volgens mij pomp je de lelijkste mormels ook nog vol. neuken is neuken denk je volgens mijquote:Ik ben dus SunChaser en maak http://www.eyestreamtv.nl. Als je een lekker wijf bent en ook eens op EyeStream wil dan kun je mailen met stefan@eyestreamtv.nl.
Ach, toch blijven die 100.000 kijkers terugkomen... met of zonder tokkie-outfit, de mensen kijken toch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef boebiedoe het volgende:
Heeft Sunchaser interviews met bekende personen, komt 'ie in zijn tokkie-outfit aanzetten. Ik zou me echt kapot schamen..
Het is maar net hoe je herrinerd wil worden hequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
En Jeroen KidV mag dan niet meer weten wie ik ben, in het filmpje waar Arno t zo denigrerend over heeft, herinnert hij zich wél Angel
Tering. Voor iemand die beweert 100.000 bezoekers te hebben kom je behoorlijk jaloers over als ik je zo over Arno en FOK!radio hoor praten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
En Jeroen KidV mag dan niet meer weten wie ik ben, in het filmpje waar Arno t zo denigrerend over heeft, herinnert hij zich wél Angel
Tis goed visweerquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Waarom nietquote:
Ja maar dat zijn alle posts van SunChaser, dus ik vond het wat overbodig om dat erbij te vermelden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:32 schreef Dirkh het volgende:
Behalve jaloers is het gewoon sneu en erg genant.
Als je dat dan even filmt en op die site plaatst, komen ze misschien wél aan de 100.000 bezoekers.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand hier nog een stok voor me om die Molukker mee te meppen?
Shit is het zo duidelijk?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef boebiedoe het volgende:
behoorlijk jaloers over als ik je zo over Arno en FOK!radio hoor praten.
Tha_T is een kloon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat krijg je als er users bijzijn die alleen achter een kloon een grote bek hebben. Vroeger was t leuker.
Zegt de grootste kwijlebal met de meeste kloons.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat krijg je als er users bijzijn die alleen achter een kloon een grote bek hebben. Vroeger was t leuker.
Tja, wie nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
mooiquote:
Ik heb nog foto's!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Iedereen hoort daar heeeel duidelijk Highlander in
Overigens zei je toen dat als ik zou zeggen dat ik ze niet op Fok! wilde hebben dat ik dat kon zeggen. Bij dezequote:
Ah joh, laat lekker staanquote:
Dit is tot nu toe de enige die ik gevonden heb. Maar Martijn heeft er wel meer, denk ik. Zal het hem vragenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ah joh, laat lekker staan. Hebben we wat te lachen tenminste. Zou je ze me wel nog eens door kunnen mailen?
Coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe de enige die ik gevonden heb. Maar Martijn heeft er wel meer, denk ik. Zal het hem vragen
Van jou heeftie volgens mij ook foto'squote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Cool
Maar dit ging om MissHobje en Jeroen. Niet over mij
Ja, dat zie ik Pluisje nog niet doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Tja, wie nietNa één ontmoeting laat ik al een onuitwisbare indruk achter
![]()
Laten we niet onvriendelijk wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik Pluisje nog niet doen![]()
Jij vraagt eromquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Nee, dat laat ik wel aan jou over als je zit te slijmen met de sterren![]()
Ik heb dr beroemd gemaakt menquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |