mooiquote:
Ik heb nog foto's!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Iedereen hoort daar heeeel duidelijk Highlander in
Overigens zei je toen dat als ik zou zeggen dat ik ze niet op Fok! wilde hebben dat ik dat kon zeggen. Bij dezequote:
Ah joh, laat lekker staanquote:
Dit is tot nu toe de enige die ik gevonden heb. Maar Martijn heeft er wel meer, denk ik. Zal het hem vragenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ah joh, laat lekker staan. Hebben we wat te lachen tenminste. Zou je ze me wel nog eens door kunnen mailen?
Coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe de enige die ik gevonden heb. Maar Martijn heeft er wel meer, denk ik. Zal het hem vragen
Van jou heeftie volgens mij ook foto'squote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Cool
Maar dit ging om MissHobje en Jeroen. Niet over mij
Ja, dat zie ik Pluisje nog niet doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Tja, wie nietNa één ontmoeting laat ik al een onuitwisbare indruk achter
![]()
Laten we niet onvriendelijk wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik Pluisje nog niet doen![]()
Jij vraagt eromquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Nee, dat laat ik wel aan jou over als je zit te slijmen met de sterren![]()
Ik heb dr beroemd gemaakt menquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet iig 1 BN' er die een hekel aan jou heeft: Florent Luyckx![]()
Ik heb Florent een keer billekoek gegeven namelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |