Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:07 schreef SunChaser het volgende:
Maar ontopic weer. Je bent wel een beetje stom om MissHobje weg te geven aan Caz, waarom hou je haar zelf niet?
Waarom dan Caz?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doen
volgens mij denk je met deze actie te neuken? volgens mij pomp je de lelijkste mormels ook nog vol. neuken is neuken denk je volgens mijquote:Ik ben dus SunChaser en maak http://www.eyestreamtv.nl. Als je een lekker wijf bent en ook eens op EyeStream wil dan kun je mailen met stefan@eyestreamtv.nl.
Ach, toch blijven die 100.000 kijkers terugkomen... met of zonder tokkie-outfit, de mensen kijken toch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef boebiedoe het volgende:
Heeft Sunchaser interviews met bekende personen, komt 'ie in zijn tokkie-outfit aanzetten. Ik zou me echt kapot schamen..
Het is maar net hoe je herrinerd wil worden hequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
En Jeroen KidV mag dan niet meer weten wie ik ben, in het filmpje waar Arno t zo denigrerend over heeft, herinnert hij zich wél Angel
Tering. Voor iemand die beweert 100.000 bezoekers te hebben kom je behoorlijk jaloers over als ik je zo over Arno en FOK!radio hoor praten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
En Jeroen KidV mag dan niet meer weten wie ik ben, in het filmpje waar Arno t zo denigrerend over heeft, herinnert hij zich wél Angel
Tis goed visweerquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Waarom nietquote:
Ja maar dat zijn alle posts van SunChaser, dus ik vond het wat overbodig om dat erbij te vermelden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:32 schreef Dirkh het volgende:
Behalve jaloers is het gewoon sneu en erg genant.
Als je dat dan even filmt en op die site plaatst, komen ze misschien wél aan de 100.000 bezoekers.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand hier nog een stok voor me om die Molukker mee te meppen?
Shit is het zo duidelijk?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef boebiedoe het volgende:
behoorlijk jaloers over als ik je zo over Arno en FOK!radio hoor praten.
Tha_T is een kloon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat krijg je als er users bijzijn die alleen achter een kloon een grote bek hebben. Vroeger was t leuker.
Zegt de grootste kwijlebal met de meeste kloons.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat krijg je als er users bijzijn die alleen achter een kloon een grote bek hebben. Vroeger was t leuker.
Tja, wie nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:28 schreef SunChaser het volgende:
mooiquote:
Ik heb nog foto's!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Iedereen hoort daar heeeel duidelijk Highlander in
Overigens zei je toen dat als ik zou zeggen dat ik ze niet op Fok! wilde hebben dat ik dat kon zeggen. Bij dezequote:
Ah joh, laat lekker staanquote:
Dit is tot nu toe de enige die ik gevonden heb. Maar Martijn heeft er wel meer, denk ik. Zal het hem vragenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ah joh, laat lekker staan. Hebben we wat te lachen tenminste. Zou je ze me wel nog eens door kunnen mailen?
Coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe de enige die ik gevonden heb. Maar Martijn heeft er wel meer, denk ik. Zal het hem vragen
Van jou heeftie volgens mij ook foto'squote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Cool
Maar dit ging om MissHobje en Jeroen. Niet over mij
Ja, dat zie ik Pluisje nog niet doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Tja, wie nietNa één ontmoeting laat ik al een onuitwisbare indruk achter
![]()
Laten we niet onvriendelijk wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik Pluisje nog niet doen![]()
Jij vraagt eromquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Nee, dat laat ik wel aan jou over als je zit te slijmen met de sterren![]()
Ik heb dr beroemd gemaakt menquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat ik haar gun om ook op een landelijk bekende zender iets te doen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet iig 1 BN' er die een hekel aan jou heeft: Florent Luyckx![]()
Ik heb Florent een keer billekoek gegeven namelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |