zet jij jezelf eens op mutequote:
Nixxx is lief, dat scheeltquote:
Is de leeftijdquote:
Ah, zou dat het zijn...quote:
daar weet je verder niets vanquote:
Je bent zo weer beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Tha_T het volgende:
En toch sta ik iedere keer weer verbaasd dat Yvonne in de verpleging gewerkt heeft. Kun je het je voorstellen?
Het viel Yvonne tegen dat je gemeat hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
Ja wat is dit nou? Ik hoor opeens dat het over mij gaat op msn, maar ik was te laat. Samenvatting?
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"godverdulle zit dat infuus alweer niet goed"
's Ochtends aan je ziektebed
quote:Goddomme, ouwe seniele kutbejaarde. Infuus komt er zo aan, eerst ff je godvergeten stoma leeggooien![]()
Ik ken Litso jahquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het viel Yvonne tegen dat je gemeat hebt![]()
Beetje jammer, maar goed![]()
Wij gaan een keer datenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken Litso jah
Zullen wij eens daten dan?
Jij moet heropgevoed worden!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:19 schreef Litso het volgende:
Hoe kan je nou de ene bagger boven de ander stellen? Ik vond je nog wel zo tof yvonne
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.
Succes met je VV-meetsquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.
VIVA LA REVOLUCION!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Anders kom je idd ook niet verder dan de soos en een oudbakken kroeg, ergens in een duister steegje in Venloquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben geen nieuwsposter meerquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk dat dat dan ook in het FP nieuwsbericht staat
Lijkt me puikquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
Ik ga ook maar eens skype aanschaffen.
Kun je binnenkort terug luisteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er besproken met Jeroen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |