Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.
Succes met je VV-meetsquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.
VIVA LA REVOLUCION!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Anders kom je idd ook niet verder dan de soos en een oudbakken kroeg, ergens in een duister steegje in Venloquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben geen nieuwsposter meerquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk dat dat dan ook in het FP nieuwsbericht staat
Lijkt me puikquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
Ik ga ook maar eens skype aanschaffen.
Kun je binnenkort terug luisteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er besproken met Jeroen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |