Nou.....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mijn grappen waren beter he vorige week

het was niet stil iigquote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef paultjuhhh het volgende:
ach geef toe het was een lollige uitzending vorige week je verveelde je niet

Okay, ik geef het toe....quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef paultjuhhh het volgende:
ach geef toe het was een lollige uitzending vorige week je verveelde je niet

quote:

Ik hoorde idd 'adriaantje' al voorbij komenquote:

Je hebt ActionRadioLive toegevoegd?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
het lijkt hier of skype bij jullie down is

"Ik schiet wel wat naar binnen"quote:Op maandag 1 mei 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Biogarde: Er schiet me niks te binnen.
MH: Mij ook niet.
Zo'n uitnodiging moet je niet laten liggen Biogarde.

'actionradiolive'quote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee ik probeer Actionradio_utrecht te bellen

Die gebruiken ze dus niet meer, voortaan gebruiken alle ActionRadio programma's: ActionRadioLivequote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee ik probeer Actionradio_utrecht te bellen

Leuk dat dat dan ook in het FP nieuwsbericht staatquote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Die gebruiken ze dus niet meer, voortaan gebruiken alle ActionRadio programma's: ActionRadioLive

Ik wil graag het merk en type camera weten dat jullie gebruiken. Dan weet ik welke ik niet moet aanschaffen.quote:

Is van Martijn z'n telefoon volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef E.G.J het volgende:
[..]
Ik wil graag het merk en type camera weten dat jullie gebruiken. Dan weet ik welke ik niet moet aanschaffen.![]()
Men, er moet toch wel een betere foto te maken zijn.![]()

Hahahaquote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef NeoPhythe het volgende:
Zoals belooft ms hobje.rar
http://rapidshare.de/files/19382544/hobje.rar.html

Hij probeerde van mij ook foto's te maken, het is hem gelukkig niet geluktquote:

quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef NeoPhythe het volgende:
Zoals belooft ms hobje.rar
http://rapidshare.de/files/19382544/hobje.rar.html
Truequote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Die .rargrap word met de seconde leuker. Echt.

Hoiquote:

Nee, dit is mijn kloon.quote:

Eigen schuld , hij moet maar eens wat anders verzinnen dan adriaantjequote:Op maandag 1 mei 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe....
Maar ik had Biogarde ook graag iets willen horen zeggen

quote:

Het was erg leuk jaquote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Biogarde het volgende:
1. Yvonne wou komen, maar was nergens te bekennen!
2. Ik was om fucking 7 uur thuis, straalbezopen, verrot en ¤200 lichter!
3. Yvonne wou ook komen!
4. Het was een toffe meet, en waar zijn al die andere stumperds!
5. Waar was Yvonne?!
!!

zet jij jezelf eens op mutequote:

Nixxx is lief, dat scheeltquote:

Is de leeftijdquote:

Ah, zou dat het zijn...quote:

daar weet je verder niets vanquote:

Je bent zo weer beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Tha_T het volgende:
En toch sta ik iedere keer weer verbaasd dat Yvonne in de verpleging gewerkt heeft. Kun je het je voorstellen?

Het viel Yvonne tegen dat je gemeat hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
Ja wat is dit nou? Ik hoor opeens dat het over mij gaat op msn, maar ik was te laat. Samenvatting?

quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"godverdulle zit dat infuus alweer niet goed"
's Ochtends aan je ziektebed
quote:Goddomme, ouwe seniele kutbejaarde. Infuus komt er zo aan, eerst ff je godvergeten stoma leeggooien![]()

Ik ken Litso jahquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het viel Yvonne tegen dat je gemeat hebt![]()
Beetje jammer, maar goed![]()

Wij gaan een keer datenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken Litso jah
Zullen wij eens daten dan?

Jij moet heropgevoed worden!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:19 schreef Litso het volgende:
Hoe kan je nou de ene bagger boven de ander stellen? Ik vond je nog wel zo tof yvonne

Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.quote:

quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.

Succes met je VV-meetsquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkies mijn eigen mening boven die van de zogenaamde oldbies. Niks heropvoeden, pas je maar aan aan de nieuwe generatie.

VIVA LA REVOLUCION!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]

Anders kom je idd ook niet verder dan de soos en een oudbakken kroeg, ergens in een duister steegje in Venloquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
[..]

Ben geen nieuwsposter meerquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk dat dat dan ook in het FP nieuwsbericht staat

Lijkt me puikquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
Ik ga ook maar eens skype aanschaffen.

Kun je binnenkort terug luisteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er besproken met Jeroen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |