Je mist in dit geval ook niksquote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind het knap dat jullie die repo nog zien ook nog. Bij mij opent ie niet iig
Oeps vergetenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:27 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
ik dacht dat wij een deal hadden ?
Heb je niet eens window media player 10quote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind het knap dat jullie die repo nog zien ook nog. Bij mij opent ie niet iig
Jawel en firefox en die bekut de boelquote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je niet eens window media player 10
Da's wel grappig inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar idd Nolius, het is een kansloos item, maar vond t toch leuk om te plaatsen destijds. En je kunt nu de vaste vriend van Jeroen zien
Totaal geschikt voor FOK! dusquote:Op maandag 1 mei 2006 18:00 schreef Nolius het volgende:
Maar voor de rest is het zeldzaam inhoudsloos
\quote:Op maandag 1 mei 2006 18:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iets met Marokkanen erin, dan was het perfect geweest
Ze bellen Jeroen kijk in de Vegte, niet Frits Spitsquote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Hé leuk, Jeroen Kijk in de Vegte
Gaan jullie dan nu ineens ook serieuze radio maken enzo?
Hij zit toch in de studio? Tenminste dat begrijp ik eruit...quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze bellen Jeroen kijk in de Vegte, niet Frits Spits
Ik hoop de laatste optie uiteraardquote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Hé leuk, Jeroen Kijk in de Vegte
Gaan jullie dan nu ineens ook serieuze radio maken enzo?
Of is het gewoon net zo'n gezellige chaos als iedere week?
Hij zit onder het bureau van Noliusquote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit toch in de studio? Tenminste dat begrijp ik eruit...
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit toch in de studio? Tenminste dat begrijp ik eruit...
Kan ook per foon of skype zijn natuurlijkquote:Want vanavond zit hij live in onze uitzending vanaf 20:00 uur.
Ja, KX Radio. We moeten natuurlijk wel zo efficient mogelijk werken.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:20 schreef Tha_T het volgende:
Zijn al die radio-interviews trouwens op hetzelfde feestje opgenomen Sun?
Het ziet er alleen zo bescheten uitquote:Op maandag 1 mei 2006 18:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, KX Radio. We moeten natuurlijk wel zo efficient mogelijk werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |