Ze heeft allang dingen ingesprokenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:37 schreef SunChaser het volgende:
MissHobje klinkt idd erg goed op de radio. Arno, als je haar geen vaste plek geeft in Fokradio ben je een sukkel
Wat schattigquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Nee, iedereen hangt nu boven de wcpot, kotsend van je eigengeilerij.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef boebiedoe het volgende:
Tering Sunchaser, kanker eens op met die troep van je de hele tijd. Er kijkt echt geen mongool naar dat amateuristische pokkeprogramma van je. Als ik een lelijke neger met spraakgebrek wil horen ga ik wel skypen met dwf_ryder.
Zegt de user die nog meer op zichzelf geilt dan ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef boebiedoe het volgende:
Tering Sunchaser, kanker eens op met die troep van je de hele tijd. Er kijkt echt geen mongool naar dat amateuristische pokkeprogramma van je. Als ik een lelijke neger met spraakgebrek wil horen ga ik wel skypen met dwf_ryder.
Sterker nog, hij doet t helemaal niet op applequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:00 schreef --- het volgende:
ow en sun je site doet het kut op een applekan geen beelden zien
Wat eigengeilerij betreft, ben jij niet te overtreffen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zegt de user die nog meer op zichzelf geilt dan ik
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef SunChaser het volgende:
Wel grappig dat je mijn interview als slecht beoordeeld terwijl de jouwe ook niet echt diepgravend was![]()
Jammer, je mist je doelgroep. Ik voldoe volledig aan de beschrijving en als je op dezelfde doelgroep mikt, doe je dus iets fout. (maar dat had iedereen je wel kunnen vertellen)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sterker nog, hij doet t helemaal niet op apple![]()
We mikken op publiek als Dirkh, je weet wel zomers naar de camping met het hele gezin en SBS6 op de schotel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |