Probeer het gewoon eens en kijk of het past.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Die-smiley, is die écht alleen maar voor debielen die zichzelf leuk vinden? Of is er ook een andere manier om hem te gebruiken?
Ik twijfel nog.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Die-smiley, is die écht alleen maar voor debielen die zichzelf leuk vinden? Of is er ook een andere manier om hem te gebruiken?
Ik vind mezelf wel heel leuk, maar ik ben niet debiel. Dus dat zou niet opgaan.quote:
Ok ...quote:Op maandag 1 mei 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
Even volledig terzijde, riep er iemand stats?![]()
Even druk op Arcee's ketel.
De buren zijn vannacht ZO aan de beurt trouwens..
Onschuldige mensen van hun zuurverdiende AOW beroven met emotionele chantage, tssk.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:51 schreef Tijn het volgende:
Ha, ik heb m'n ouders nieuwe speakers laten kopen. Nu kan ik daar ook eens een film kijken zonder me te ergeren aan de magere geluidskwaliteit
Da's idd handig en zo zit mijn ruim 70 jarige moeder nu met een aardig snelle P3 933 en 512 ram haar mail te checken.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:51 schreef Tijn het volgende:
Ha, ik heb m'n ouders nieuwe speakers laten kopen. Nu kan ik daar ook eens een film kijken zonder me te ergeren aan de magere geluidskwaliteit
Zo oud ben ik niet hoor. In elk geval m'n ouders niet, want die werken allebei nog dagelijks van 9 tot 5.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onschuldige mensen van hun zuurverdiende AOW beroven met emotionele chantage, tssk.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
Het was overigens wel een gevecht met m'n moeder om ze op de juiste plaats te krijgen, als het aan haar lag, kwamen ze achter de TV in plaats van in een nette gelijkzijdige driehoek vanaf de bank met 30 centimeter vrije ruimte rondom elke speaker.
Ik ben de mijne nu al 2 jaar aan 't overtuigen van 't nut van breedband.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet hoor. In elk geval m'n ouders niet, want die werken allebei nog dagelijks van 9 tot 5.
Het was overigens wel een gevecht met m'n moeder om ze op de juiste plaats te krijgen. Als het aan haar lag, kwamen ze achter de TV in plaats van in een nette gelijkzijdige driehoek vanaf de bank met 30 centimeter vrije ruimte rondom elke speaker.
Je hebt nooit ruimtegebrek voor je stereo, want dat is waar je begint met het inrichten van je kamer.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Ik lijk op jullie moeders, geloof ik.
Al is het bij mij meer ruimtegebrek dan een interieur-esthetische overweging.
Mijne zijn hipper dan ik , ze hebben al casema voor telefoon EN internet.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:00 schreef sig000 het volgende:
Ik ben de mijne nu al 2 jaar aan 't overtuigen van 't nut van breedband.![]()
Maar nee de Telefoonrekening is nog net iets lager.![]()
Ha, mijn moeder is ook 48. En ze is inmiddels wel gewend aan mijn technology pushing. Dankzij mij synchroniseert ze dr Outlook al jaren met dr Palm agenda, om maar wat te noemenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijne zijn hipper dan ik , ze hebben al casema voor telefoon EN internet.
Maar mijn moeder is dan ook pas 48. Ze moet alleen even van dat idee van esthetiek boven alles af en dan is alles goed.
Sorry. Ik heb nooit iets gehad met 'goed geluid'. Zelfs als muzikant kon het merk gitaar en het merk versterker me volstrekt niet boeien. Als het liedje maar goed was, dan kon je dat wel door het slechte geluid heen horen.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:02 schreef Tijn het volgende:
Je hebt nooit ruimtegebrek voor je stereo, want dat is waar je begint met het inrichten van je kamer.
Heb ik eigenlijk ook, behalve dat ik nu ineens helemaal into 5.1 sacd ben, maar dat is voor de echte audiofiel ook een grote no-no geloof ik, dus eigenlijk voldoet dat prima aan 't patroon.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik heb nooit iets gehad met 'goed geluid'. Zelfs als muzikant kon het merk gitaar en het merk versterker me volstrekt niet boeien. Als het liedje maar goed was, dan kon je dat wel door het slechte geluid heen horen.
Hetzelfde heb ik nu met een stereo. Hij moet mijn muziek weergeven, that's it. Of het geluid dan goed of heel goed is, zal me aan mijn reet roesten.
Je bedoelt: "ok, ik zal volgende keer een nieuwe openenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
ok, ik zal volgende keer een nieuwe openen
Zelfs het beledigen gebeurt hier in het topic op uiterst subtiele wijze. Geweldig.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Je bedoelt: "ok, ik zal volgende keer een nieuwe openen"
Zonde dat WOW maar tijdelijk is ,anders had 't er zo heengekunnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfs het beledigen gebeurt hier in het topic op uiterst subtiele wijze. Geweldig.![]()
Wees optimistisch weken?!!quote:Op maandag 1 mei 2006 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonde dat WOW maar tijdelijk is ,anders had 't er zo heengekunnen.![]()
Wow, zijn er mensen die daadwerkelijk SACD's kopen?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
behalve dat ik nu ineens helemaal into 5.1 sacd ben
Bij Laffer werkt 't en Cynix was altijd al tof.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wees optimistisch weken?!!
Ik zie het nu pas.
Is dit een forum of een virtuele psychotherapeutische instelling, vraag ik me soms af..
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, zijn er mensen die daadwerkelijk SACD's kopen?
Slechts bij eenzame gebruikers die 't wel weten te gebruiken.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niks, ik was me er alleen niet van bewust dat het medium ook maar enigszins aansloeg
Ik heb ook een laserdisc speler. Ik zou mij maar niet tot het publiek dat aanslaan definieert rekenen..quote:Op maandag 1 mei 2006 02:29 schreef Tijn het volgende:]
Niks, ik was me er alleen niet van bewust dat het medium ook maar enigszins aansloeg
Ik ben nog steeds dol op mijn verzameling Vinyl.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb ook een laserdisc speler. Ik zou mij maar niet tot het publiek dat aanslaan definieert rekenen..
Dat mag dus weer wel, geloof ik. Vinyl is helemaal goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn verzameling Vinyl.Hoe gek ben je dan?
![]()
Mijn ouwe Technics is gaar en een Saba kloon was ik te lui om aan te sluiten.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat mag dus weer wel, geloof ik. Vinyl is helemaal goed.
Ik heb ook nog wel wat, alleen geen platenspeler om het ook daadwerkelijk te horen.
Toch is 't ook wel vet om gewoon met vinyl een paar uur te draaien gewoon op de groef zonder koptelefoon maar gewoon handig mixen.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:48 schreef Tijn het volgende:
Ik draai ook 99% van de tijd MP3'tjesIk ben eigenlijk wel te spreken over de kwaliteit ervan en het gemak is natuurlijk onovertroffen.
Maar heb je ook Howl's moving castle gezien is dan de vraag?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:46 schreef Tijn het volgende:
En heb je nog goeie films gezien de laatste tijd?
Jazeker, ik ben vorig weekend naar "V For Vendetta", "Inside Man" en "Slither" geweest. En vandaag weer naar V For Vendetta, omdat m'n ouders 'em ook wilden zien
Ik ben best te spreken over wat er vandaag de dag in de cinema wordt vertoond
Nee, maar ik heb sowieso niet zoveel met Japanse films.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar heb je ook Howl's moving castle gezien is dan de vraag?
Ik vond 'em erg tofquote:Ik ben trouwens best benieuwd naar Inside Man. Als ik het goed begrijp, is ie dus wel de moeite?
ik heb de helft ervan gezienquote:
Spirited Away deed je ook niets?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:55 schreef Tijn het volgende:
Nee, maar ik heb sowieso niet zoveel met Japanse films.
Mooi! Ondanks wat negatief gezeur van anderen vond ik 25th hour ook helemaal goed, dus ik geloof wel in Spike Lee als mainstream regisseur.quote:Ik vond 'em erg tof
Behalve dat ik het een wazig verhaal met afzichtelijke muziek vond, kan ik me er weinig meer van herinnerenquote:
De ratings van een film trek ik me al helemaal niets van aan en ben nog steeds op zoek naar Werner Herzog films op DVDquote:Op maandag 1 mei 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Spirited Away deed je ook niets?
[..]
Mooi! Ondanks wat negatief gezeur van anderen vond ik 25th hour ook helemaal goed, dus ik geloof wel in Spike Lee als mainstream regisseur.
Ouch, opinions, opinions..quote:Op maandag 1 mei 2006 03:02 schreef Tijn het volgende:
afzichtelijke muziek
Het leek wel de demo-functie van een Roland keyboard ofzoquote:Op maandag 1 mei 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ouch, opinions, opinions..
Heerlijke meeslepende soundtrack was mijn mening.
Waar sfeer en techniek botsen enzo..quote:Op maandag 1 mei 2006 03:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het leek wel de demo-functie van een Roland keyboard ofzo
Daar begonnen de 1e House pioniers ook mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het leek wel de demo-functie van een Roland keyboard ofzo
Mijn liefde voor jou houdt me wakkerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Ha, VM. Jij bent ook steeds vaker laat wakker.
Dan kenden ze Lamon nog niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, het is de laatste tijd weer helemaal mis.. Trouwens, voor een paar maanden terug ben ik nog genomineerd door een aantal als nachtbraker van het jaar
Ik ben, geloof ik, erg blij dat dit soort spelletjes volledig aan mij voorbij zijn gegaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef Tijn het volgende:
Dus nu zit ik The Incredible Machine te spelen
Voel je niet schuldig, het gaat vanzelf weer over!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Waarom toch?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien moeten we een onbegrijpelijke regel instellen dat er maar om de dag gepost mag worden of zo.
Er zijn ook spelletjes die je met zijn tweetjes kan doen, misschien vind je die leuker!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben, geloof ik, erg blij dat dit soort spelletjes volledig aan mij voorbij zijn gegaan.
Spelletjes in het algemeen, trouwens. Het lukt me maar niet om me ermee te vermaken.
Ja, maar ik had inmiddels wel gedacht dat dit zinnetje in de verleden tijd zou staan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
het gaat vanzelf weer over!
Gedacht of gehoopt???quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar ik had inmiddels wel gedacht dat dit zinnetje in de verleden tijd zou staan...
Daarom:quote:
quote:En het gaat nog steeds veel te hard hier.
Kies maar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gedacht of gehoopt???
Nou, kom maar op. Let's get it over with.quote:Er komt eerst nog een fase met liefdesverklaringen in je fobo
Ik weet het alquote:
Je hebt geen fobo.. Nu blijf ik in den treure van je dromen!!quote:[..]
Nou, kom maar op. Let's get it over with.
De nachten dat het rustig was zijn definitief voorbij, I.R. Je moet eraan wennen. Men gaat met je favoriet aan de haal. Zo werkt dat.quote:
Jij voelt je gestalkt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Misschien is het trouwens nog niet eens zo'n gek idee om een aantal nachten niet te posten.
Tuttut. Ik ben U2 zelf in dit geval. En ik kan nu zulk ontoegankelijk materiaal maken dat alleen de diehards overblijven. Maar over hoe en wat ga ik nog nadenken met mijn secundanten (lees: Lamon en jij).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
De nachten dat het rustig was zijn definitief voorbij, I.R. Je moet eraan wennen. Men gaat met je favoriet aan de haal. Zo werkt dat.
Het is een beetje alsof je U2 al vóór The Joshua Tree fantastisch vond. Die mensen hebben ook moeten leren leven met het verlies van een dierbare aan de massa.
Eerst willen ze populair worden en dan krijgen ze steralluresquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tuttut. Ik ben U2 zelf in dit geval. En ik kan nu zulk ontoegankelijk materiaal maken dat alleen de diehards overblijven. Maar over hoe en wat ga ik nog nadenken met mijn secundanten (lees: Lamon en jij).
Maar nu eerst slapen.
Of in ieder geval de rest van deze nacht niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Misschien is het trouwens nog niet eens zo'n gek idee om een aantal nachten niet te posten.
Ha, dat zou ik best willen horen, IR.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ik kan nu zulk ontoegankelijk materiaal maken dat alleen de diehards overblijven.
Ik heb nooit de aspiratie gehad om hier een populaire reeks van te maken. Dat terminale patiënt (of nét iets beter) stadium beviel uitstekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerst willen ze populair worden en dan krijgen ze sterallures
Dag broerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Of in ieder geval de rest van deze nacht niet.
Goede nachtrust, allen.
Misschien dat je dan beter de SC van Sex over kan nemen, die loopt helemaal voor geen meterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb nooit de aspiratie gehad om hier een populaire reeks van te maken. Dat terminale patiënt (of nét iets beter) stadium beviel uitstekend.
Of je hoofd zit gewoon vol! Dan kan er even niets meer bij, dan neem je niets op en zo!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ik was Kiss Kiss, Bang Bang aan 't kijken, maar ik kan me niet concentreren, ik probeer het morgen wel opnieuw..
Je moet wel een hele grote lamzak zijn, als zelfs een film kijken al een opgave wordt.
Meer bier, dat is mijn conclusiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ik was Kiss Kiss, Bang Bang aan 't kijken, maar ik kan me niet concentreren, ik probeer het morgen wel opnieuw..
Je moet wel een hele grote lamzak zijn, als zelfs een film kijken al een opgave wordt.
Het einde van dat seizoen is trouwens wel heel apart, bijna surrealistisch.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:52 schreef Tijn het volgende:
Ik heb me net door The Wall gesleurd. Nu kijk ik het 3e seizoen van Black Adder, wat inderdaad het grappigste seizoen tot zover is.
ik doe mijn best..quote:Op maandag 1 mei 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
1.00 doordeweeks..
2.00 in 't weekend..
En doe aub een beetje moeite..
Het eind van het eerste seizoen vond ik persoonlijk bizarderquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het einde van dat seizoen is trouwens wel heel apart, bijna surrealistisch.
Maar ik zal niets verraden.
Wat een doorzettingsvermogen, ik zet games (enkel als ze heel nieuw zijn trouwens) alleen nog maar aan om een half level lang de graphics te bewonderen en daarna boeit het me niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:03 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens toch maar weer verder gegaan met Lemmings 1 en heb me inmiddels op weten te vechten tot level 65. Ik ben trots op mezelf
Ik ook, ik ook, ik ook!!!! En ik ben niet gek! Dus jij ook nietquote:Op maandag 1 mei 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn verzameling Vinyl.Hoe gek ben je dan?
![]()
Ik was laatst weer overstag gegaan omdat ik las dat F.E.A.R zo goed moest zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:16 schreef Tijn het volgende:
Nieuwe games zijn niet beter dan ouwe games en zeker niet meer geld waard
Dat moet je niet te zwaar zien, dat was meer het idee van "oprotten met al die uitsloverij en stoerdoenerij, ik zeg gewoon wat in me opkomt, of het nou aanslaat of niet.", vrij vertaald.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg Lamon, dat vraag ik me nou al een paar jaar af....
Die afrekening hé? Wat is dat eigenlijk?
Goed ding! Uitkomen voor je eigen mening, maar ik zie de stoerdoenerij niet zo hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat moet je niet te zwaar zien, dat was meer het idee van "oprotten met al die uitsloverij en stoerdoenerij, ik zeg gewoon wat in me opkomt, of het nou aanslaat of niet.", vrij vertaald.
Whehehe, da's nog zachtjes uitgedrukt. Moet je al die reeksen zienquote:Er wordt zoveel nonsens op dit forum gespuugd, al sinds ik hier voor het eerst kwam,
En toch doorposten. Petje af hoor. Ik ben al 33 keer gestopt maar Heintje Davids zijn mijn middelste namenquote:en dat irriteerde, en irriteert nog steeds.
Waarom dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
O, wacht. Ik zou een paar nachten niet posten, hier.
Ja, zo gaat het allemaal weer veelste hard, broer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
O, wacht. Ik zou een paar nachten niet posten, hier.
Ja, waaróm weet ik ook niet precies. Maar dát het zo was, is me wel duidelijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Ik word gewoon verbannen, hier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Zeg, kunnen jullie twee niet fijn een hotelkamerreeks beginnen ofzo?
Ik heb broer nog niet zo ver dat ie met mij op vakantie gaat... Hij kan de kat nog niet missen zegt ie, maar weet niet dat ie er een mooie poes voor terug krijgt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeg, kunnen jullie twee niet fijn een hotelkamerreeks beginnen ofzo?
Nee, dan had ik wel een kneus gezocht in R en P..quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet ontevreden met jezelf.
Toch zou een beetje motivatie het wat tastbaarder maken, en misschien ook een drijfveer geven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Ja, waaróm weet ik ook niet precies. Maar dát het zo was, is me wel duidelijk.
Nou broer, als dit geen mooi complimentje is, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel een kneus gezocht in R en P..
broer is er stil vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou broer, als dit geen mooi complimentje is, weet ik het ook niet meer.
Ik heb geen idee hoe ik dat hier in Ierland moet doen, stilzijntechnisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:25 schreef Tijn het volgende:
Het is trouwens weer 4 mei. Dit is vooral een bericht aan mezelf. Ik moet dit jaar niet weer vergeten even stil te zijn om een uur of 8. Vorig jaar zat ik vandaag rond 8 uur niets vermoedend Carmageddon te spelen met een vriend van me. We riepen luid dingen als "hier de stoep op, daar lopen ze!" en "rij die oma dood!". Het was gewoon te genant voor woorden.
En vooral: hoe laat? Om 8 uur lokale tijd? Nederlandse tijd? Ergens ertussen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat hier in Ierland moet doen, stilzijntechnisch.
Ja, precies, dat bedoel ik. Maar half 8 lokale tijd lijkt me idd wel een mooi compromis.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vooral: hoe laat? Om 8 uur lokale tijd? Nederlandse tijd? Ergens ertussen?
Het blijft een klassieker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, voor de mensen die de klassieker van Tijn en mij niet herkenden: http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/henk_belt_bert.mp3 .
Nou, maynooth kan héél stil zijn hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het uberhaupt niet ging lukken om stil te zijn daar.
Je kende hem toch al wel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:30 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik ben op zoek naar Bert.
- Ja, dat ben ik.
Hallo.
- Hallo.
Ik versta alles wat je zegt, Bert.
Heb je ook de Christmas Carol nog? Die is ook briljant.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:32 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens al in het 4e seizoen van Blackadder. Het blijft geweldig.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb je ook de Christmas Carol nog? Die is ook briljant.
Ik had het wel eens op TV voorbij zien komen, maar nooit echt van begin tot eind gevolgd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, je had Blackadder ook nog nooit gezien.
Dan heb je wrs dezelfde set als ik. Er is ook een box met ook de extra afleveringen, maar die is veel duurder.quote:
Dan ga ik misschien nog wat lezen en dan slapen. Welterusten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:37 schreef Tijn het volgende:
Weet je wat. Ik kijk gewoon nu nog even wat Blackadder
We zitten een uurtje eerder hoor, dus gewoon om 7 uur, dan klopt het.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, precies, dat bedoel ik. Maar half 8 lokale tijd lijkt me idd wel een mooi compromis.
Volstrekt mee oneens!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ik doe er niet aan mee, het is mijn oorlog niet. Ik ben nog niet zo oud. En het mag onderhand wel eens afgelopen zijn met dat herdenken. Praktisch iedereen die het heeft meegemaakt is dood. Soit.
De rekels.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:39 schreef broer het volgende:
O, en Tijn en I.R.: leuk dat jullie verliefd zijn, maar willen jullie niet zoveel slowchatten, hier?
Zo doe ik al jaren maar dan met enige begeleiding.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:25 schreef Lamon het volgende:
Een leuke tip voor muziekfans die het even niet meer weten.
Download een muziek newsgroup, klik willekeurig een paar honderd titels aan die je aanspreken een zet winamp aan.
Leuke avond verzekerd.
Hoe ken je in godsnaam met Meatloaf lekker gaan slapen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:30 schreef Canisfire het volgende:
Bedankt voor de tip maar ik ben eigenlijk een valspeler ik ga nu na Meatloaf- I just died in your arms tonight richting mijn bed
Godver, wat ben jij al geintegreerd zeg!! Je klinkt helemaal Iers!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik heb vandaag voor het eerst in 22 jaar (nou ja, iig 19 of zo) dodenherdenking gemist, gewoon omdat ik er niet aan dacht in een andere tijdzone. Verder was ik vandaag naar de pub, oa met de Veel Leukere Deense, en daar ga ik morgen een film mee kijken.. (ja, jullie hebben de afgelopen week mijn updates moeten missen, maar vorige week had ik een feestje en toen werden we daar door de security uitgezet en toen ging ik met nog een paar mensen naar een afterparty bij haar, en toen gingen de anderen opeens weg en bleven we samen over en ging ze mij nog veel meer drank inschenken terwijl ik dat echt niet meer nodig had, maar toch ,dat was erg gezellig. En ze is ook een paar jaar ouder dan mijn Vorige Ierse dus dat is erg goed)
En oh, mijn Voormalige Ierse Vlam had vandaag haar verjaardag en ik had onder haar dwang beloofd langs te komen in de pub die ze afgehuurd had, maar toen ik langs kwam was ze er niet omdat ze iemand van het station moest ophalen dus heb ik een kaart getekend en ben ik weggegaan en heb ik beloofd om later terug te komen maar dat heb ik niet gedaan. Stout he.
Trusten Tong, lekker slapen hoor!!quote:
Hallo Signullenquote:
Door een nogal vage reden ben ik erg traag.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo Signullen
Doet es lekker bikkelen dan??
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Door een nogal vage reden ben ik erg traag.![]()
Halleee OLe.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:15 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog steeds heerlijk weertje zeg!
Maar goed, vanaaf lekker terrasjes, Thais eten, rock kroeg![]()
Top avondje dus!
Ja Tof de roots van alle bevrijding ligt hier vlakbij.quote:
Ik vraag me nog wel steeds af waarvan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
allemaal nog een fijne bevrijding
Die kan ik nog redelijk hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:40 schreef Ole het volgende:
Tja -heb net MTV aanstaan-
van U2 zijn we iig voorlopig niet bevrijd![]()
De Harmoniequote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kan ik nog redelijk hebben.![]()
Ooit met 200 man publiek waren ze ook al goed.![]()
Was erbij ergens begin 80's in de Harmonie in Tilburg.![]()
die jonge katjes drinken tegenwoordig ook veel teveelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:44 schreef Ole het volgende:
Whhoops!!!!![]()
per ongeluk een jong katje binnen net.. Vond mijn bikkel niet OK.![]()
Herrie in tha house!!!
Lijkt me OK idd..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kan ik nog redelijk hebben.![]()
Ooit met 200 man publiek waren ze ook al goed.![]()
Was erbij ergens begin 80's in de Harmonie in Tilburg.![]()
doe mij maar die versie met die violen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Lijkt me OK idd..
Maar ik weet niet zo goed wat ik moet denkten van die versie van One nu.. Met Mary J Blige
Gelukkig deed ik de deur voor hem open . Hij was ws binnen via het luik, maar daardoor kon hij niet meer terug omdat mijn panter er voor stondquote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
die jonge katjes drinken tegenwoordig ook veel teveel
Die is iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
doe mij maar die versie met die violen...uit een optreden in joegoslavie ofzo
2 uur later slaap je nog nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:05 schreef MissHobje het volgende:
Haha gekke poezen beesten ook.
Ik had vanmiddag ook een indringer![]()
Kimsel die had ineens een dikke staart, hoge rug.. ik denkt wtf >?? ( was boven dus)
En jawel.. dikke Stanley van de buren lag heerlijk te ronken op haar plekje.
De brutaliteit moet zij gedacht hebben![]()
Afijn echt uitzichzelf vertrekken deed meneer niet, dus maar even met een kroel heb ik hem weer naar de buurtjes gebracht
Gebeurt vaker enzo.
Mare sweet dreams![]()
enne
weekend
Jij dus ook niet echtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2 uur later slaap je nog niet
Trusten allemaal![]()
ik had nog even een andere film er achteraan gedaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij dus ook niet echt![]()
( ik nu echt wel)
wat is het verschilquote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:56 schreef Ole het volgende:
Of is het Nelly?
edit: mwah..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:15 schreef Thisbe het volgende:
Jaja, mijn feestje is nog niet helemaal voorbij, maar volgens mij hebben we wel al gezopen tot aan het eind van ons Latijn![]()
En ik ben sinds vannacht op de hoogte van de geschiedenis van het liedje 'heen en weer' van drs P.
Mijn opa schijnt op een legendarisch zuipfestijn te zijn geweest waarop dat liedje is ontstaan, dus als IR de geschiedenis hiervan wil weten, dan is hij van harte welkom om het ware verhaal te komen beluisteren! Als hij tenminste ooit uit de ban raakt van al de vrouwen die hem omringen daar zo in het verre Ierland(Echt, de Nederlandse vrouwen zijn veel leuker Eert!)
En nu ga ik proberen om mijn bed niet onder te kotsen! (ik word te oud, met mijn 26 jaren voor dit soort flauwekul,maar ze hebben wel al mijn drank opgedronken)
Welke de Thisbe?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
edit: mwah..
ben jij dé thisbe?
niet van Thisbe's Zelfdestructiepagina?quote:
Je bent niet de eerste die dat vraagt!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
niet van Thisbe's Zelfdestructiepagina?
ja dat was een behoorlijk aantal jaar geleden een site waarop werd uitgelegd hoe je het beste zelfmoord kon plegen. was ook nog wel redelijk in t nieuws.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat vraagt!
Maar: nee!
Wat is uberhaupt Thisbe's zelfdestructiepagina?
Het klinkt wat 'destructief' in ieder geval![]()
Nee, veel te veel vervelende herinneringenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja dat was een behoorlijk aantal jaar geleden een site waarop werd uitgelegd hoe je het beste zelfmoord kon plegen. was ook nog wel redelijk in t nieuws.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ga echt slapen nu, val om.quote:
Slaap je alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij dus ook niet echt![]()
( ik nu echt wel)
Waarom ben je dan toch gaan kijken?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
Oh en niet de trailer bekijken trouwens, die geeft echt een compleet verkeerd beeld van hoe de film echt is.
Het was een aanrader van een vriend die 'em in de sneak had gezien.quote:
oké...quote:Op zondag 7 mei 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
als je deze film niet gaat zien, ben je echt een sukkel
Duidelijkheid is goed.quote:
Dan hoop ik voor jou dat Lamon deze aangename slowchat niet meer binnenkomt.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:38 schreef Jane het volgende:
Ik heb e.e.a. aangeslingerd en hoop maar dat het goed komt...
quote:Op zondag 7 mei 2006 02:40 schreef Tijn het volgende:
Hoe is het, Jane? Kun je een beetje van het lekkere weer genieten?
Is dit allemaal te oppervlakkig voor Lamon?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:41 schreef broer het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat Lamon deze aangename slowchat niet meer binnenkomt.
Goed bezigquote:
Spoiler? plot outlinequote:Op zondag 7 mei 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net The World's Fastest Indian gezien. Normaal gesproken hou ik er niet zo van om mensen iets op te dringen, maar als je deze film niet gaat zien, ben je echt een sukkel
Oh en niet de trailer bekijken trouwens, die geeft echt een compleet verkeerd beeld van hoe de film echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik dat graag eens zou meemaken, bedoelde ik eigenlijk het aanslingeren. Als je in de filmindustrie werkt, zie je mensen liever niet iets aanslingeren, gok ik. Ik kreeg er in ieder geval een uitbrander voor.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:44 schreef Jane het volgende:
Is dit allemaal te oppervlakkig voor Lamon?
Als ik wil kan ik ook heel diepzinnig zijn hoor!
Ik zal eens rondkijken of ik dat missende chromosoompje van je nog ergens kan vinden.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:46 schreef Tijn het volgende:
Ja broer, ik gebruik die smiley gewoon. Dat doet me niks
Missend? Ik dacht juist dat het type mens dat dequote:Op zondag 7 mei 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal eens rondkijken of ik dat missende chromosoompje van je nog ergens kan vinden.
Weet ik veel. Te veel, te weinig. In ieder geval niet voldoende.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:49 schreef Tijn het volgende:
Missend? Ik dacht juist dat het type mens dat dehanteert er eentje teveel aan boord heeft.
Diepzinnig... hmmm, ja... op FOK!?...quote:
Oké, ik begrijp het. Maar ik wil hem proberen te zien voordat ik Tijn weer zie, zie je. Anders vindt hij me een sukkel. En dat wil een mens natuurlijk te allen tijde voorkomen.quote:Ik kreeg er in ieder geval een uitbrander voor.
Ik heb vandaag honkbal gekeken. Mr. Cocker HCAW tegen Minolta Pioniers, in Bussum.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:45 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag met m'n moeder in de tuin gezeten. Allebei met onze laptop voor ons neus
Wat versta je eronder? En ja ik ben aardig lost....quote:Op maandag 8 mei 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Wedden dat er juist vannacht niemand aanwezig is...?
Niet zo negatief, broer.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Wedden dat er juist vannacht niemand aanwezig is...?
Ik heb dat bij I.R.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
Niet zo negatief, broer.
We praten wel groot, maar stiekem wachten we allemaal tot we jouw naam op het scherm zien staan.
Iedereen treed op in Dublinquote:Op zondag 7 mei 2006 05:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik ben net terug van Matisyahu, de tofste joodse reggaeartiets ooit, die in Dublin optrad. Volgende week in de Melkweg, aanrader hoor.
Wil je niet in zulke geheimtaal praten daar snap ik namelijke geen enkele reet van.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:20 schreef troma78 het volgende:
[..]
Iedereen treed op in Dublin![]()
Al waren de FLC laatst in Limerick
Maar waneer komt de rest? naar Limerick
Bij mij hangt het er vanaf. Als ik niets te vertellen heb, wacht ik op I.R., sig of jou.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Ik heb dat bij I.R.
Nog een geluk dat hij afgelopen nacht heeft gepost, anders kon ik nu helemaal niet beginnen.
Ik heb niets te vertellen, en toch voelde ik de drang om te posten. Zou ik verslaafd zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
Bij mij hangt het er vanaf. Als ik niets te vertellen heb, wacht ik op I.R., sig of jou.
Als ik wel wat te vertellen heb, post ik sowieso, omdat het me hoog zit.
Moet kunnen toch ??quote:Op maandag 8 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen, en toch voelde ik de drang om te posten. Zou ik verslaafd zijn?
Dat is dan mijn derde verslaving. [afbeelding]
Ik weet 't te beperken tot enkele momenten per week maar dat geeft inmiddels toch ook al een bovengemiddeld postaantal.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen, en toch voelde ik de drang om te posten. Zou ik verslaafd zijn?
Er is altijd wat te vertellen, als je maar triviaal genoeg durft te worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Ik zie goddomme dat ik ook al op bijna vijftieneneenhalf duizend posts zit. Waar komen die in hemelsnaam vandaan!?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:30 schreef sig000 het volgende:
Ik weet 't te beperken tot enkele momenten per week maar dat geeft inmiddels toch ook al een bovengemiddeld postaantal.![]()
Nou ja, als ik het post is het natuurlijk per definitie zinnig.quote:Ik zeg dus dat die verslaving wel mee valt of je moet niets zinnigs te melden hebben natuurlijk.![]()
Jouw daggemiddelde is precies gelijk aan de mijne, 9 per dag.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:30 schreef sig000 het volgende:
Ik weet 't te beperken tot enkele momenten per week maar dat geeft inmiddels toch ook al een bovengemiddeld postaantal.![]()
Hee! Jij hebt er ook 9 als daggemiddelde.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Ik zie goddomme dat ik ook al op bijna vijftieneneenhalf duizend posts zit. Waar komen die in hemelsnaam vandaan!?
Oké. Ik ben blij dat ik een prentenboek mag schrijven. Gnarls Barkley is werkelijk briljant en ik wil zijn cd alweer voor de derde keer vandaag draaien. Ik drink bier en moet morgen om 10 uur met een klant overleggen en zit me nu al af te vragen hoe ik die kegel ga verbergen. Ik ken een heel leuk meisje. Ik gebruik deo tegen zweet. Mijn telefoon is opgeladen maar ik gok dat niemand me gaat bellen. Mijn bovenbuurvrouw is zó aardig dat ik voor haar in de tuin heb gewerkt. Mijn kat is lief. En ik moet nog steeds mp3'tjes maken voor I.R.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
Er is altijd wat te vertellen, als je maar triviaal genoeg durft te worden.
Interessant, maar allemaal triviaal, Lamon.quote:Zo kan ik vertellen dat ik de nieuwe Muse single een slechte Prince imitatie vind, minderen met roken onmogelijk is, als je er niet echt achter staat, meisjes hun korte rokjes veel te snel uit de kast halen als het lekker weer wordt, om het nog als suave te kunnen dragen, ik erover denk om nu alvast een nieuwe bril te kopen al doet mijn oude het nog prima, enkel omdat mijn verzekering het dekt, en ik dan optimaal gebruik maak van de opgegeven minimum tussenperiode tussen aanschaf, ik erg veel zin heb in Depeche Mode op een Frans marktplein in juni, mijn huis veel te warm is en mijn zweet niet stinkt, en dat dat heel fijn is.
Die kegel verbergen gaat nog wel een klein probleem worden maar ach 't is maar een klant.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:41 schreef broer het volgende:
[..]
Oké. Ik ben blij dat ik een prentenboek mag schrijven. Gnarls Barkley is werkelijk briljant en ik wil zijn cd alweer voor de derde keer vandaag draaien. Ik drink bier en moet morgen om 10 uur met een klant overleggen en zit me nu al af te vragen hoe ik die kegel ga verbergen. Ik ken een heel leuk meisje. Ik gebruik deo tegen zweet. Mijn telefoon is opgeladen maar ik gok dat niemand me gaat bellen. Mijn bovenbuurvrouw is zó aardig dat ik voor haar in de tuin heb gewerkt. Mijn kat is lief. En ik moet nog steeds mp3'tjes maken voor I.R.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je met tips zou komen.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:44 schreef sig000 het volgende:
Die kegel verbergen gaat nog wel een klein probleem worden maar ach 't is maar een klant.![]()
Laat beginnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je met tips zou komen.
Nee, heel erg ontluikend juist.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:46 schreef broer het volgende:
Triviaal, hč?
Deel ze gerust met me. Kan ik ze meteen ontkrachten.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Nee, heel erg ontluikend juist.![]()
Ik ben nu een heleboel conclusies aan het trekken.
Ik begin laat met bier en de rest schuif ik dan op.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Met die klant of met bier drinken?
Voor beide is het namelijk te laat...
Zonder het topic te lezen;quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef sig000 het volgende:
Ik zit ineens in een vreemd topic.Hoe mijn lul groter maken?
Droom zacht en om nog even triviaal te blijven, vraag ik me af of die lul van me eigenlijk nog wel groter moet?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:52 schreef broer het volgende:
O, mijn biertje is leeg, trouwens. Dus ik ga jullie verlaten. Doei.
Sig, veel plezier met het groter maken van je lul.
Die staat er volgens mij nog niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zonder het topic te lezen;
Heeft iemand al gezegd; "Het gaat niet om de maat, maar wat je ermee doet."
Dat lijkt me namelijk echt zo'n reactie die langs MOET komen ergens, en dan waarschijnlijk door een vrouw.
Dit snap ik even niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:02 schreef troma78 het volgende:
Mensen ik ga naar bed, ik vindt 22 uur met een bevalling van m'n zoon erbij genoeg voor vandaag houden jullie het hier gezellig?
ik wou het even melden zonder nieuw topic te openen
Dat is vast niet positief he, ER?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij al geintegreerd zeg!! Je klinkt helemaal Iers!
Ben je dan weer terug?!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, nog 3 weken...
Nou tong, ik ben wel zo'n kansloze nederlander dat een paar bezoekers hagelslag hadden meegenomen. Dus ik hoef weinig te missen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Dan doe je weer gewoon hagelslag op brood bij het ontbijt ?
Ja Lamon, dan zitten de 4,5 maand er weer op. Eerst nog een paar weken bij m'n oma, en vanaf eind juni zit ik weer in A'dam.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je dan weer terug?!
Gaat de tijd zo snel?
Straks ben ik ineens dood voor ik het weet..
Ik heb rookworsten in m'n vriezer liggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou tong, ik ben wel zo'n kansloze nederlander dat een paar bezoekers hagelslag hadden meegenomen. Dus ik hoef weinig te missen.
Rosbief van de HEMA dan ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou tong, ik ben wel zo'n kansloze nederlander dat een paar bezoekers hagelslag hadden meegenomen. Dus ik hoef weinig te missen.
Hij is vandaag vader geworden van Kaiquote:Op maandag 8 mei 2006 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit snap ik even niet?Je bent net van een zoon bevallen of heeft je zoon op wonderbaarlijke wijze een kind gebaard?
Sterkte voor het moment dat Kai 2 a 3 jaar gaat wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |