Mijn liefde voor jou houdt me wakkerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Ha, VM. Jij bent ook steeds vaker laat wakker.
Dan kenden ze Lamon nog niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, het is de laatste tijd weer helemaal mis.. Trouwens, voor een paar maanden terug ben ik nog genomineerd door een aantal als nachtbraker van het jaar
Ik ben, geloof ik, erg blij dat dit soort spelletjes volledig aan mij voorbij zijn gegaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef Tijn het volgende:
Dus nu zit ik The Incredible Machine te spelen
Voel je niet schuldig, het gaat vanzelf weer over!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Waarom toch?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien moeten we een onbegrijpelijke regel instellen dat er maar om de dag gepost mag worden of zo.
Er zijn ook spelletjes die je met zijn tweetjes kan doen, misschien vind je die leuker!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben, geloof ik, erg blij dat dit soort spelletjes volledig aan mij voorbij zijn gegaan.
Spelletjes in het algemeen, trouwens. Het lukt me maar niet om me ermee te vermaken.
Ja, maar ik had inmiddels wel gedacht dat dit zinnetje in de verleden tijd zou staan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
het gaat vanzelf weer over!
Gedacht of gehoopt???quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar ik had inmiddels wel gedacht dat dit zinnetje in de verleden tijd zou staan...
Daarom:quote:
quote:En het gaat nog steeds veel te hard hier.
Kies maar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gedacht of gehoopt???
Nou, kom maar op. Let's get it over with.quote:Er komt eerst nog een fase met liefdesverklaringen in je fobo
Ik weet het alquote:
Je hebt geen fobo.. Nu blijf ik in den treure van je dromen!!quote:[..]
Nou, kom maar op. Let's get it over with.
De nachten dat het rustig was zijn definitief voorbij, I.R. Je moet eraan wennen. Men gaat met je favoriet aan de haal. Zo werkt dat.quote:
Jij voelt je gestalkt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Misschien is het trouwens nog niet eens zo'n gek idee om een aantal nachten niet te posten.
Tuttut. Ik ben U2 zelf in dit geval. En ik kan nu zulk ontoegankelijk materiaal maken dat alleen de diehards overblijven. Maar over hoe en wat ga ik nog nadenken met mijn secundanten (lees: Lamon en jij).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
De nachten dat het rustig was zijn definitief voorbij, I.R. Je moet eraan wennen. Men gaat met je favoriet aan de haal. Zo werkt dat.
Het is een beetje alsof je U2 al vóór The Joshua Tree fantastisch vond. Die mensen hebben ook moeten leren leven met het verlies van een dierbare aan de massa.
Eerst willen ze populair worden en dan krijgen ze steralluresquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tuttut. Ik ben U2 zelf in dit geval. En ik kan nu zulk ontoegankelijk materiaal maken dat alleen de diehards overblijven. Maar over hoe en wat ga ik nog nadenken met mijn secundanten (lees: Lamon en jij).
Maar nu eerst slapen.
Of in ieder geval de rest van deze nacht niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Misschien is het trouwens nog niet eens zo'n gek idee om een aantal nachten niet te posten.
Ha, dat zou ik best willen horen, IR.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ik kan nu zulk ontoegankelijk materiaal maken dat alleen de diehards overblijven.
Ik heb nooit de aspiratie gehad om hier een populaire reeks van te maken. Dat terminale patiënt (of nét iets beter) stadium beviel uitstekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerst willen ze populair worden en dan krijgen ze sterallures
Dag broerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Of in ieder geval de rest van deze nacht niet.
Goede nachtrust, allen.
Misschien dat je dan beter de SC van Sex over kan nemen, die loopt helemaal voor geen meterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb nooit de aspiratie gehad om hier een populaire reeks van te maken. Dat terminale patiënt (of nét iets beter) stadium beviel uitstekend.
Of je hoofd zit gewoon vol! Dan kan er even niets meer bij, dan neem je niets op en zo!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ik was Kiss Kiss, Bang Bang aan 't kijken, maar ik kan me niet concentreren, ik probeer het morgen wel opnieuw..
Je moet wel een hele grote lamzak zijn, als zelfs een film kijken al een opgave wordt.
Meer bier, dat is mijn conclusiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ik was Kiss Kiss, Bang Bang aan 't kijken, maar ik kan me niet concentreren, ik probeer het morgen wel opnieuw..
Je moet wel een hele grote lamzak zijn, als zelfs een film kijken al een opgave wordt.
Het einde van dat seizoen is trouwens wel heel apart, bijna surrealistisch.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:52 schreef Tijn het volgende:
Ik heb me net door The Wall gesleurd. Nu kijk ik het 3e seizoen van Black Adder, wat inderdaad het grappigste seizoen tot zover is.
ik doe mijn best..quote:Op maandag 1 mei 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
1.00 doordeweeks..
2.00 in 't weekend..
En doe aub een beetje moeite..
Het eind van het eerste seizoen vond ik persoonlijk bizarderquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het einde van dat seizoen is trouwens wel heel apart, bijna surrealistisch.
Maar ik zal niets verraden.
Wat een doorzettingsvermogen, ik zet games (enkel als ze heel nieuw zijn trouwens) alleen nog maar aan om een half level lang de graphics te bewonderen en daarna boeit het me niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:03 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens toch maar weer verder gegaan met Lemmings 1 en heb me inmiddels op weten te vechten tot level 65. Ik ben trots op mezelf
Ik ook, ik ook, ik ook!!!! En ik ben niet gek! Dus jij ook nietquote:Op maandag 1 mei 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op mijn verzameling Vinyl.Hoe gek ben je dan?
![]()
Ik was laatst weer overstag gegaan omdat ik las dat F.E.A.R zo goed moest zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:16 schreef Tijn het volgende:
Nieuwe games zijn niet beter dan ouwe games en zeker niet meer geld waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |