Dat moet je niet te zwaar zien, dat was meer het idee van "oprotten met al die uitsloverij en stoerdoenerij, ik zeg gewoon wat in me opkomt, of het nou aanslaat of niet.", vrij vertaald.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg Lamon, dat vraag ik me nou al een paar jaar af....
Die afrekening hé? Wat is dat eigenlijk?
Goed ding! Uitkomen voor je eigen mening, maar ik zie de stoerdoenerij niet zo hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat moet je niet te zwaar zien, dat was meer het idee van "oprotten met al die uitsloverij en stoerdoenerij, ik zeg gewoon wat in me opkomt, of het nou aanslaat of niet.", vrij vertaald.
Whehehe, da's nog zachtjes uitgedrukt. Moet je al die reeksen zienquote:Er wordt zoveel nonsens op dit forum gespuugd, al sinds ik hier voor het eerst kwam,
En toch doorposten. Petje af hoor. Ik ben al 33 keer gestopt maar Heintje Davids zijn mijn middelste namenquote:en dat irriteerde, en irriteert nog steeds.
Waarom dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
O, wacht. Ik zou een paar nachten niet posten, hier.
Ja, zo gaat het allemaal weer veelste hard, broer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
O, wacht. Ik zou een paar nachten niet posten, hier.
Ja, waaróm weet ik ook niet precies. Maar dát het zo was, is me wel duidelijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Misschien is het trouwens nog niet eens zo'n gek idee om een aantal nachten niet te posten.
Ik word gewoon verbannen, hier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Zeg, kunnen jullie twee niet fijn een hotelkamerreeks beginnen ofzo?
Ik heb broer nog niet zo ver dat ie met mij op vakantie gaat... Hij kan de kat nog niet missen zegt ie, maar weet niet dat ie er een mooie poes voor terug krijgt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeg, kunnen jullie twee niet fijn een hotelkamerreeks beginnen ofzo?
Nee, dan had ik wel een kneus gezocht in R en P..quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet ontevreden met jezelf.
Toch zou een beetje motivatie het wat tastbaarder maken, en misschien ook een drijfveer geven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Ja, waaróm weet ik ook niet precies. Maar dát het zo was, is me wel duidelijk.
Nou broer, als dit geen mooi complimentje is, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel een kneus gezocht in R en P..
broer is er stil vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou broer, als dit geen mooi complimentje is, weet ik het ook niet meer.
Ik heb geen idee hoe ik dat hier in Ierland moet doen, stilzijntechnisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:25 schreef Tijn het volgende:
Het is trouwens weer 4 mei. Dit is vooral een bericht aan mezelf. Ik moet dit jaar niet weer vergeten even stil te zijn om een uur of 8. Vorig jaar zat ik vandaag rond 8 uur niets vermoedend Carmageddon te spelen met een vriend van me. We riepen luid dingen als "hier de stoep op, daar lopen ze!" en "rij die oma dood!". Het was gewoon te genant voor woorden.
En vooral: hoe laat? Om 8 uur lokale tijd? Nederlandse tijd? Ergens ertussen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat hier in Ierland moet doen, stilzijntechnisch.
Ja, precies, dat bedoel ik. Maar half 8 lokale tijd lijkt me idd wel een mooi compromis.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vooral: hoe laat? Om 8 uur lokale tijd? Nederlandse tijd? Ergens ertussen?
Het blijft een klassieker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, voor de mensen die de klassieker van Tijn en mij niet herkenden: http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/henk_belt_bert.mp3 .
Nou, maynooth kan héél stil zijn hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het uberhaupt niet ging lukken om stil te zijn daar.
Je kende hem toch al wel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:30 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik ben op zoek naar Bert.
- Ja, dat ben ik.
Hallo.
- Hallo.
Ik versta alles wat je zegt, Bert.
Heb je ook de Christmas Carol nog? Die is ook briljant.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:32 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens al in het 4e seizoen van Blackadder. Het blijft geweldig.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb je ook de Christmas Carol nog? Die is ook briljant.
Ik had het wel eens op TV voorbij zien komen, maar nooit echt van begin tot eind gevolgd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, je had Blackadder ook nog nooit gezien.
Dan heb je wrs dezelfde set als ik. Er is ook een box met ook de extra afleveringen, maar die is veel duurder.quote:
Dan ga ik misschien nog wat lezen en dan slapen. Welterusten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:37 schreef Tijn het volgende:
Weet je wat. Ik kijk gewoon nu nog even wat Blackadder
We zitten een uurtje eerder hoor, dus gewoon om 7 uur, dan klopt het.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, precies, dat bedoel ik. Maar half 8 lokale tijd lijkt me idd wel een mooi compromis.
Volstrekt mee oneens!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ik doe er niet aan mee, het is mijn oorlog niet. Ik ben nog niet zo oud. En het mag onderhand wel eens afgelopen zijn met dat herdenken. Praktisch iedereen die het heeft meegemaakt is dood. Soit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |