2 uur later slaap je nog nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:05 schreef MissHobje het volgende:
Haha gekke poezen beesten ook.
Ik had vanmiddag ook een indringer![]()
Kimsel die had ineens een dikke staart, hoge rug.. ik denkt wtf >?? ( was boven dus)
En jawel.. dikke Stanley van de buren lag heerlijk te ronken op haar plekje.
De brutaliteit moet zij gedacht hebben![]()
Afijn echt uitzichzelf vertrekken deed meneer niet, dus maar even met een kroel heb ik hem weer naar de buurtjes gebracht
Gebeurt vaker enzo.
Mare sweet dreams![]()
enne
weekend
Jij dus ook niet echtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2 uur later slaap je nog niet
Trusten allemaal![]()
ik had nog even een andere film er achteraan gedaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij dus ook niet echt![]()
( ik nu echt wel)
wat is het verschilquote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:56 schreef Ole het volgende:
Of is het Nelly?
edit: mwah..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:15 schreef Thisbe het volgende:
Jaja, mijn feestje is nog niet helemaal voorbij, maar volgens mij hebben we wel al gezopen tot aan het eind van ons Latijn![]()
En ik ben sinds vannacht op de hoogte van de geschiedenis van het liedje 'heen en weer' van drs P.
Mijn opa schijnt op een legendarisch zuipfestijn te zijn geweest waarop dat liedje is ontstaan, dus als IR de geschiedenis hiervan wil weten, dan is hij van harte welkom om het ware verhaal te komen beluisteren! Als hij tenminste ooit uit de ban raakt van al de vrouwen die hem omringen daar zo in het verre Ierland(Echt, de Nederlandse vrouwen zijn veel leuker Eert!)
En nu ga ik proberen om mijn bed niet onder te kotsen! (ik word te oud, met mijn 26 jaren voor dit soort flauwekul,maar ze hebben wel al mijn drank opgedronken)
Welke de Thisbe?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
edit: mwah..
ben jij dé thisbe?
niet van Thisbe's Zelfdestructiepagina?quote:
Je bent niet de eerste die dat vraagt!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
niet van Thisbe's Zelfdestructiepagina?
ja dat was een behoorlijk aantal jaar geleden een site waarop werd uitgelegd hoe je het beste zelfmoord kon plegen. was ook nog wel redelijk in t nieuws.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat vraagt!
Maar: nee!
Wat is uberhaupt Thisbe's zelfdestructiepagina?
Het klinkt wat 'destructief' in ieder geval![]()
Nee, veel te veel vervelende herinneringenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja dat was een behoorlijk aantal jaar geleden een site waarop werd uitgelegd hoe je het beste zelfmoord kon plegen. was ook nog wel redelijk in t nieuws.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ga echt slapen nu, val om.quote:
Slaap je alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij dus ook niet echt![]()
( ik nu echt wel)
Waarom ben je dan toch gaan kijken?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
Oh en niet de trailer bekijken trouwens, die geeft echt een compleet verkeerd beeld van hoe de film echt is.
Het was een aanrader van een vriend die 'em in de sneak had gezien.quote:
oké...quote:Op zondag 7 mei 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
als je deze film niet gaat zien, ben je echt een sukkel
Duidelijkheid is goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |