Probeer het gewoon eens en kijk of het past.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Die-smiley, is die écht alleen maar voor debielen die zichzelf leuk vinden? Of is er ook een andere manier om hem te gebruiken?
Ik twijfel nog.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Die-smiley, is die écht alleen maar voor debielen die zichzelf leuk vinden? Of is er ook een andere manier om hem te gebruiken?
Ik vind mezelf wel heel leuk, maar ik ben niet debiel. Dus dat zou niet opgaan.quote:
Ok ...quote:Op maandag 1 mei 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
Even volledig terzijde, riep er iemand stats?![]()
Even druk op Arcee's ketel.
De buren zijn vannacht ZO aan de beurt trouwens..
Onschuldige mensen van hun zuurverdiende AOW beroven met emotionele chantage, tssk.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:51 schreef Tijn het volgende:
Ha, ik heb m'n ouders nieuwe speakers laten kopen. Nu kan ik daar ook eens een film kijken zonder me te ergeren aan de magere geluidskwaliteit
Da's idd handig en zo zit mijn ruim 70 jarige moeder nu met een aardig snelle P3 933 en 512 ram haar mail te checken.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:51 schreef Tijn het volgende:
Ha, ik heb m'n ouders nieuwe speakers laten kopen. Nu kan ik daar ook eens een film kijken zonder me te ergeren aan de magere geluidskwaliteit
Zo oud ben ik niet hoor. In elk geval m'n ouders niet, want die werken allebei nog dagelijks van 9 tot 5.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onschuldige mensen van hun zuurverdiende AOW beroven met emotionele chantage, tssk.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
Het was overigens wel een gevecht met m'n moeder om ze op de juiste plaats te krijgen, als het aan haar lag, kwamen ze achter de TV in plaats van in een nette gelijkzijdige driehoek vanaf de bank met 30 centimeter vrije ruimte rondom elke speaker.
Ik ben de mijne nu al 2 jaar aan 't overtuigen van 't nut van breedband.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet hoor. In elk geval m'n ouders niet, want die werken allebei nog dagelijks van 9 tot 5.
Het was overigens wel een gevecht met m'n moeder om ze op de juiste plaats te krijgen. Als het aan haar lag, kwamen ze achter de TV in plaats van in een nette gelijkzijdige driehoek vanaf de bank met 30 centimeter vrije ruimte rondom elke speaker.
Je hebt nooit ruimtegebrek voor je stereo, want dat is waar je begint met het inrichten van je kamer.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Ik lijk op jullie moeders, geloof ik.
Al is het bij mij meer ruimtegebrek dan een interieur-esthetische overweging.
Mijne zijn hipper dan ik , ze hebben al casema voor telefoon EN internet.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:00 schreef sig000 het volgende:
Ik ben de mijne nu al 2 jaar aan 't overtuigen van 't nut van breedband.![]()
Maar nee de Telefoonrekening is nog net iets lager.![]()
Ha, mijn moeder is ook 48. En ze is inmiddels wel gewend aan mijn technology pushing. Dankzij mij synchroniseert ze dr Outlook al jaren met dr Palm agenda, om maar wat te noemenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijne zijn hipper dan ik , ze hebben al casema voor telefoon EN internet.
Maar mijn moeder is dan ook pas 48. Ze moet alleen even van dat idee van esthetiek boven alles af en dan is alles goed.
Sorry. Ik heb nooit iets gehad met 'goed geluid'. Zelfs als muzikant kon het merk gitaar en het merk versterker me volstrekt niet boeien. Als het liedje maar goed was, dan kon je dat wel door het slechte geluid heen horen.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:02 schreef Tijn het volgende:
Je hebt nooit ruimtegebrek voor je stereo, want dat is waar je begint met het inrichten van je kamer.
Heb ik eigenlijk ook, behalve dat ik nu ineens helemaal into 5.1 sacd ben, maar dat is voor de echte audiofiel ook een grote no-no geloof ik, dus eigenlijk voldoet dat prima aan 't patroon.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik heb nooit iets gehad met 'goed geluid'. Zelfs als muzikant kon het merk gitaar en het merk versterker me volstrekt niet boeien. Als het liedje maar goed was, dan kon je dat wel door het slechte geluid heen horen.
Hetzelfde heb ik nu met een stereo. Hij moet mijn muziek weergeven, that's it. Of het geluid dan goed of heel goed is, zal me aan mijn reet roesten.
Je bedoelt: "ok, ik zal volgende keer een nieuwe openenquote:Op maandag 1 mei 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
ok, ik zal volgende keer een nieuwe openen
Zelfs het beledigen gebeurt hier in het topic op uiterst subtiele wijze. Geweldig.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Je bedoelt: "ok, ik zal volgende keer een nieuwe openen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |