Zonder het topic te lezen;quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef sig000 het volgende:
Ik zit ineens in een vreemd topic.Hoe mijn lul groter maken?
Droom zacht en om nog even triviaal te blijven, vraag ik me af of die lul van me eigenlijk nog wel groter moet?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:52 schreef broer het volgende:
O, mijn biertje is leeg, trouwens. Dus ik ga jullie verlaten. Doei.
Sig, veel plezier met het groter maken van je lul.
Die staat er volgens mij nog niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zonder het topic te lezen;
Heeft iemand al gezegd; "Het gaat niet om de maat, maar wat je ermee doet."
Dat lijkt me namelijk echt zo'n reactie die langs MOET komen ergens, en dan waarschijnlijk door een vrouw.
Dit snap ik even niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:02 schreef troma78 het volgende:
Mensen ik ga naar bed, ik vindt 22 uur met een bevalling van m'n zoon erbij genoeg voor vandaag houden jullie het hier gezellig?
ik wou het even melden zonder nieuw topic te openen
Dat is vast niet positief he, ER?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij al geintegreerd zeg!! Je klinkt helemaal Iers!
Ben je dan weer terug?!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, nog 3 weken...
Nou tong, ik ben wel zo'n kansloze nederlander dat een paar bezoekers hagelslag hadden meegenomen. Dus ik hoef weinig te missen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Dan doe je weer gewoon hagelslag op brood bij het ontbijt ?
Ja Lamon, dan zitten de 4,5 maand er weer op. Eerst nog een paar weken bij m'n oma, en vanaf eind juni zit ik weer in A'dam.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je dan weer terug?!
Gaat de tijd zo snel?
Straks ben ik ineens dood voor ik het weet..
Ik heb rookworsten in m'n vriezer liggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou tong, ik ben wel zo'n kansloze nederlander dat een paar bezoekers hagelslag hadden meegenomen. Dus ik hoef weinig te missen.
Rosbief van de HEMA dan ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou tong, ik ben wel zo'n kansloze nederlander dat een paar bezoekers hagelslag hadden meegenomen. Dus ik hoef weinig te missen.
Hij is vandaag vader geworden van Kaiquote:Op maandag 8 mei 2006 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit snap ik even niet?Je bent net van een zoon bevallen of heeft je zoon op wonderbaarlijke wijze een kind gebaard?
Sterkte voor het moment dat Kai 2 a 3 jaar gaat wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |