Dan hoop ik voor jou dat Lamon deze aangename slowchat niet meer binnenkomt.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:38 schreef Jane het volgende:
Ik heb e.e.a. aangeslingerd en hoop maar dat het goed komt...
quote:Op zondag 7 mei 2006 02:40 schreef Tijn het volgende:
Hoe is het, Jane? Kun je een beetje van het lekkere weer genieten?
Is dit allemaal te oppervlakkig voor Lamon?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:41 schreef broer het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat Lamon deze aangename slowchat niet meer binnenkomt.
Goed bezigquote:
Spoiler? plot outlinequote:Op zondag 7 mei 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net The World's Fastest Indian gezien. Normaal gesproken hou ik er niet zo van om mensen iets op te dringen, maar als je deze film niet gaat zien, ben je echt een sukkel
Oh en niet de trailer bekijken trouwens, die geeft echt een compleet verkeerd beeld van hoe de film echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik dat graag eens zou meemaken, bedoelde ik eigenlijk het aanslingeren. Als je in de filmindustrie werkt, zie je mensen liever niet iets aanslingeren, gok ik. Ik kreeg er in ieder geval een uitbrander voor.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:44 schreef Jane het volgende:
Is dit allemaal te oppervlakkig voor Lamon?
Als ik wil kan ik ook heel diepzinnig zijn hoor!
Ik zal eens rondkijken of ik dat missende chromosoompje van je nog ergens kan vinden.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:46 schreef Tijn het volgende:
Ja broer, ik gebruik die smiley gewoon. Dat doet me niks
Missend? Ik dacht juist dat het type mens dat dequote:Op zondag 7 mei 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal eens rondkijken of ik dat missende chromosoompje van je nog ergens kan vinden.
Weet ik veel. Te veel, te weinig. In ieder geval niet voldoende.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:49 schreef Tijn het volgende:
Missend? Ik dacht juist dat het type mens dat dehanteert er eentje teveel aan boord heeft.
Diepzinnig... hmmm, ja... op FOK!?...quote:
Oké, ik begrijp het. Maar ik wil hem proberen te zien voordat ik Tijn weer zie, zie je. Anders vindt hij me een sukkel. En dat wil een mens natuurlijk te allen tijde voorkomen.quote:Ik kreeg er in ieder geval een uitbrander voor.
Ik heb vandaag honkbal gekeken. Mr. Cocker HCAW tegen Minolta Pioniers, in Bussum.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:45 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag met m'n moeder in de tuin gezeten. Allebei met onze laptop voor ons neus
Wat versta je eronder? En ja ik ben aardig lost....quote:Op maandag 8 mei 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Wedden dat er juist vannacht niemand aanwezig is...?
Niet zo negatief, broer.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Wedden dat er juist vannacht niemand aanwezig is...?
Ik heb dat bij I.R.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
Niet zo negatief, broer.
We praten wel groot, maar stiekem wachten we allemaal tot we jouw naam op het scherm zien staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |