De rekels.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:39 schreef broer het volgende:
O, en Tijn en I.R.: leuk dat jullie verliefd zijn, maar willen jullie niet zoveel slowchatten, hier?
Zo doe ik al jaren maar dan met enige begeleiding.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:25 schreef Lamon het volgende:
Een leuke tip voor muziekfans die het even niet meer weten.
Download een muziek newsgroup, klik willekeurig een paar honderd titels aan die je aanspreken een zet winamp aan.
Leuke avond verzekerd.
Hoe ken je in godsnaam met Meatloaf lekker gaan slapen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:30 schreef Canisfire het volgende:
Bedankt voor de tip maar ik ben eigenlijk een valspeler ik ga nu na Meatloaf- I just died in your arms tonight richting mijn bed
Godver, wat ben jij al geintegreerd zeg!! Je klinkt helemaal Iers!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik heb vandaag voor het eerst in 22 jaar (nou ja, iig 19 of zo) dodenherdenking gemist, gewoon omdat ik er niet aan dacht in een andere tijdzone. Verder was ik vandaag naar de pub, oa met de Veel Leukere Deense, en daar ga ik morgen een film mee kijken.. (ja, jullie hebben de afgelopen week mijn updates moeten missen, maar vorige week had ik een feestje en toen werden we daar door de security uitgezet en toen ging ik met nog een paar mensen naar een afterparty bij haar, en toen gingen de anderen opeens weg en bleven we samen over en ging ze mij nog veel meer drank inschenken terwijl ik dat echt niet meer nodig had, maar toch ,dat was erg gezellig. En ze is ook een paar jaar ouder dan mijn Vorige Ierse dus dat is erg goed)
En oh, mijn Voormalige Ierse Vlam had vandaag haar verjaardag en ik had onder haar dwang beloofd langs te komen in de pub die ze afgehuurd had, maar toen ik langs kwam was ze er niet omdat ze iemand van het station moest ophalen dus heb ik een kaart getekend en ben ik weggegaan en heb ik beloofd om later terug te komen maar dat heb ik niet gedaan. Stout he.
Trusten Tong, lekker slapen hoor!!quote:
Hallo Signullenquote:
Door een nogal vage reden ben ik erg traag.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo Signullen
Doet es lekker bikkelen dan??
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Door een nogal vage reden ben ik erg traag.![]()
Halleee OLe.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:15 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog steeds heerlijk weertje zeg!
Maar goed, vanaaf lekker terrasjes, Thais eten, rock kroeg![]()
Top avondje dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |