En zit niet in de crew.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef martinlutherking het volgende:
Niet iedereen. QyroZ niet.Maar hij is tof.
1 mei pas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht dat het ter gelegenheid van het pas geopende WK-forum was
Mochten ze willen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef martinlutherking het volgende:
Tag is crew. Vind ik.
quote:
Neem een andere UI. Iets met zwart/wit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben het helemaal met Arcee eens...
Oranje staat me gewoon niet![]()
Oef, streng, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef Arcee het volgende:
Bericht 98% gewijzigd door flugeltje op 29-04-2006 13:19 (geen lege quotes beeb, zie FAQ) ]
Inderdaad, oranje in je icoontje pleit dan niet voor je.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef martinlutherking het volgende:
Neem een andere UI. Iets met zwart/wit.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, oranje in je icoontje pleit dan niet voor je.
quote:
Oranje staat me niet omdat m'n haar die kleur al heeft... Dat is al erg genoegquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Neem een andere UI. Iets met zwart/wit.
Ach, het is maar voor even (gelukkig)quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben het helemaal met Arcee eens...
Oranje staat me gewoon niet![]()
tnx, die ga ik gebruiken voor 4 meiquote:
Erg hè... Je zou er bijna weer 'zwart' om willen worden...quote:
Tuurlijk, die zetel in de crew moet je nóóit opgeven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef flugeltje het volgende:
Erg hè... Je zou er bijna weer 'zwart' om willen worden...
Let op: Bij-na..![]()
Het is veel te gezellig in de crew-SCquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zetel in de crew moet je nóóit opgeven.
Dus écht niet hèquote:
We moeten geen franse hierquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus écht niet hè![]()
Oranje is gewoon écht mijn kleur niet, maar mijn aanvraag voor rood/wit/blauw werd gewoon genegeerd.
Wie ben je eigelijk en wat doe je op Fok??quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus écht niet hè![]()
Oranje is gewoon écht mijn kleur niet, maar mijn aanvraag voor rood/wit/blauw werd gewoon genegeerd.
gothicquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen bij zwart. Maar dan ben je meteen weer een gothic.
Oranje en zwart kan toch best, ik heb nog nooit een gothic gezien die oranje durfde te dragen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen bij zwart. Maar dan ben je meteen weer een gothic.
Users het leven zuur maken als ik de kans krijg...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wie ben je eigelijk en wat doe je op Fok??
Raar dat iedereen belachelijk rond wil lopen eh?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oranje en zwart kan toch best, ik heb nog nooit een gothic gezien die oranje durfde te dragen.
Maar het valt wel op dat niemand iets oranjes in zijn kast heeft en dat iedereen op Koninginnedag dus rondloopt in die foeilelijke Ergon-oranje Hup Holland shirtjes die 3 maten te groot zijn of van die foute Honig polo's/schorten met je naam voor of achterop...
Dat was me al opgevallen. Welke droogkloten komen toch telkens met die ideeën dat er personen mod moeten worden die eigelijk beter buiten zouden kunnen gaan spelen dan overal op fok komen zieken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Users het leven zuur maken als ik de kans krijg...![]()
Ga jij eens snel je mond spoelenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dat was me al opgevallen. Welke droogkloten komen toch telkens met die ideeën dat er personen mod moeten worden die eigelijk beter buiten zouden kunnen gaan spelen dan overal op fok komen zieken?
Je krijgt subsidie als je bedrijf gehandicapte werknemers in dienst neemt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dat was me al opgevallen. Welke droogkloten komen toch telkens met die ideeën dat er personen mod moeten worden die eigelijk beter buiten zouden kunnen gaan spelen dan overal op fok komen zieken?
Ja!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je krijgt subsidie als je bedrijf gehandicapte werknemers in dienst neemt.
Euh, Yvonnequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Tja, dat zul je met haar moeten bespreken...quote:
Fok gaat er toch niet op vooruit met jou als mod? Besef jij dat wel?! Ik denk zelfs dat er wel eens spraken zou kunnen zijn van het andere uiterste van 'er op vooruit gaan'.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, dat zul je met haar moeten bespreken...
Relax. Neem nog een jointje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Fok gaat er toch niet op vooruit met jou als mod? Besef jij dat wel?! Ik denk zelfs dat er wel eens spraken zou kunnen zijn van het andere uiterste van 'er op vooruit gaan'.
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:25 schreef X-fi het volgende:
Maare, dit gaan jullie toch niet doen tijdens het WK hè?
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
En de hele crew loopt er meer rond.
Oranje.![]()
![]()
Zoals ik al zei, neem het maar op met Yvonne of mail het naar forum at fok.nl Als je genoeg voorbeelden van mijn incompetentie hebt stellen ze je vast in het gelijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Fok gaat er toch niet op vooruit met jou als mod? Besef jij dat wel?! Ik denk zelfs dat er wel eens spraken zou kunnen zijn van het andere uiterste van 'er op vooruit gaan'.
Voorbeelden!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, neem het maar op met Yvonne of mail het naar forum at fok.nl Als je genoeg voorbeelden van mijn incompetentie hebt stellen ze je vast in het gelijk
En nu weer ontopic!
Ja verrek, je hebt helemaal gelijk...quote:
En maar icons vragen.quote:
Offtopic: Misschien wordt het voor mij de ultieme kans om met zo veel mogelijk zinvolle posts dan de top te bestijgen.quote:
Kan jij mijn avatar oranje maken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oranje puikt.
Voor jou altijdquote:
Bestel hier je koninginnedagicon it isquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voor jou altijd. Maar dan wel in het daarvoorbestemde topic. Ik zoek hem even voor je
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[FP modus]
Als je het niet leuk vind, donder je maar op!
[/FP modus]
-3 racismequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[FP modus]
Als je het niet leuk vind, donder je maar op!
[/FP modus]
Oh nu snap ik het! Vanwege koninningendag is dat! Shit daar had ik serieus niet aana gedachtquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
Oranje.![]()
![]()
2e van april ofzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Holy shit. Sinds wanneer ben je nieuwsposter?![]()
quote:
Mag ik je toevoegen op MSN, ik hou namelijk van een beetje privequote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen op MSN, ik hou namelijk van een beetje prive
Als ik díe allemaal zou moeten onthoudenquote:
Praat dan eens tegen mij, ik zie geen schermpje namelijkquote:
*gedaan heeftquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Praat dan eens tegen mij, ik zie geen schermpje namelijk
Euhm, dat ben ik niet hoor. Weet je zeker dat je christiaanw@gmail.com toe hebt gevoegd?quote:
zeker weten. Misschien heb je me al geblocked, weggedaan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Euhm, dat ben ik niet hoor. Weet je zeker dat je christiaanw@gmail.com toe hebt gevoegd?
Mail me eens even op christiaanw@gmail.com je MSNquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
zeker weten. Misschien heb je me al geblocked, weggedaan?
O, kut we zitten in KLB. Sorry. We houden nu opquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:30 schreef DenSuperieurenVlaem... het volgende:
Heet dit geen slowchat?
Is daar geen regel tegen ofzo?
Donequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mail me eens even op christiaanw@gmail.com je MSN
[..]
O, kut we zitten in KLB. Sorry. We houden nu op
Maarja, zal dat dan gelijk weg zijn?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
Nog 2 minuten en die lelijke schijtkleur kan weer in de kast.
quote:Op zondag 30 april 2006 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap de kleur overigens niet!
Ik zal het uitleggen:quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap de kleur overigens niet!
Ah zo, ik dacht even dat je niet wist waarom Oranje de kleur was van het koningshuis.quote:Op zondag 30 april 2006 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen:
Koningin is niet eens echt jarig, maar viert het op de verjaardag van haar moeder die ook vandaag niet jarig is![]()
Hup Holland..... Fok is al Oranje![]()
Zo te zien niet.quote:
Er zijn wel meer kleuren die je niet staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oranje staat me niet omdat m'n haar die kleur al heeft... Dat is al erg genoeg
quote:Op zondag 30 april 2006 12:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn wel meer kleuren die je niet staan.
quote:
Omdat het elk jaar weer koninginnedag isquote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Open je hier niet elk jaar een topic over?
quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Open je hier niet elk jaar een topic over?
En die staan hun kleurtje nooit af. Vrijwillig dan hè.quote:
Veeeeeeel beter. Zo kennen we je weerquote:Op zondag 30 april 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo beter, Arcee?
Zwart? Waar zie jij zwart?quote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ziet er nu weer raar uit, dat zwart en blauw
quote:
Het welbekende IRC-kanaal hè.quote:
EN 2 KEER 5!!!quote:Op maandag 30 april 2007 11:32 schreef veldmuis het volgende:
ARCEE DIT TOPIC HEEFT EEN ONEVEN NUMMER!
Lelijk nummer past goed bij een lelijke kleur.quote:Op maandag 30 april 2007 11:32 schreef veldmuis het volgende:
ARCEE DIT TOPIC HEEFT EEN ONEVEN NUMMER!
Hey verdomd, ik heb 'm nog steeds.quote:
Linksenquote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
inderdaad, deze is niks. het neigt te veel naar rood
Het is juist te geel!quote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
inderdaad, deze is niks. het neigt te veel naar rood
Ook de kleur van de zee!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Blauw: De kleur van de republiek.
Ga weg met je kut frontpage postsquote:
Het is inmiddels aangepast dus. Deze kleur is een stuk beterquote:
Dit is idd het lelijkste oranje wat ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 30 april 2008 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is nep oranjeTijdens het WK 2006 had iedereen mooi oranje
Moeten ze tijdens het EK weer doen
Maarten van Rossemquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:32 schreef Arcee het volgende:
Maarten van Rossem vindt oranje een afschuwelijke, veruit de lelijkste kleur.
Helemaal mee eens.
Wiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:32 schreef Arcee het volgende:
Maarten van Rossem vindt oranje een afschuwelijke, veruit de lelijkste kleur.
Helemaal mee eens.
Nee hoor?quote:Op zondag 25 april 2010 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ben ik blij datik geen crew meer ben, dan had ik nu ook zon vies kleurtje gehad denk ik?
Bedankt, ik zag het niet aankomen maar moest hard lachenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je krijgt subsidie als je bedrijf gehandicapte werknemers in dienst neemt.
Toch wel. In dit topic zelfs:quote:Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh,idd, das koninginnedag pasde dag dat ik nooit postte
quote:
Eens. Ik heb een mooi shirt van Dickies die knaloranje is. Word ik bedreigd door een stel Mocro´s omdat ik vaderlandslievend zou zijn. Sindsdien is het mijn slaapshirtquote:Op zondag 25 april 2010 12:06 schreef ooge het volgende:
De kleur oranje is verziekt door voetbal, je kan bijvoorbeeld geen oranje shirt aantrekken zonder geassocieerd worden met het Nederlands elftal
fuck zeg. We wonen in nederland, zijn nederlanders en dan mogen we niet vaderlandlievend zijn? Maar als je wat van marokko zegt heb je natuurlijk meteen zesentwintig mocro's die je in mekaar beuken, dan mag het ineens welquote:Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Eens. Ik heb een mooi shirt van Dickies die knaloranje is. Word ik bedreigd door een stel Mocro´s omdat ik vaderlandslievend zou zijn. Sindsdien is het mijn slaapshirt
Wie doet dr dan ook een oranje shirt aan?quote:Op zondag 25 april 2010 12:06 schreef ooge het volgende:
De kleur oranje is verziekt door voetbal, je kan bijvoorbeeld geen oranje shirt aantrekken zonder geassocieerd worden met het Nederlands elftal
quote:Op zondag 25 april 2010 10:41 schreef Arcee het volgende:
Maarten van Rossem: "Oranje moet toch wel 1 van de allerallerlelijkste kleuren zijn die de mensheid heeft gecreëerd. Het is werkelijk een afschúwelijke kleur".
Dat idd.quote:
Eens.quote:
Mug.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:58 schreef mazaru het volgende:
Hoezo van een muis een olifant maken? Wat maakt het uit wat voor kleur je naam heeft. Pffffffffff
net als je moederquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Eens met de klacht. Oranje is lelijk
Die is het ook eens met de klacht?quote:
net als je moederquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kleuter. Dikke internetheld ben je![]()
Ik wil het nog niet over muggen hebben!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ding snap ik niet
De vlag van Nederland is Rood-wit-Blauw, maar waar is oranje danTrek je capuchon maar weer aan en houd hem over je mond voor een lange tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Omdat je geen crew bent.quote:
Terechte klacht. Niet alleen de crew trouwens, iedereenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
Oranje.![]()
![]()
Acht jaar geleden wel blijkbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 09:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Terechte klacht. Niet alleen de crew trouwens, iedereen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ding snap ik niet
De vlag van Nederland is Rood-wit-Blauw, maar waar is oranje danOmdat Nederlanders te gierig zijn om 3 kleuren verf te betalen ipv 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat voorlopig niet meer..quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 08:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bestaat voorlopig niet meer..
Willem-Alexander vond het beter op 27 april.
Je hebt nog wel meegekregen dat we sinds vorig jaar een koninklijke vorst hebben en dat Beatrix als prinses fijn achter de geraniums mag zitten?quote:
Hé, ik kreeg geen quote-alert.quote:
Had je moeten opletten bij geschiedenis.quote:Op maandag 27 april 2015 10:18 schreef Aiciu het volgende:
Achterlijke kleur inderdaad. Waarom is Nederland eigenlijk oranje?
Ik had altijd geschiedenis en duits in de eerste 2 lesuren. Ik vond dit altijd een goede reden om anderhalf uur langer in bed te blijven.quote:Op maandag 27 april 2015 10:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je moeten opletten bij geschiedenis.
Hebben we dit jaar geen last van.quote:Op maandag 27 april 2015 16:37 schreef HPLC het volgende:
Ach voor dat ene dagje. Met het WK/EK is het leuker
Ik vind dat we gewoon oranje moeten zijn tijdens het EKquote:Op woensdag 27 april 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we dit jaar geen last van.
Jouw FOK! ziet eruit alsof deze uit de vorige eeuw stamtquote:
Nou ja, 2006, is bijna vorige eeuwquote:Op woensdag 27 april 2016 09:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Jouw FOK! ziet eruit alsof deze uit de vorige eeuw stamt
Het is Koningsdagquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht dat het ter gelegenheid van het pas geopende WK-forum was, ik zoeken, blijkt het slechts voor koninginnedag te zijn
Ik zou eens kijken naar de datum van de post die je quote.quote:
No shit, het is ook niet alsof er geen WK dit jaar isquote:Op donderdag 27 april 2017 21:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar de datum van de post die je quote.
Waarom zeg je dan domme dingen?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
No shit, het is ook niet alsof er geen WK dit jaar is
Nog steeds een zeer terechte klacht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
Oranje.![]()
![]()
Je bent gewoon zwart hoorquote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
Gelukkig heb ik mijn oude vertrouwde blauwe kleurtje weer terug
Begon zo onderhand wel genoeg van dat oranje te krijgen![]()
quote:
Ik zag zelfs tijdens Koningsdag personeel van horecazaken vandaag in Oranje t-shirts rondlopen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
Oranje.![]()
![]()
Dat zijn emo's.quote:
Ja, die kan het ook niet helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |