En zit niet in de crew.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef martinlutherking het volgende:
Niet iedereen. QyroZ niet.Maar hij is tof.
1 mei pas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht dat het ter gelegenheid van het pas geopende WK-forum was
Mochten ze willen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef martinlutherking het volgende:
Tag is crew. Vind ik.
quote:
Neem een andere UI. Iets met zwart/wit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben het helemaal met Arcee eens...
Oranje staat me gewoon niet![]()
Oef, streng, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef Arcee het volgende:
Bericht 98% gewijzigd door flugeltje op 29-04-2006 13:19 (geen lege quotes beeb, zie FAQ) ]
Inderdaad, oranje in je icoontje pleit dan niet voor je.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef martinlutherking het volgende:
Neem een andere UI. Iets met zwart/wit.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, oranje in je icoontje pleit dan niet voor je.
quote:
Oranje staat me niet omdat m'n haar die kleur al heeft... Dat is al erg genoegquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Neem een andere UI. Iets met zwart/wit.
Ach, het is maar voor even (gelukkig)quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben het helemaal met Arcee eens...
Oranje staat me gewoon niet![]()
tnx, die ga ik gebruiken voor 4 meiquote:
Erg hè... Je zou er bijna weer 'zwart' om willen worden...quote:
Tuurlijk, die zetel in de crew moet je nóóit opgeven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef flugeltje het volgende:
Erg hè... Je zou er bijna weer 'zwart' om willen worden...
Let op: Bij-na..![]()
Het is veel te gezellig in de crew-SCquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zetel in de crew moet je nóóit opgeven.
Dus écht niet hèquote:
We moeten geen franse hierquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus écht niet hè![]()
Oranje is gewoon écht mijn kleur niet, maar mijn aanvraag voor rood/wit/blauw werd gewoon genegeerd.
Wie ben je eigelijk en wat doe je op Fok??quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus écht niet hè![]()
Oranje is gewoon écht mijn kleur niet, maar mijn aanvraag voor rood/wit/blauw werd gewoon genegeerd.
gothicquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen bij zwart. Maar dan ben je meteen weer een gothic.
Oranje en zwart kan toch best, ik heb nog nooit een gothic gezien die oranje durfde te dragen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen bij zwart. Maar dan ben je meteen weer een gothic.
Users het leven zuur maken als ik de kans krijg...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wie ben je eigelijk en wat doe je op Fok??
Raar dat iedereen belachelijk rond wil lopen eh?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oranje en zwart kan toch best, ik heb nog nooit een gothic gezien die oranje durfde te dragen.
Maar het valt wel op dat niemand iets oranjes in zijn kast heeft en dat iedereen op Koninginnedag dus rondloopt in die foeilelijke Ergon-oranje Hup Holland shirtjes die 3 maten te groot zijn of van die foute Honig polo's/schorten met je naam voor of achterop...
Dat was me al opgevallen. Welke droogkloten komen toch telkens met die ideeën dat er personen mod moeten worden die eigelijk beter buiten zouden kunnen gaan spelen dan overal op fok komen zieken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Users het leven zuur maken als ik de kans krijg...![]()
Ga jij eens snel je mond spoelenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dat was me al opgevallen. Welke droogkloten komen toch telkens met die ideeën dat er personen mod moeten worden die eigelijk beter buiten zouden kunnen gaan spelen dan overal op fok komen zieken?
Je krijgt subsidie als je bedrijf gehandicapte werknemers in dienst neemt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dat was me al opgevallen. Welke droogkloten komen toch telkens met die ideeën dat er personen mod moeten worden die eigelijk beter buiten zouden kunnen gaan spelen dan overal op fok komen zieken?
Ja!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je krijgt subsidie als je bedrijf gehandicapte werknemers in dienst neemt.
Euh, Yvonnequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Tja, dat zul je met haar moeten bespreken...quote:
Fok gaat er toch niet op vooruit met jou als mod? Besef jij dat wel?! Ik denk zelfs dat er wel eens spraken zou kunnen zijn van het andere uiterste van 'er op vooruit gaan'.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, dat zul je met haar moeten bespreken...
Relax. Neem nog een jointje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Fok gaat er toch niet op vooruit met jou als mod? Besef jij dat wel?! Ik denk zelfs dat er wel eens spraken zou kunnen zijn van het andere uiterste van 'er op vooruit gaan'.
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:25 schreef X-fi het volgende:
Maare, dit gaan jullie toch niet doen tijdens het WK hè?
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
En de hele crew loopt er meer rond.
Oranje.![]()
![]()
Zoals ik al zei, neem het maar op met Yvonne of mail het naar forum at fok.nl Als je genoeg voorbeelden van mijn incompetentie hebt stellen ze je vast in het gelijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Fok gaat er toch niet op vooruit met jou als mod? Besef jij dat wel?! Ik denk zelfs dat er wel eens spraken zou kunnen zijn van het andere uiterste van 'er op vooruit gaan'.
Voorbeelden!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, neem het maar op met Yvonne of mail het naar forum at fok.nl Als je genoeg voorbeelden van mijn incompetentie hebt stellen ze je vast in het gelijk
En nu weer ontopic!
Ja verrek, je hebt helemaal gelijk...quote:
En maar icons vragen.quote:
Offtopic: Misschien wordt het voor mij de ultieme kans om met zo veel mogelijk zinvolle posts dan de top te bestijgen.quote:
Kan jij mijn avatar oranje maken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oranje puikt.
Voor jou altijdquote:
Bestel hier je koninginnedagicon it isquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voor jou altijd. Maar dan wel in het daarvoorbestemde topic. Ik zoek hem even voor je
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[FP modus]
Als je het niet leuk vind, donder je maar op!
[/FP modus]
-3 racismequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[FP modus]
Als je het niet leuk vind, donder je maar op!
[/FP modus]
Oh nu snap ik het! Vanwege koninningendag is dat! Shit daar had ik serieus niet aana gedachtquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
En de hele crew loopt er meer rond.
Oranje.![]()
![]()
2e van april ofzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Holy shit. Sinds wanneer ben je nieuwsposter?![]()
quote:
Mag ik je toevoegen op MSN, ik hou namelijk van een beetje privequote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen op MSN, ik hou namelijk van een beetje prive
Als ik díe allemaal zou moeten onthoudenquote:
Praat dan eens tegen mij, ik zie geen schermpje namelijkquote:
*gedaan heeftquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Praat dan eens tegen mij, ik zie geen schermpje namelijk
Euhm, dat ben ik niet hoor. Weet je zeker dat je christiaanw@gmail.com toe hebt gevoegd?quote:
zeker weten. Misschien heb je me al geblocked, weggedaan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Euhm, dat ben ik niet hoor. Weet je zeker dat je christiaanw@gmail.com toe hebt gevoegd?
Mail me eens even op christiaanw@gmail.com je MSNquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
zeker weten. Misschien heb je me al geblocked, weggedaan?
O, kut we zitten in KLB. Sorry. We houden nu opquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:30 schreef DenSuperieurenVlaem... het volgende:
Heet dit geen slowchat?
Is daar geen regel tegen ofzo?
Donequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mail me eens even op christiaanw@gmail.com je MSN
[..]
O, kut we zitten in KLB. Sorry. We houden nu op
Maarja, zal dat dan gelijk weg zijn?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
Nog 2 minuten en die lelijke schijtkleur kan weer in de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |