Bedankt, ik zag het niet aankomen maar moest hard lachenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je krijgt subsidie als je bedrijf gehandicapte werknemers in dienst neemt.
Toch wel. In dit topic zelfs:quote:Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh,idd, das koninginnedag pasde dag dat ik nooit postte
quote:
Eens. Ik heb een mooi shirt van Dickies die knaloranje is. Word ik bedreigd door een stel Mocro´s omdat ik vaderlandslievend zou zijn. Sindsdien is het mijn slaapshirtquote:Op zondag 25 april 2010 12:06 schreef ooge het volgende:
De kleur oranje is verziekt door voetbal, je kan bijvoorbeeld geen oranje shirt aantrekken zonder geassocieerd worden met het Nederlands elftal
fuck zeg. We wonen in nederland, zijn nederlanders en dan mogen we niet vaderlandlievend zijn? Maar als je wat van marokko zegt heb je natuurlijk meteen zesentwintig mocro's die je in mekaar beuken, dan mag het ineens welquote:Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Eens. Ik heb een mooi shirt van Dickies die knaloranje is. Word ik bedreigd door een stel Mocro´s omdat ik vaderlandslievend zou zijn. Sindsdien is het mijn slaapshirt
Wie doet dr dan ook een oranje shirt aan?quote:Op zondag 25 april 2010 12:06 schreef ooge het volgende:
De kleur oranje is verziekt door voetbal, je kan bijvoorbeeld geen oranje shirt aantrekken zonder geassocieerd worden met het Nederlands elftal
quote:Op zondag 25 april 2010 10:41 schreef Arcee het volgende:
Maarten van Rossem: "Oranje moet toch wel 1 van de allerallerlelijkste kleuren zijn die de mensheid heeft gecreëerd. Het is werkelijk een afschúwelijke kleur".
Dat idd.quote:
Eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |